Day 5 >Ma mut<

25 6 1
                                    

~Ziua 5~
Ma trezesc brusc dintr-un somn adanc si incerc sa ma ridic. Nu aveam cum, bratele lui Nistor ma invaluiau, speriata incep sa tip.
Eu: -Nistor! Ce faci!?
Nistor se sperie si tresare asezanduse pe marginea patului, fara sa zica ceva. Stau si observ cum hainele mele erau asezate frumos pe un scaun. Simt cum lacrimile incep sa isi faca aparitia, obraji mei instant devin umezi, plang cateva minute in liniste fara sa auda ceva Nistor. Dupa ce se mai desmeticeste se uita la mine, vazand cum larimile mele incepuse sa se scurga pe gatul meu se apropie de mine si se uita ingrijorat.
Nistor: -Ce ai facut? Nu mai plange, gata. Hai in brate.
Eu: -Nu am ce sa caut in bratele tale! Dupa ce ai facut atatea cu mine! Sa te iau in brate!? Ce mi-ai dat? Ce am baut? Ce am facut!?
Nistor: -Nu am facut nimic, Lara stai calma.
Ma trage in bratele lui si imi sopteste.
Nisor: -Te rog linisteste-te, nu am facut nimic. Nu ti-am facut nimic, doar ca ai adormit in hainele tale asa ca m-am gandit sa te schimb pentru a dormi mai comod. Te-a deranjat ca te-am tinut in brate?
Eu: -Nu...
Nistor: -Esti atat de micuta, si dormeai asa dragut incat nu am putut sa ma abstin sa nu te imbratisez, si te-am sarutat pe frunte.
Imi sterge lacrimile de pe fata si imi zambeste. Acest zambet ma face sa cred ca totul are un rost.... Ma face sa ma simt perfect.
Eu: -Trebuie sa merg acasa... Mama cred ca este ingrijorata.
Nistor: -Nu ti-a dat nici un mesaj!
Acum ma imbrac si plec acasa ceva foarte grav s-a intampla de mama nu mi-a dar nici un semn.
Eu: -Unde e baia!?
Nu apuca sa inceapa fraza ca ma dezbrac langa pat.
Eu: -Nu te mai uita asa, nu e prima data cand ma vezi asa.
Nistor se duce si isi ia haine, se imbraca langa mine si incepe sa rada.
Nistor: -Nu este prima data cand ma schimb langa tine.
Am mers cat de repede am putut spre casa, acolo vad poarta deschisa. Intru si pe jos erau urme de sange, deamurile erau sparte. Ma apropi si ii vad mana mamei si o balta de sange, mirosea oribil clar asta se intamplase de ceva timp.
Eu: -Mama! Tata! E cineva!?
In urmatoarele secunde cand constientizez ca nu ma uit la un film lesin. Nistor ma prinde si ma pune pe un scaun din curte.
***povestea lui Nisotor***
Sun cat mai repede la urgente dupa la politie, nu vreau sa ma ating de nimic ca nu cumva sa minsc ceva. Caut cativa bani in buzunare. Ma indrept spre poarta dar ma opresc brusc. Nu o pot lasa pe Lara aici singura, este foarte periculos asa ca o iau in brate si merg cu ea pana la magazin. Cumpar apa si suc. Ma duc in fata porti ei, cu ea si incerc sa o trezesc. O ud pe fata si incerc sa ii deau sa bea ceva dulce.
***povestea mea***
Vad cum intru intr-o transa din care nu pot iesi, aud si simt orice miscare. Am auzit cum Nistor a vorbit sa ajunga o ambulanta cat mai repete si politia, simteam cum pune mana pe mine si incepe sa mearga. Dupa ce imi arunca cateva picaturi pe fata si simt cum imi toarna picaturi de suc in gura. Dupa cateva secunde simt buzele lui moi imi ating obrazul ducandu-se usor catre buzele mele. Deschid ochii si il sarut din plin.
*******************
Ajunge politia si salvarea sunt vai de mine, nu pot sa constientizez ce se intampla sunt intr-o mini stare de soc, incerc sa le povestesc potistilor dar nu pot, imi tremura tot corpul. Nistor incepe sa le povesteasca despre faptul ca am fost plecata de ieri dimineata, iar mama mea nu m-a contactat deloc asa ca speriata am venit in fuga spre casa si am vazut cum arata casa si mana mamei mele stand intr-o balta de sage. Politisti gasesc o foaie pe care scrie "Tu, Lara, tu urmezi!". Politisti nu au idee cine ar putea fi. Dar recunosc scrisul asta, este scrisul lui Jackson! Aveam in telefon poza cu o tema scrisa de el, era identic, litera cu litera. El a facut asta, el mi-a omorat parintii..... El...
Le arat politistilor, iar eu intru intr-o stare de plans, Nistor se chinuie sa ma calmeze dar in zadar. Se duce sa cumpere ceva dulce si un suc pentru ca am inceput sa fiu din ce in ce mai alba la fata. Ambulanta a plecat iar politia s-a dus spre locuinta lui Jackson. Raman singura, vad un o bucatica maricica de geam langa mine, il iau ma uit la el si incep sa imi mangai obrazul cu aceasta, simt cum picaturile de sange curg pe jos. Ma uit la mana stanga cand dintr-o data imi bag cu putere aceea bucata in mana. Nistor de la departare vede ce vreau sa fac asa ca se grabeste dar era prea tarziu. Imi pune mana pe fata si se uita in ochii mei.
Nistor: -De ce ai facut asa ceva!? Nu mai plange si zi! Imi umezesti mana.
Eu: -Nistor nu sunt lacrimi....
Se uita furios si isi indeparteaza mana de pe acel obraz, mana lui era plina cu sange. Furios nu mai spune nimic si imi scoate bucata de geam din mana. M-a luat de cealalta mana si a mers cu mine cu sangele picurand pe jos, a cuparat un pachet de vata si trei pachete de servete. Mi-a pus cateva servetele la mana si la obraz, pana la farmacie unde cumpara spirt si un bandaj. Imi arunca servetele la gunoi, pune spirt pe vata si toarna cateva picaturi mai mari si pe rana de pe mana dupa o bandajeaza. Imi tamponeaza putina vata cu sprit pe obrat. Lacrimile mele curg fara incetare, iar privirea mea este goala. Mergeam spre casa unde locuia Nistor, avea un apartament unde statea, se pare ca a venit singur in tara, ma duc la el si intru in dus, las usa crapata si.....

**********************

SPER SA VA PLACA CAPITOLUL ESTE FOARTE LUUUNGGG YAYYYY PUP PA

20 de zile pana la moarte ~poate nu!?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum