Capitolul 2:Libertatatea

901 60 0
                                    

-Da.Ieri am venit să arunc o privire pe aici.Raftul acela e frumos,nu-i aşa?La fel ca cerul.

*Ding-Dong*

-Aoi-kun! De la ce şcoală ai venit?Ai iubită?

"Abia prima zi şi e deja atît de popular"

-Vreţti să mergem azi la karaoke? Să facem o petrecere de bun venit pentru Aoi-kun.

-Ah,desigur.Contaţi pe mine.

-Mizuhara?Vii?

-Ce?

-Aoi...Mizuhara este....

-Eu....

-Haru?

-Shuu-chan ce faci aici?

-Am observat ca nu arăţi prea bine in dimineaţa asta,aşa că am venit să văd ce faci.Eşti în regulă?

-Hei ! Cine-i tipul ăla?

-Este Manabe Shuuya.Este preşedintele consiliului elevilor.Mizuhara este verişorul lui.Mizuhara este un tip drăguţ,chiar dacă e slab,cu un bodyguard aşa puternic îi e dificil să-şi facă prieteni.Toată lumea spune că....este ca o "prinţesă".

Am intrat în clasă după ce am vorbit cu Shuu-chan.M-am aşezat la locul meu şi am vorbit cu Aoi.

-Am auzit că verişorul tău vine să te i-a în fiecare zi,tratîndu-te ca pe o prinţesă.

-Ce?

-Nu eu am spus asta,ceilalţi mi-au spus.Mi+au spus că nu-ţi permite să îţi faci prieteni.Şi ca să fiu sincer cînd te-am văzut la bibliotecă am crezut că eşti o prinţesă închisă într-un turn înalt.

-Ce?De ce spui asta?Shuu-chan are grijă de mine.

-Nu ştiu ce crezi tu,dar dacă aş fi în locul tău aş face lucrurile pe care vreau să le fac,atunci cînd vreau.Lumea ta e doar cerul pe care îl poţi vedea de la fereastră?

"Cred că Aoi are dreptate.Nu vreau să stau mereu închis într-o cuşcă."

-Aoi vreau să merg şi eu! Ia-mă cu tine.

Am plecat cu Aoi.Ne-am oprit în faţa unui restaurant.Am intrat şi am comandat de mîncare.E prima dată cînd mîncam la restaurant cu prietenii.După ce am terminat Aoi m-a dus la o sală de jocuri.Era prima dată cînd am intrat într-o sala de jocuri.Afară începu să se întunece aşa că am plecat acasă.

-Aoi! Aoi!

-Ce?

-Asta ar putea fi prima dată cînd sunt atît de fericit!

Pieptul meu e atît de apăsat.De ce?E diferit,un sentiment atît de insuportabil.Ar putea fi prima dată şi pentru mine.

Am ajuns acasă.Am deschis uşa şi l-am văzut pe verişorul meu agitat.

-Haru unde ai fost?E atît de tîrziu şi nu mi-ai spus nimic despre asta.

-Shuu-chan am fost cu un coleg de clasă.E vina mea că am plecat fară să-ţi spun,dar....

-Colegul tău?Colegul tău a fost cu tine pînă la ora asta?Poate nu a ştiut despre condiţia ta.

-Nu...

-Nu-l cunosc dar nu mai vreau să ieşi cu el.Ştii cît de îngrijorat am fost.

                                                               To be continue........

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------                            din poză e Aoi Rin.

Sky  ~boyxboy~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum