stiles stilinski |dread doctors|

4.3K 93 22
                                    

Hikaye daha yeni olduğu için henüz istek gelmedi.O yüzden ben kendi aklıma gelen karakterleri yazacağım.İstekler gelince onları yazarım.❤İyi Okumalar.Bu arada Y/N yerine kendi adınızı koyun.❤

Stiles ile 2 aydan beri birliktesinizdir.Senin de doğaüstü olaylardan haberin vardır ama Stiles gibi insansındır.

*Y/N'nin ağzından*

Şu sıralar Beacon Hills'te Korku Doktorları var.Normal insanları chimera yaparak doğaüstü olaylar ve bilim arasındaki çizgiyi kaldırmaya çalışıyorlar.Şuana kadar Korku Doktorları hakkında bildiklerimiz bunlar.Bir de yaptıkları chimeraların ağzından gri bir sıvı akarsa başarısızlıkmış.Başarısızlığa uğrayanları öldürüyorlar.Ne kötü.

Yatakta yatıyordum.Ölen chimeraları ve öldürdükleri kişileri düşünüyordum.Düşündükçe aklımı kaçırıyordum.Neden biri doğaüstü olaylar ve bilim arasındaki çizgiyi kaldırmaya çalışsın ki?ANLAMIYORUM.

O sırada aşağıdan bir ses duydum.Hemen aşağı indim.Çünkü ses beni çok endişelendirmişti.

"Orada kimse var mı?"

Cevap yoktu.Sadece karşımdaki aynaya baktığımda ağzımdan akan gri sıvıyı gördüm.NE!?!?

Bana da mı bunu yapmışlardı?Chimera yapmaya mı çalışmışlardı beni?Aynı zamanda bir başarısızlık mıydım?O zaman bu ses Korku doktorlarının sesi olmalıydı.Beni öldürmek için gelmişlerdi buraya.

Bunu anladığımda hemen ormana doğru koştum.Ormanın içinde koşarken birine çarptım.Kişinin kim olduğunu öğrenmek için kafamı kaldırdım.Onu tanımıyordum ama yine de uyarmam gerektiğini biliyordum.Korku Doktorları onu da öldürebilirdi.

"Geliyorlar.Kaçmalıyız."dedim.

"Kim?Kim geliyor?"

Bahsettiğim kişilerin "korku doktorları" olduğunu bilip bilmediği konusunda bir fikrim yoktu ama söylemeliydim.

"Korku doktorları."dedim ve bana hiç şaşmadan,sanki herşeyden haberi varmışcasına baktı.

Bana "Kaç!"diye bağırdı.

"Ne?Peki sen?"dedim.

O sırada gözleri parladı.Kurtadam olmalıydı.

"Kaç!"diye bağırdı yeniden.

Arkama bile bakmadan kaçmaya başladım.

Ormanda canımı kurtarmak için koştuğum sırada bir şeye takılıp düştüm ve sonrası karanlık..

*********

Uyandığımda hastanedeydim.

Stiles hemen oturduğu koltuktan kalkıp yanıma geldi.

"Y/N iyi misin?"

"Hayır Stiles.Benim için gelecekler.Ben başarısızlığım."dedim ağlamaklı bir sesle.

Daha yaşamam gereken günlerim,aylarım ve yıllarım vardı ve bu yüzden ölmemeliydim.

"Merak etme Y/N biz buradayız.Sana zarar gelmesine izin vermeyiz.Scott,Malia,Kira,Liam ve ben..Hepimiz seni koruyacağız."

"Stiles şuan ne demeliyim bilmiyorum ama o iyi mi?Ormanda birini gördüm-"

"Theo.O getirmiş seni hastaneye.Melissa bize haber verdi.Merak etme o iyi."

Yüzüme hafif bir gülümseme yerleştirdim ve "Stiles eğer ben ölür-"derken Stiles sözümü kesti.

"Sen ölmeyeceksin Y/N.Sürü olarak güzel bir geleceğimiz olacak.Şimdi yaşadıklarımıza rağmen.Benim geleceğimde 'sen' varsın.'Biz' varız Y/N."

Bunu o kadar huzur verici bir sesle söylemiştiki karşılığında hiçbir şey söyleyememiştim bile.Sadece yüzüme bir tebessüm yerleştirmekle yetinebilmiştim.

*****
Bu bölümün devamı gelecek.İsteklerinizi yazın lütfen. 💕

Hayal Et (Multifandom)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin