❗Bu bölümde birinci ağızdan anlatım
kullandım ama siz yazmışsınız
gibi düşünebilirsiniz.♡-hatırlatma-
"Başın belada Y/N.Dread Doctorlar peşini asla bırakmayacak.Sen de kimsenin çözemediği bir şeyler var.Bunu ben de bilmiyorum.Ama Dread Doctorlar onların deney faresi olmamana rağmen peşindelerse kesin bir şeyler vardır.Şuan iyi gözüküyosun.Ama yarın sana ne olacağı belli değil.Hatta bu akşam bile olabilir ne olacaksa."dedi Theo.
"Ne!?Nasıl?"
"Bilmiyorum Y/N.Seni bir kez korudum.Bir daha Dread Doctorların karşısına çıkmamalıyım.Üzgünüm"dedi Theo ve hızlıca uzaklaştı.
Ben ise yolun ortasında çaresiz ve anlamsız bakışlarımla kaldım.
İşte şimdi ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu.
-hatırlatma sonu-
Yolun ortasında öylece kalakaldığım sırada Stiles geldi ve Theo'nun ne dediğini sordu.
Süzülmek üzere olan gözyaşımı silip Stiles'a döndüm ve Theo'nun dediği her şeyi anlattım.Çünkü haklıydı Stiles...Bu yaşanılanlardan sonra hiçbir şeyi birbirimizden saklamamalıydık.
Her şeyi anlattıktan sonra Stiles bana sıkıca sarıldı.Ayrıca ne kadar şu anda yüzünü göremiyor olsam bile gözünden yaş geldiğine yemin edebilirdim.
Stiles ile sarılmamızı bitiren şey sürünün geri kalanının gelmesiydi.
Biz Stiles ile bunları konuşurken yanımızda yoktular ama konuşulan her şeyi biliyor olmalıydılar Scott'ın doğaüstü güçleri sayesinde.
Birkaç saniye sonra konuşulanları bildikleri Scott'ın "Biz elimizden geleni yapmaya hazırız Y/N." demesiyle doğrulanmıştı.
Gülümsedim.
"Bizim eve mi gitsek?" dedi Lydia kısık bir ses tonuyla.
"Aslında güzel fikir.Bu durumda birlikte kalmamız daha iyi olur." dedi Malia.
Sürüdeki herkes bu fikri onaylamıştı.
-Lydia'nın evinde-
Evet,beni korumak için birlikte kalacaktık ama bu sırada da boş kalmayıp hakkımda kimsenin bilmediği şu gizemi çözmeye çalışacaktık.
Bunun için herkes araştırma yapmaya başlamıştı.
Kimisi buraya gelmeden önce aldığımız kitapları okuyor,kimisi ise internet üzerinden bir şeyler araştırıyordu.
-4 saat sonra-
"Sanırım bir şey buldum."
Bunu söyleyen Liam idi.
Herkes heyecanla ona döndü ve Liam elindeki kitabı okumaya başladı.
"Korku Doktorları'nın deneylerinin aslında çoğu kişinin bildiği gibi 2 sonucu yoktur.Bu sonuç sayısı 3'tür;başarı,başarısızlık ve gizem.
'Gizem' en nadir rastlanan sonuç olduğu için neredeyse kimse bunu bilmez.
Gizem'e en son 1867'de Jack Bell adlı kişide rastlanılmıştır.Ancak Jack Bell işlediği yüksek sayıda cinayetten dolayı Korku Doktorları tarafından öldürülmüştür.
Benim gibi birçok insan ise Korku Doktorları'nın Jack'i öldürmesinin asıl sebebinin işlediği yüksek sayıda cinayet olmadığını , Jack'in kendileri için de bir tehdit olduğundan dolayı öldürüldüğünü savunuyor.Onlar için bir tehdit olmasının sebebi ise neredeyse 'gerçek alfa' kadar sahip oldukları güçtür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Et (Multifandom)
Historia CortaHayaller,gerçekleşebilmek için varsa o zaman hayal edelim. |Dizi ve film karakterleri| (İstek alınır.)