Day 4~ Folosita sau ce?

30 6 2
                                    

~Day 4~
Dar acesta m-a impins brusc din cauza faptului ca duhneam a bautura, s-a uitat in ochii mei, sarutandu-ma adanc si soptindu-mi la ureche:
Jackson: -Hai cu mine, am o surpriza!
Eu: -Dupa tine iubire!!
Ne-am plimbat printre strazi pana cand am ajuns in fata casei lui fara sa imi dau seama unde am ajuns.
Eu: -Nistor locuieste aici? Eu vreau sa merg la el.
Jackson ma trage in casa si ma aseaza pe un scaun in bucatarie. Toata casa se invartea si cred ca si eu in acel timp. Nu puteam sa stau nici pe un scaun. Jackson imi da o pastila si imi explica ca ar trebui tinuta sub limba pana cand se topeste. Dupa 10 minute incep sa imi mai revin dar ma prefac ca sunt intr-un stadiu mult mai rau. Il vad pe Jackson cum pune un praf alb intr-un pahar cu suc si vine cu el la mine.
Jackos: -Uite bea asta. Ai sa te simti mai bine.
Eu: -Sunt mai bine. Ma duc acasa.
Jackson: -Bea macar putin.
Iau o gura mica de suc.
Eu: -Ma duc pana la toaleta.
Jackson: -Te ajut?
Pana sa raspund am ajuns la toaleta si am scuipat tot sucul care il aveam in gura. Incepeam sa imi revin si sa constientizez ce vrea sa faca Jackon. Ma incui in baie si ma uit pe net la reactiile consumului acelui praf, baiatul vrea ceva, deci hai sa ii ofer, imi bag telefonul in buzunar in timp ce inregistraza vocal. Dupa cateva minute Jackson ma cauta.
Jackon: -Unde esti? Esti bine? Am o surpriza pentru tine!
Eu: -Poti sa intri, iubire!
Jackon intra si ma vede jos langa cada. Ma ridica dupa ma imbratiseaza si ma duce in bucatarie. Jackson se uiat la ceas dupa care se apropie de mn si incepe sa imi desfaca un nasture dea camasa. Am sa pic in joculetul lui asa ca ma uit la el si incep sa rad, imi desfac singura restul nasturilor in timp ce umblu la cureaua de la pantaloni lui. Ma ia pe sus si ma duce in dormitor acolo apuc sa imi las telefonul pe un dulap iar dupa ma arunca in pat, imi da camasa jos in timp ce eu ii dau pantalonii.
Jackon: -De cand vreau sa o fac! Bine ca esti proasta si bei! Noroc cu prietenul meu ca mi-a dat drogul!
Zambesc si incep sa ii dau bluza jos, ma intinde in pat ma saruta dupa care saruturile lui se duc in jos spre gatul meu, continua pe pieptul meu dupa din ce in ce mai jos pana cand ajunge la nasturii blugilor mei. Deschide unul, il deschide si pe urmatorul. Pacaaaat! Nu mai apica sa mai deschida ceva ca imi ridic brusc genunchiul cat de tare pot si lovindu-l intre picioare. L-am impins din fata mea, mi-am luat camasa si telefonul si am fugit sa plec. Pe drum spre poarta mi-am inchis primi trei nasturi de la camasa si nasturi de la blugi, am oprit integistrarea si am fugit cat mai departe de casa lui. In timp ce alergam am fugit si nici nu m-am mai uitat nicaieri, doar in jos. Nistor voia sa imi faca o surpriza. Nu raspundeam la telefon. El era in zona, nici macar nu mi-a zis ca vine. M-am ciognit de el pe strada, m-am lovit asa de tare in cat am cazut. Cand a vrut sa ma ajute sa ma ridic am tipat sa ma lase, fara sa stiu ca el este cel care voia sa ma ajute. Dupa ce ridic capul si il vad sar in bratele lui si incep sa plang.
Nistor: -Ce ai patit? De ce esti desfacuta la camasa? De ce fugi asa?
Eu: -Jackson... a fost el.. a.... asculta asta...
Dupa ce asculta inregistrarea vocala si aude tot ce a spun, voarte calm ma inchide la camasa ma ia de mana foarte strans si imi spune sa merg cu el. Ma ducea spre casa lui Jackson.
Eu: -Nistor! Stop! Nu am ce sa caut iar aici....
Nistor: -Esti cu mine! Nu poti pati nimic.
Ma trimite pe mine sa intru, iar el in spatele meu fara sa il vada Jackson.
Jackson: -Toate se intorc! Ia hai dezbraca-te singura de data asta.
Imi deschid doi nasturi de la camasa iar el se apropie de mine inpingandu-ma in perete, incercand sa ma loveasca. La cativa pasi in intuneric era Nistor.....

**************************
Sper sa va placa chiar daca postez din an in paste 💔

20 de zile pana la moarte ~poate nu!?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum