Sky (yaoi)

2K 75 5
                                    

Chiar dacă aş avea curajul să sar pe fereastră......eliberarea e doar momentană.......Ce urmează?E doar sentimentul căderii?....Dar tu...nu mi-ai spus asta niciodată.

-În regulă Haru-kun.Poţi să te îmbraci.Cum te-ai simţit în ultimul timp?Ai avut vreo durere sau vreo dificultate respirînd?

-Nu sunt bine.

-Chiar aşa....dar tot trebuie sa fii foarte atent.Se încalzeste vremea,să ştii că nu poţi sa pui un efort prea mare.Bine ca de obicei,poti să pleci după ce îţi ei pastila.

-Atunci....mulţumesc doctore.

*Închide*

-Off.

-Ce este doctore, de ce oftezi?

-Nu-i nimic doar că am sentimentul că Haru-kun e foarte trist.

-S-a încheiat consultaţia Haru?

-Shuu-chan?De ce m-ai aşteptat?Nu ţi-am spus să te duci la şcoala înainte.

-Nu te-aş lăsa niciodată să te duci la şcoala singur.

-Am spus că sunt bine.

-Nu! Am auzit că ai lesinat după trei minute la ora de sport,dacă se întîmpla aşa cînd eşti singur?Haru corpul tău nu este ca cel al unei persoane normale.

-Îmi pare rău.

"Corpul tău nu este ca cel a unei persoane normale."

Am avut inima slabă încă de cînd m-am nascut.Mama mea a murit acum mult timp iar tatăl meu lucrează în strainătate.M-a lăsat în grija varului meu,Shuu-chan.El e mai mare decît mine cu un an.S-a preocupat de mine de cînd eram mici.Are foarte mare grijă de mine si îi sunt recunoscător pentru asta.Dar....

-Acelaşi program.Aştepti în bibliotecă pînă termin cu comitetul.Te voi lua eu.

-Bine.

Uneori sper să am puţin aer proaspăt.

*Ding-Dong*


Îl aştept pe Shuu-chan în bibliotecă.Venind la bibliotecă zilnic va veni o zi cînd voi termina de citit toate cărţile....

*HAHAHA*

Auzind cum ceilalti rîd şi ducîndu-se unde vor sunt gelos pe ei.Eu care pot doar să privesc de la fereastră.

Am auzit nişte zgomote venind din bibliotecă.Văd un băiat cam de vîrsta mea.Avea un păr negru şi era mai înalt ca mine.Mă întreb ce face la raftul cu albume foto....le aranjea-ză?

-Nu...nu poţi să aşezi cărtile după bunul plac.Trebuie să o faci potrivit codurilor.

-Eşti bibliotecarul?Ah...îmi pare rău că le-am mutat,dar cred că arată mai bine aşa.

-Mai bine?Ce vrei să spui?

*Deschide*

-Haru!Haru?

-Shuu-chan.

-Cerul.

*Sare*

-Eh....Eh! Aşteaptă...este etajul al doilea!

-Ah! Te-am găsit Haru!

-Shuu-chan.

-Scuze pentru întîrziere.Să mergem.

-Shuu-chan chiar acum.....

"Cerul",raftul cu albume foto.Băiatul pe care l-am întîlnit a aranjat cărţile care arătau ca cerul.

-Haru?

Mă întrb dacă o să îl mai întilnesc vreodată.

*Şoapte*

-Ai auzit? A venit un elev transferat.Pare a fi superb,a avut chiar punctaj maxim la examen.

-Serios?uimitor!

*Ding-Dong*

-A sunat clopoţelul.Duceţi-vă la locurile voastre.

-Ah,e aici !

-Eh,cred că toată lumea a auzit despre asta.Acesta e elevul transferat.

-Sunt Aoi Rin.Încîntat să vă cunosc.

-Locul tău este acolo.Ultimul de la fereastră.

-Bine.

*Pas-Pas*

-Încîntat să te cunosc.

-Ce?Ah.....Aaaaaa!!!

-Mizuhara,ce s-a întîmplat?

-îmi pare rău domnule profesor.

Eram uimit.Băiatul pe care l-am întîlnit ieri l-am întîlnit si astăzi.

-Tu eşti elevul transferat?

                                                            To be continue.........

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aceasta carte e bazata pe manga Innocent blue...mi-a placut foarte mult si am vrut sa o postez si aici pe wattpad....dar daca nu va place o sterg...

Sky  ~boyxboy~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum