Capitolul 6:Familia.

547 43 2
                                    

-Haaa!

Rin m-a sărutat.Şi-a introdus uşor limba în gura mea,făcîndu-mă să-i răspund mişcărilor lui irezistibile.A început să-mi maseze cu mîinile sale întreg abdomenul.îmi mîngîia corpul cu mişcări fine.

-Un corp aşa frumos ai fost foarte bine îngrijit.

-Ah....Ah! Rin!

-Oamenii din jurul tău au avut mare grijă de tine.Arătîndu-ţi doar lucrurile frumoase...trăind înconjurat de iubire.

-Haa...Haa....Rin?

-Eşti speriat?

-Nu...Rin aşteaptă!Aaaaa!Ah!Rin...Rin!

Rin se comporta ciudat.

-Eşti bine Haru?Scuze am fost prea dur.Te vei simţi bine odată ce te-ai obişnuit cu asta.Ce s-a întîmplat?

-Cînd spui asta...mă simpt stînjenit.

-Atît de drăguţ,Haru e atît de drăguţ.

Cînd este rece faţă de mine,încep să mă îngrjorez foarte tare..dar cînd mă îmbrăţşează aşa simt că poate mă gîndesc prea mult.Scuze Shuu-chan chiar vreau să fiu iubitul lui Rin.Nu contează nici dacă mor.

De atunci...după şcoală uneori chiulesc şi vin la Rin,lăsîndu-ne trupurile să se îmbrăţişeze.Treptat vara...a devenit mai fierbinte.

-Rin pot să te întreb ceva?

-Ce anume?

-De ce locuieşti singur?Unde este familia ta?

-Eu sunt singurul rămas.Am avut o mamă dar a fost răpusă de o boală.

-Rin nu ai o altă familie?

-Glumesc.Sunt amîndoi bine.Fratele meu mai mare şi-a adus soţia gravidă înapoi.Am fost dat afară pentru că nu era suficient spaţiu.

-Înţeleg.

-Dar tu?Stai cu unchiul tău?

-Unchiul meu îşi administrează afacerile,aşa că e mai mult plecat.Mătuşa e o frumuseţe şi o bucătăreasă pe cinste,iar Shuu-chan este puţin prea protectiv,dar este doar îngrijorat.Ei sunt ca o familie  pentru mine.

-Înţeleg,Haru e foarte fericit.

-Rin nu te simţi singur?Stînd singur aici?

-E în regulă.În plus te am pe tine.

-Nnn...Rin.Tu iarăşi?

-Te plac...aşa că nu voi fi niciodată satisfăcut indiferent de cît de mult o facem.

*Shuuya(Shuu-chan)povesteşte*

-Tată,scuze că te deranjez.Trebuie să-ţi vorbesc.

-Ce este Shuuya?Se întîmplă rar să mă cauţi.

*Aruncă*

-Ce faci Shuuya?De ce ai aruncat hîrtiile aşa?

-Acum ceva timp...înainte să vină Haru aici...s-a întîmplat acum şapte ani.Am avut oaspeţi în casă?Cine au fost?Sper să aud adevărul de la tine tată.Trebuie să-l aduc înapoi cu orice preţ.

                                      To be continue.......

Sky  ~boyxboy~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum