two

129 17 0
                                    

Egy hét telt el azóta, hogy a Renegade Soulst meghallgatta az a lemezkiadó. Egy hét telt el azóta, hogy Sage eltörte Calum Hood szemüvegét. Onnantól fogva nem történt semmi érdekes dolog. A bandát még nem keresték a szerződés miatt. Semmi jelet, hírt, vagy akármit, nem kaptak, így már kezdték feladni a reményt, hogy valaha is befutott zenekar lehetnek. De azért a mai napra megint szerveztek egy próbát, ahonnan a lány megint késett...

Rohant, ahogy csak tudott. Kerülgette az embereket kisebb-nagyobb sikerrel (csak három embernek ment neki és egy falnak is, de az már nem számít). Haja lobogott a szélben, ami már alapból kócos volt, de most még jobban az lett, amikor majdnem elhasalt az egyik utcasarkon, mert persze hogy pont akkor öntötte ki az egyik kisgyerek az üdítőjét. Csúszott néhány centit, de meg bírt állni. Pár nem szépnek nevezhető szó hagyta el a száját, amit a körülötte lévő emberek meglepődve és gyilkos tekintetekkel fogadtak. Újra nekiiramodott.

Épp egy hotel előtt rohant el, amikoris majdnem orra esett. A szálloda londinere egy kiskocsin tolta az utcán az ajtó felé a vendégek csomagjait. A lány majdnem elsodorta őt, de épp időben kapcsolt, hogy át tudja ugorni azt. Átlendült a bőröndök felett, a hátán a gitártok majdnem lecsúszott, de időben megfogta és épségben érték lábai a talajt (kis híján majdnem megbotlott).

- Elnézést! - kiáltott vissza a férfinak bocsánatkérő tekintettel. A hapsi nem volt elragadtatva a bocsánatkérésétől és ingerülten motyogott pár szitokszót, majd tovább tolta zsörtölődve a kerekes kocsit.

A lány tovább futott. Kapott egy kis löketet miután egy kutya (nem épp a legkisebb öleb) meg akarta harapni. Már nemcsak azért rohant eszeveszettül, mert késésben volt, de még egy bolhazsák is elkezdte kergetni. Belefogott a szlalomozásba, meghosszabbította útját, cserélgette az utcákat és az eb végül feladta, legalábbis nagyon úgy tűnt. A lány párszor még a háta mögé lesett, hátha látja a rá leselkedő veszélyt, de minden nyugodt volt.

Az iramból mit sem csökkentve haladt tovább, amikor hirtelen megtorpant. Tekintetét levezette egészen a lábfejéig, mikoris meglátta. Az egyik lábáról hiányzott a papucs. Reggel lábujjas papucsot vett fel, nem a legmegfontoltabb módon. Visszanézett az utcán, de nem látta hiányzó lábbelijét és már nem volt ideje visszamenni, megkeresni azt. Fújtatott egyet, majd újra megindult. Kicsit meleg volt a talaj, ahogy a nap felmelegítette a betont. Még nem lehetett tojást sütni rajta, de ha még legalább egy órán keresztül ilyen erősen égeti a Földet sugaraival, hamarosan meg lehetne próbálni azt is. Mindenesetere legalább már kutya nem volt, helyette volt beton, ami sietésre késztette.

Éppen egy kávézó előtt haladt el, amikor egyszercsak valami, vagy inkább valaki, megfogta a felkarjánál fogva, ezzel megállítva a rohanó lányt. A visszarántás nem tett épp jót neki, mert ugyanis majdnem orra bukott, hisz vitte volna tovább a lendülete. Mérges tekintetét ráemelte a fiúra, de rögtön el is szállt, mikor felfogta ki is az.

- Újra találkozunk, napszemüveg gyilkos. - mosolygott rá szórakozottan Calum. Bizony ám, hogy megint Calum Hoodba kellett belefutnia, mikor épp késésben volt. Ismét.

Az volt a mázlija, hogy a kávéház előtti járda árnyékba borult, mert ha a csodálatosan perzselő nap itt is üldözőbe vette volna a lány talpát, nem bírta volna megállni, hogy ne ugráljon, ezzel felettébb mulatságos látványt nyújtva, mint egy kis szökdelő őzgida.

Most jobban látta a srác arcát. Barna tekintete vidáman csillogott és szemei körül ott voltak a nevetőráncok. A lány jól ismerte a munkásságát, szerette a zenéjüket. Harmadik albumuk hamarosan meg fog jelenni és a kettő promo dal, amit kiadtak, megmutatta, mennyire is megváltoztak. Nem csak külsőleg, zeneileg is. Az előtte álló fiú sokkal férfiasabb, komolyabb lett, de azért még mindig fel lehetett fedezni benne azt az aranyos kisfiússágot. Na meg a szemei is gyerekesen csillogtak. Ha ránézett az ember egy érett, felnőtt férfit látott, de ha belenézett a szemébe, tudta, hogy még mindig ugyanolyan komolytalan és vicces.

//Crazy and Secret//c.h.//SZÜNETEL//Where stories live. Discover now