Capitolul 7:Despre Rin!

508 44 5
                                    

*Rin şi Shuuya vorbesc*

-Îmi cer scuze.L-ai sunat pe Haru pentru că ai fost îngrijorat,iar eu ţi-am închis aşa.

-Ştiu deja cine eşti.

-Serios?Eşti foarte atent ca preşedinte al consiliului.

-Poate e din cauza verii.A fost tot vară cînd mama ta te-a adus în casa noastră.

-Dar tatăl tău ne-a dat imediat afară,fără milă.

-Nu ştiu ce vrei,dar sper că vei sta departe de Haru.Poţi să ne învinovăţeşti pe mine şi pe părinţii mei,dar el nu are nici o legătură cu asta.

-Asta e tot ce-ai vrut să-mi spui?Tu şi tatăl tău ţineţi cu adevărat la Haru.Şi totuşi,nu v-aţi gîndit niciodată la mine şi la mama.Dar nu contează m-aţi deranja dacă v-aţi purta ca o familie.E bine că nu suntem conectaţi.Asta ţi se aplică şi ţie.Ar trebui să-ţi vezi de ale tale.

*Buzz-Buzz*

"De la Haru:Mi-am terminat treaba la bibliotecă.Te aştept la poartă."

-Trebuie să plec,Haru mă aşteaptă.Scuze că ţi-am furat rolul de cavaler.

-Aşteaptă!Ce plănueşti?Purtîndu-te aşa gentil cu Haru în timp ce-l joci pe degete?Ce vrei?Nu-ţi voi permite să-l răneşti pe Haru.

-Nu-mi vei permite...hmm?Dar el te ascultă pe "tine"sau pe mine?L-ai închis ca pe un obiect valoros.Eu sunt cel care l-a învăţat ce este libertatea din afara cuştii.Dar...nu-i voi spune riscul pe care această libertate îl presupune.

*Haru povesteşte*

Rin întîrzie.Mă întreb dacă nu a paţit nimic.

-Ah Rin! Ce s-a întîmplat?Ai întîrziat.

-Nimic...absolut nimic.

-Îmi place asta.Sunt fericit...simt că sunt mai aproape de Rin.

-Ce tot spui? Nu suntem mul mai apropiaţi în timpul sexsului?

-Ce?Dar am devenit confuz în mijloc.

-Confuz ?Dar chestii cu "asta" sau "aia" le vei face dacă te rog?

-Ce?Cînd ai spus "chestii ca aia" te-ai referit la "aia"?

-E secret.Nu-ţi spun nimic.

-Răule!

-Haru,a trecut ceva vreme de cînd ieşim vrei să mergem să ne distrăm?

Am mers cu Rin.Ne-am oprit la un bar.M-am oprit ca e prima dată cînd intru în aşa locol.

-Haru?

-Ce e locul ăsta?Liceenii pot să intre?

-E în regulă Haru, e un bar.

Am intrat în bar împreună cu Rin.

-Haru mă duc să i-au ceva de băut.Găseşte un loc unde să stăm şi aşteaptă-mă.

-Bine.

E destul de obişnuit cu asta?Oare frecventează des locuri ca astă?Într-un fel pare o lume complet diferită.

*Rin povesteşte*

-Eh?Puştiul ăla?Eşti sigur?Ne laşi să ne jucăm cu un puşti aşa drăguţ?

-Nici o problemă.Face orice îi spun.E bine indiferent de cîţi oameni ai,dar nici un ban în minus.

-Un puşti ca ăsta merită orice preţ.Eşti un drac adevărat Rin.Ca de obicei restul aşteaptă sus.Vor să se distreze astă-seară.

-Ah Rin!

L-am văzut pe Rin cu un grup de băieţi.

-Sunt prietenii mei.Pot să ni se alăture?

-Scuze că dăm buzna.Am auzit că eşti în acelaşi liceu cu Rin.

-Ah eu...da.

-Poftim bea.

-Ce?

Sunt prietenii lui Rin.Nu pot să fiu nepoliticos.Am luat paharul pe care mi l-au oferit.Era amar.Mă simţe-am ameţit.

-Ei,eşti bine?Te-ai îmbătat?

-Nu sunt bine.Dar trebuie să mă întorc.

-Ei,e în regulă.Încă un rînd.

Mi se învîrte capul.Dar dacă nu mă întorc acum...Shuu-chan îşi va face griji.

-Haru...mă placi?

-Eu...

De ce mă întreabă asta într-un asemenea loc?Nu pot gîndi limpede.

-Da...îmi placi mult.

*Căzătură*

-Luaţi-l sus.

-Nnn...unde sunt.

M-am trezit într-o cameră.Sunt sigur că am băut cu prietenii lui Rin.Unde e Rin?

-Oh,prinţesa s-a trezit în sfîrşit.

-Cine eşti?Ce faci?

-Ce fac?Nu ai ştiut că o vom face?

*Desface*

-Nu! Opreşte-te! lLasă-mă! Rin!! Rin! De ce?Ajută-mă!

-Nu ai spus că mă placi?Haru,atunci orice aş spune,tu mă vei asculta nu-i aşa?

-Rin? De ce? Nuuuuu......

                                        To be continue.........

Sky  ~boyxboy~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum