Day 4 ~Continuarea

29 8 2
                                    

Nistor iese din acel intuneric si ii da un pic pumn cat sa il vad pe Jackson cum cade pe jos. Speriata de toata situatia fug de acolo si ma opresc la doua strazi distanta. Nistor ma cauta si ma suna disperat, dar nu ii raspund, stau si ma gandesc la tot ce s-a intamplat intr-o singura zi pana cand ma gaseste. Vine la mine fara sa zica ceva ma saruta pe frunte parinteste si imi sterge lacrimile de pe fata.
Nistor: -Nu vreau sa mai vad nici o lacrima pe obrajori tai.
Eu: Prea tarziu...
Nistor chitit sa se uite la mana mea din cauza acelei poze primite acum cateva zile. Dar cand am vrut sa plec in fuga de acolo, nici o sansa baiatul asta cand vrea ceva primeste, asa ca m.a prins fix de mana aia si a spus rastit.
Nistor: -Daca nu stai aici nu stiu ce fac cu tine! Lasa-ma sa ma uit la mana ta!
Eu: Ni vreau, nu ai ce sa vezi.
Nistor imi ridica maneca sus dar nici o urma, ceasul si cateva bratari mai groase imi acopereau toata partea aceea. Nistor nu este prost asa ca zambesc. Nu trec cateva secunde ca imi da jos tot de pe mana uitandu-se mirat ce am putut sa fac si in halul in care am ajuns. Acesta se uita in ochii mei inlacrimati si se apropie de mine din ce in ce mai mult incercand sa ma sarute, nu dureaza mult ca fac eu asta, iar el in tot acest timp ma strage de aceea mana.
Nistor: -Promit ca am sa am grija de tine si ca nu am sa mai plec de aici!
Eu schitez un zambet mic.
Nistor: -Idiotul de Jackson! Nu stie sa se comporte cu tine, a avrut sa te foloseasca cape o carpa!
Eu: -Dar tu..? Tu ce ai face...?
Nistor: -Eu..? Ai fi ca o printesa, nu ai avea nici un pic de durere sau suferinta. Acorda-mi aceasta sansa, vrei sa fi iubita mea?
Eu: -Tu vrei altceva de la mine, ceea ce a vrut si Jackson...
Nistor: -Nu! Asta este alegerea ta daca vrei sau nu sa o facem. Astept oricat pana cand veo fi pregatita.
Eu: -Iubitul meu!
Nistor: -Tu, iubita mea, daca te mai prind cu asa ceva pe maini te omor cu mana mea!
Eu: -Nu am eu....
Nu apuc sa imi termin fraza ca ma saruta. Nu voia sa auda ceea ce zic, Nistor consodera ca ceea ce vreau este o prostie asa ca nu vrea sa auda cum zic aceste vorbe. Ne ridicam de pe bordura si mergem spre casa lui. Ajunsi acolo incepem sa vorbim, sa povestim, pana cand ne gandim sa ne uitam la un film. Ne aszam in canapea si dam drumul la film, dupa 30 de minute din film adorm in bratele lui. Ma duce in dormitor, cauta niste haine mai comode si ma schimba in timp ce dorm.
*********************
Dimineata urmatoare...

Sper sa va placa capitolul !!!

20 de zile pana la moarte ~poate nu!?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum