22

14.2K 917 151
                                    

Zawgyi>>>

အေဆာင္ထဲေျပးဝင္လာသည္နွင့္ ေမြ႕ယာထက္ အားေပ်ာ့စြာလဲေလ်ာင္းေနေသာ ကိုယ္လံုးေလးကို ေတြ႕လိုက္ရသည္...

"ေယာလ္ေလး!"

ျဖဴစြတ္ကာအားမရွိေတာ့ေသာ မ်က္နွာေလးနွင့္အတူ ေမွးစင္းေနေသာမ်က္ဝန္းငယ္ေလးေတြ...

စစ္နတ္မင္းနွလံုးသားတစ္ခုလံုး အစိတ္စိတ္ကြဲေျကသြားသလိုပင္ ခံစားရပါသည္...

"ေယာလ္...ေယာလ္ေလး... ဘာျဖစ္တာလဲ?!ဟမ္!ဘာေျကာင့္ဒီလိုျဖစ္ရတာလဲ!"

ေယာလ္ေလးကိုစိတ္ပူမႈေျကာင့္ စစ္နတ္မင္းဘာကိုမွမျမင္ေတာ့ပဲ ကမာၻပ်က္သလိုပင္ ခံစားေနရေတာ့သည္...

အေစခံေတြထဲမွ ေယာလ္ေလးရဲ့အထိန္းေတာ္က မ်က္ရည္အခ်ိဳ႕ျဖင့္ ေတာင္းပန္လာတယ္

"ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳးမတို႔ေပါ့ဆမိတာပါ အရွင္...ျကင္..ျကင္ယာေတာ္မင္းသားငယ္က ဥယ်ာဥ္ထဲကပန္းေလးေတြနဲ့ကစားေနတုန္း ရုတ္တရပ္လဲက်သြားတာပါ...အ..အခုထိ သတိျပန္မရေသးပါဘူး"

"ဘာ..."

စစ္နတ္မင္းမ်က္ခံုးမ်ား ပင့္တက္သြားကာ မ်က္နွာကလဲ ခက္ထန္စျပဳလာေခ်ျပီ...
စစ္နတ္မင္းေဒါသကို ေျကာက္လြန္းလို႔ ဘယ္သူမွမလႈပ္ရဲေတာ့ေခ်...

"ေယာလ္ေလး ဘာျဖစ္တာလဲ သမားေတာ္...ကိုယ္ေတာ့္ကိုအျမန္ေလွ်ာက္တင္စမ္း"

စစ္နတ္မင္းအမိန္႔ေျကာင့္
ေယာလ္ေလးအနားမွာထိုင္ေနတဲ့ သမားေတာ္က ဒူးကိုေထာက္ကာ ေခါင္းမေဖာ္ဝံ့ပဲ ေလွ်ာက္တင္ရေတာ့တယ္...

"ဂ်ပန္ကလာတဲ့အဆိပ္တစ္မ်ိဳးပါအရွင္...ျကင္ယာေတာ္မင္းသားငယ္က အဲ့တာကိုရႈရိႈက္မိလို႔ အ..အခုလို အဆိပ္မိသြားတာပါ...ခုနွစ္ရက္အတြင္းသာ အဆိပ္ေျဖေဆးမရဘူးဆိုရင္ ျကင္ယာေတာ္မင္းသားေလးကို ဆံုး...ဆံူးရံႈးရပါလိမ့္မယ္အရွင္"

"ဘာ!အဲ့တာဆိုဘာလုပ္ေနျကတာလဲ...အခုခ်က္ခ်င္းအဆိပ္ေျဖေဆးကို ေဆာင္ယူခဲ့ေလ"

"သည္းခံေတာ္မူပါအရွင္...ဒီအဆိပ္ကကမာၻေပၚမွာတစ္ခုသာရွိတာေျကာင့္ အဆိပ္ေျဖေဆးကလဲ...လုပ္..လုပ္ျကံသူဆီမွာသာ တစ္ခုထဲရွိနိုင္တာပါ"

~~အသံုးေတာ္ခံ~~Where stories live. Discover now