-Nu opreşte-te! Dă-mi drumul! Rin! Rin!
De ce nu mă ajută Rin?Nu vreau să fiu violat de aceşti tipi.Rin de ce?
-Haide nu te mai zbate.Te vrei răni.
-Dezbrăcaţi-l ca să nu fugă.Hei camera video e gata?
-Relaxează-te nu va fi publicat.
-Rin de ce?
-E în regulă Haru.Imaginează-ţi că o faci cu mine,ca de obicei.
-Ca de obicei?Eşti un tip norocos Rin.
-Nu...nu vreau.
-Ah,aşteaptă pînă devine mai ascultător.
-Rin...Rin nu vreau să fac asta.
*Plînge*
-Ah plînge,arată bine şi cînd plînge.
-Nu se va sfîrşi chiar dacă plîngi Haru.Fii cuminte şi fă ce-ţi spun.Haide foloseşte-ţi mîna.
-De ce Rin?De ce faci asta,datorită ţie eu...
M-am uitat în ochii lui Rin.Privirea lui rece ce-mi face inima să tremure..a îngheţat toate cuvintele pe care vroiam să le spun.
-Nu...Ah!!
-Bine următorul.
-Face-ţi aranjamentele singuri aici.Mă duc jos să beau ceva.
*Deschide*
-Ce surpriză.
-Shuu-chan?
*Şoc*
-Haru!!
*Fuge*
*Lovitură*
-Linişteşte-te frate!
-Crede-am că eşti un student modern.Şi totuşi frecventezi un astfel de loc.După ce am aflat ce plănueşti,crede-ai că nu-mi voi lua precauţii?Doar conectîndu-mă la GPS pot afla locaţia prein satelit.Haru nu ar fi venit singur într-un "asemenea loc."De ce eşti aşa de relaxat Rin?Poliţia va veni din minut în minut.
-Poliţia?! Ah nu e bine! Să mergem!
-Rin!!
-Haru,mulţumesc că ai fost aşa o pacoste.
Am fost o pacoste?Rin...nu pleca.Rin întoarcete,nu pleca.
-Haru!! Poţi să te ridici?Repede,trebuie să ieşim de aici!
-Shuu-chan...aşteaptă trebuie să vorbesc cu Rin.
-Nu!! Haru uită-l pe Rin!
-Rin...
Pieptul mă doare.Simţe-am că am pierdut ceva foarte important.După acel incident am fost internat în spital.Încă nu l-am uitat pe Rin şi ştiu că se va întoarce.
-Haru.
-Shuu-chan?
-Vreau să-ţi spun ceva.Tipul ăla,Aoi Rin e fratele meu.
-Ce?
-Mama nu ştie.Eu l-am văzut o dată cînd am fost mic.Mama sa l-a adus la noi acasă.Tata mi-a dat instrucţiuni clare ca mama să nu afle că am avut oaspeţi în acea zi,deoarece au fost amanta şi fiul său.Înţelegi acum de ce Rin s-a apropiat de tine.Deoarece nu a uitat ce s-a întîmplat acum şapte ani.
-Nu e adevărat!
-Tipul ăla a vrut să te rănească crunt.A vrut să ne distrugă familia.Pe tata,mama şi pe mine.Deoarece te tratez ca pe un membru al familiei.Comparîndu-te cu familia mea...pe tine te preţuiesc mai mult.Haru,uită-l pe Rin.
Aşa stau lucrurile?Au acelaşi sînge doar pe jumătate dar tot fraţi sunt.Rin totul e adevărat?
Am adormit puţin.Vîntul bătea tare aşa că m-am trezit.Am deschis ochii şi l-am văzut pe...
-Rin!
-Hm,credeam că vei fi mult mai slăbit.Îmi pari destul de energic.Ai aflat deja totul?De ce m-am apropiat de tine şi de ce ai trecut prin aşa ceva?
-Rin te-ai folosit de mine?Timpul petrecut împreună lucrurile pe care mi le-ai spus au fost doar minciuni?
-Întocmai.Am terminat cu tine.Nu mai am nevoie de tine.A fost greşeala mea că mi-a aflat indentitatea va trebui să mă gîndesc la alt ceva,poate...să o las pe frumoasa ta mătuşică să afle despre mine,ce zici?
-NUU!! Nu face asta...te rog.Mătuşa nu ştie nimic.Poţi să faci ce vrei cu mine.Dar te rog nu o răni pe ea.
-Ţi-am spus că am terminat-o cu tine.Îmi vene să vărs,cînd vorbe-ai de familia Manae.Cînd ţi-am văzut fericirea de pe chipul tău ignorant.Eu...nu mi-am putut suprima ura faţă de tine.
*Bate-Bate*
-Haru-chan e cineva acolo?
-Aşa că pa-pa Haru.
*Sare*
Rin.
-Haru-chan ce s-a întîmplat?Ai căzut din pat.Haru-chan de ce plîngi?
Nu s-a schimbat nimic.E la fel ca la început.Mereu ai fost lipsit de griji sub cerul albastru.Iar eu sunt acelaşi.Pot privi cerul de la fereastră.
"Am terminat cu tine","Nu mai am nevoi de tine", mi-au rămas doar cuvintele pe care le-ai lăsat în urmă.
Rin ţi se potriveşte să fii sub cerul albastru.Chiar îmi placi aşa.
The End
CITEȘTI
Sky ~boyxboy~
RomanceMizuhara Haru locuieste cu varul sau, Shuuya(Shuu-chan). Haru are o inima slaba, iar Shuuya are grija de el. Dar Haru se simtea ca o pasare inchisa intr-o cusca, si visa la libertate. O intalnire coincidentala cu un student proaspat transfertat, Aoi...