Am plecat în camera mea după ce am vorbit cu Shuu-chan.Am adormit rapid.M-am sculat înainte ca să sune telefonul.E luni deci trebuie să mă pregătesc pentru şcoală.Cobor scările ducîndu-mă la baie,ca să îmi i-au pastila.Trebuie să-mi i-au pastila în fiecare dimineaţă,după-amiază şi seară.Pentru a-mi ajuta inima slabă.Trebuie să le i-au la ore fixe din zi.S-a întîmplat o dată cînd nişte indivizi mi-au luat pastilele.Nu acţionează imediat.Dar atunci...m-am panicat şi am leşinat deoarece nu aveam pastilele.Dacă nu ar fi fost Shuu-chan,care întodeauna are o doză în plus..nu ştiu ce s-ar fi întîmplat cu mine.Am plecat la şcoală.Cînd sunt la şcoală timpul trece prea repede.Era deja pauza de masă.Am plecat să mănînc cu Aoi pe acoperiş.Trebuie să i-au pastila,dar nu vreau să fiu doar o povară.
-Ce s-a întîmplat?De ce pari aşa de obosit?
-Ah...sunt bine.Mie puţin cald.Aoi nu simţi?
-Sunt bine.Eşti în regulă?Şi nu-mi mai spune "Aoi",ar trebui să-mi spui "Rin".
-Ce?
-Toată lumea o face.Nu ar fi ciudat ca tu iubitul meu,să-mi spui pe numele de familie?
"Iubit?"
-Ri-Ri-Ri-Ri-Rin!!
*Muşcătură*
-Prostule! Să-ţi muşti limba din cauza unui cuvînt.Lasă-mă să văd.
-Sunt bine....
Rin m-a sărutat.Şi-a introdus uşor limba în gura mea.Acest sărut a fost diferit de celălalt.Aş vrea că acest moment să nu se termine.
Pînă la urmă am uitat să-mi i-au pastila.E bine,cînd ajung în clasă o voi lua imediat.
L-am văzut pe sensei cum m-a chemat.Mă îndrept spre el să mă uit ce vrea....
*Căzătură*
-Mizuhara!?Mizuhara! Duceţi-vă după infirmieră...nu!Chemaţi o ambulanţă.
Din cauză că nu mi-am luat pastila am leşinat.Îmi deschid încet ochii şi văd că toată lumea e panicată.Îl văd pe Rin uitîndu-se la mine.Nu! Rin...nu vreau să vezi asta.Nu vreau să ştii.
-Haru!
-Shuu-chan...
-Ştiu e în regulă.Odihneşte-te aici.Trage aer adînct în piept.
-Scuze...Scuze...
-E în regulă,atîta timp cît eşti bine.
*Rin povesteşte*
L-am văzut pe Haru că a leşinat.Am vrut să mă duc să mă uit dacă e bine,dar l-am văzut pe verisorul lui Shuuya.
-Sfîrşitul verişorilor....Ce problematic.E timpul să scap de tine.
-Haru eşti bine?
-Da sunt bine.Rin să mergem.
-Ah....Scuze am ceva de făcut.Nu te simţi bine,lasă-l pe preşedinte să te ducă acasă.
-Ce?
-Ah! L-am găsit! Rin! Să mergem toată lumea aşteaptă după tine.
-Nu vă aprotiaţi atît de mine,e cald.
Rin a plecat cu două fete.L-am sunat pe Rin cam de zece ori.Nici un răspuns.Ce e asta?Aşa ceva nu s-a mai întîmplat înainte.
-Haru! Am făcut o programare pentru controlul tău poimîne.
-Ah...mulţumesc Shuu-chan.
Unde e acum?Ce face?Rin vreau să te văd.
Nu l-am mai sunat pe Rin.Aşa că am plecat în camera mea.A doua zi am plecat la şcoală.Era ora prînzului.Am plecat să-l caut pe Rin.
*Ha Ha Ha*
L-am auzir pe Rin.Mă întorc să văd dacă e el.Era împreună cu o fată.Mă apropii mai mult de ei ca să văd ce vorbesc.
-Am fost foarte fericită ieri.Data viitoare,Hai să ieşim la o întîlnire,doar noi doi.
-Sigur.
-Serios?Eşti liber?
Am văzut că fata a plecat.Mă îndrept spre Rin să-l întreb despre ieri.
-Haru?
-Rin.
-Ah....prînzul.Mă duc la bufet.Tu poţi să mănînci singur.
-Aşteaptă Rin!Ce am făcut?De ce mă eviţi?
-Cînd te-am evitat?
-Nu ai plecat cu mine ieri.Azi nu ai vorbit deloc cu mine.Chiar acum...
-Nu e nimic.
-Dar...nu suntem împreună?De ce nu ţi-ai deschis ieri telefonul?Ai fost cu acea fată?
-Haru,crezi că umblu cu două persoane odată?Eşti foarte slab,în mod natural nu poţi să faci "aia".
De ce?De ce trebuie să fii atît de rece?Deoarece am leşinat la piscină,deoarece nu pot să fac lucruri pe care îndrăgostiţii le fac?Rin e nemulţumit?Am...devenit o povară?
Nu am mai vorbit cu Rin de atunci.Azi trebuie să trec la spital pentru control.
-Bine Haru îmbracăte.Trebuie să aştepţi rezultatele pînă....
-Sensei pot să vă întreb ceva?
-Da.Ce s-a întîmplat?
-Pot să fac sex?
To be continue......
CITEȘTI
Sky ~boyxboy~
RomanceMizuhara Haru locuieste cu varul sau, Shuuya(Shuu-chan). Haru are o inima slaba, iar Shuuya are grija de el. Dar Haru se simtea ca o pasare inchisa intr-o cusca, si visa la libertate. O intalnire coincidentala cu un student proaspat transfertat, Aoi...