-Ajunge.
Shuu-chan a plecat furios în cameră.Ce să fac acum?Nu îmi place să-l văd pe Shuu-chan supărat.
-Haru-chan....
Am auzit-o pe mătuşa mea(mama lui Shuuya)cum m-a chemat.
-Scuze mătuşă....
-Bine că te-ai întors în siguranţa.Dar....Shuuya a fost foarte îngrijorat,Haru-chan.
-Ştiu...
Cred că Shuu-chan chiar e furios.Fireşte l-am făcut să se îngrijoreze.Dar....eu nu vreau să îi dau drumul lui Aoi.
După ce am terminat de vorbit cu mătuşa am plecat în cameră.Am adormit gîndindu-mă la cele întîmplate azi.
*Sună telefonul*
Este ora 07:00,mă scol din pat şi mă pregătesc pentru şcoală.După ce am terminat plec la şcoala fără Shuu-chan.Pariez că încă e supărat.Ajung la şcoală şi îl văd pe Aoi.Fug spre el să îl salut.
-Bună dimineaţa Aoi!
-Neaţa Haru.Haru am auzit că piscina şcolii se va deschide sîmbăta asta.Haru vrei sa mergi?
-Serios?Vreau să merg,chiar dacă nu ştiu să înot...
-Haru?
Mi-am amintit de ce s-a întîmplat ieri.Nu vreau să îl fac pe Shuu-chan să fie din nou îngrijorat.
-Scuze Aoi,dar nu cred că pot să merg.
După ce am vorbit cu Aoi am plecat acasă.Ziua a trecut,şi a venit sîmbătă.Chiar vreau să mă duc la piscină,dar nu vreau ca Shuu-chan să fie îngrijorat.
-Haru !Haru nu sta acolo vino aici.
-Bine.
Ştiu....nu pot să fac asta,dar...vreau să merg.
*Sună telefonul*
-Mă duc sa mă uit cine e.Aşteaptă-mă aici Haru.
Asta ar putea fi şansa mea.Cît timp a vorbit Shuu-chan la telefon am fugit să-l văd pe Aoi.Ştiu că nu o să mai fie deloc la piscină dar vreau să-l văd.Orice ar fi...vreau să-l văd.
Am ajuns la piscină,mă uit în stînga şi dreapta.Credeam că a plecat dar el m-a aşteptat.
-Aoi...
*Sare*
L-am vazut pe Aoi sărind în piscină.Venind de partea cealaltă.
-Aoi idiotule!Ce faci?De ce..
-Haru?
Lacrimile au început să cadă pe obrajii mei.
-De ce?De ce eşti încă aici?E atît de tîrziu.De ce?
-Deoarece am simţit că tu vei veni cu siguranţă.
Lacrimile nu se mai opreau.Aoi m-a luat de mînă şi m-a sărutat.A fost un sărut lung şi seducător.Limba lui făcea un dans cu a mea.Inima îmi bătea foarte tare.Cred că o putea auzi şi el.
Aoi m-a condus pînă acasă.Tot drumul ne-am ţinut de mînă.
-Haru ne vedem la şcoală.
-Da.
Am plecat în casă.L-am văzut pe Shuu-chan.I-am spus de ce am plecat,şi mi-am cerut scuze.
-Cineva pe care îl placi?Te-ai întors aşa de tîrziu din cauza asta?
-Da.
-Haru nu poţi să îmi spui măcar cine este?
Cel pe care îl plac m-a învăţat ce este libertatea.Cineva pe care îl plac cu adevărat.Dar..va avea probleme daca îi spun numele.
-Îmi pare rău Shuu-chan dar nu pot să îţi spun.
-Haru nu spun că nu ai voie să fii impreună cu cineva.Dar vreau să îţi reamintesc că corpul tău Haru nu e la fel ca a unei "persoane normale" Pentru partenerul tău vei fi doar o povara,nu-i aşa?Ar trebui să fie atent la condiţia ta,la medicamentatie.Eu sunt obişnuit să fac asta de cînd eram mic,dar partenerul tău o va face?
-Dar...eu...
Ştiu...ştiu ce vrea să spună Shuu-chan dar...
-Haru.
*Lovitură*
-Pînă la urmă,pot să mă îndrăgostesc.Lasă-mă în pace.
To be continue.........
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
din poza este Shuuya(Shuu-chan)
CITEȘTI
Sky ~boyxboy~
RomanceMizuhara Haru locuieste cu varul sau, Shuuya(Shuu-chan). Haru are o inima slaba, iar Shuuya are grija de el. Dar Haru se simtea ca o pasare inchisa intr-o cusca, si visa la libertate. O intalnire coincidentala cu un student proaspat transfertat, Aoi...