Cześć, ja jestem Mary. Mam rudego koloru włosy długie do ramion. Zwykle noszę je jako dwie kitki po bokach.
Mam dziewiętnaście lat i pracuję jako stajenna w Stajni Moorland. Moją szefową jest Maja. Również ma rude włosy ale jednak ciemniejsze os moich.
Mam tutaj chłopaka. Kim on jest? Jest to Justin Moorland. Syn właściciela stajni, Thomasa Moorland.
Moja siostra Loretta także jestw Stajni Moorland. Jest blondynką i ma 20 lat. Od urodzenia ma najdroższe oraz najładniejsze ubrania, a mi wystarczyły najtańsze. Razem ze swoją przyjaciółką, Tan, jest założycielką klubu Bobcats. Zawsze się ze mnie wyśmiewa.
Marzę żeby kiedyś mieć lepszą pracę niż stajenna... Ale i tak ją kocham przez możliwość bycia z końmi.
Po pracy zabieram niektóre konie na przejażdżkę. W końcu jak wrócę to mam kilka kroków do domu.
Rodziców nie mam. Mieszkam sama, ponieważ Loretta woli przyjaciółki. Nie ma nawet chłopaka. W sumie... Też za niedługo nie będę miała bo Justin pomaga początkującym dziewczynom, a one? Podlizują się do niego... I mu to pasuje!
I jeszcze jedno. Na nazwisko mam Ivon. Tak, wiem. Dziwne jest. To dlatego, że pochodzę z Włoch. Więc dlaczego Jorvik? Dlatego, że jest to miejscebo wielu różnych i pięknyvh krainach. Bynajmniej tak słyszałam...
CZYTASZ
Mary - Szczęściara
AdventureMary, to dziewczyna, która ma rękę do zwierząt. Potrafi uspokoić i oswoić najgroźniejsze zwierze. Pracuje jako stajenna gdy jeszcze nie wie o swoim talencie...