Day 3-4

44 5 0
                                    

DAY 3
Dupa o dimineata basic ajung la scoala mai devreme, eheet ceva diferit azi, dar sa vezi si sa nu crezi intru in curtea scoli si nu aud nimic de rau, ceva este ciudat, pentru inceput.. cred ca visez dar meah imi continui drumul spre clasa. Cand imi scot telefonul din buzunar vad un mic spal de la Nistor, erau doar 50 de mesaje, se puteau si mai multe. AAHHH, Nistor am uitat cu desavarsire de el, eh nu dau seen si continui sa ascult muzica. Poate nu ar fi o idee asa rea sa renunt la plan, pe cine pacalesc daca o zi incepe ok nu inseaman ca toata viata o sa fie asa. Dupa ore ma gandesc sa intru sa ii raspund lui Nistor la toate cele 100 de mesaje, baiatul asta nu are scoala? sau treaba? Daa erau asa multe incat am raspuns la ultimele doua mesaje.
**conversatie WhatsApp**
Nistor: -N* mesaje
Eu: -Nu am facut nimic totul e perfect.
Nistor: -Cand te prind te iau si te leg sa nu mai faci nimic!
Eu: -VIOOOOOOL!
Nistor:- O sa vezi tu viol daca nu stai in banca ta!
Eu: -Te spun lui mamiii....
Nistor: -Nu doar tu ii poti spune.
Eu: -Nistor, I out, noapte buna!!
Nistor: -Nici sa nu te gandesti

Nu a mai apucat sa zica ceva ca mi-am inchis netul. Ziua asta a fost ok, daca ar fi toate asa ar fi perfect, dar mno viata e de cacat deci nu se schimba nimic. Dar stiu ca maine o sa fie o zi nasoala asa ca ma duc pana la magazin pentru un suc, bun adica trei sticle de bere patru doze de energizant si o mica sticla de vodka le combin dupa vedem ce iese.

DAY~ 4
Dupa o mini petrecere singura asa ca tristii ma uit la ceas si trebuia sa plec la scoala asa ca am plecat repede cat sa nu ma vada mama si am mers sa ma plimb dar fara sa imi dau seama m-am intalnit cu Jackson. Cum nu gandeam limpede l-am imbratisat si l-am sarutat dar......

Sper sa va placa capitolul meu postat dupa unsecol :>

20 de zile pana la moarte ~poate nu!?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum