İyi Okumalar 💖
⚠️Bu bölümde -ım,-im kullandım.Ama yine de bir hayal et bölümüdür.Siz kendi ağzınından yazmışsınız gibi düşünebilirsiniz yani.💖⚠️
*Y/N'NİN AĞZINDAN*O sözüyle gerçekten ona bir kez daha aşık olduğuma inandım.
"Benim geleceğimde 'sen' varsın.'Biz' varız."Ortadaki sessizlik Scott odaya girene kadar sürdü.
"Sonunda girebildik içeri. Nasılsın Y/N?"
"İyiyim Scott.Teşekkürler."
Gülümsedi Scott.
"Stiles.Annem Y/N'in biraz dinlenmesi gerektiğini söyledi.İstersen çıkıp dışarıda bekleyelim."diye devam etti Scott.
"Scott.Eğer ciddi bir sakıncası yoksa Stiles burada kalabilir.Benim için hiç sorun değil."
"Peki.O zaman ben anneme söylerim."dedi Scott ve odadan çıktı.
-1 hafta sonra-
Sonunda o odadan çıkabilmiştim.Stiles sırf benim için 1 hafta boyunca okula gitmemişti.
Okula gitmemişti ama Şerif Stilinski ona kızmıştı.Bana bir şey olursa orada hemşire ve doktorların olduğunu söylemişti.
Şerif Stilinski haklıydı ama gerçekten sevdiği birine böyle bir şey olsaydı o da Stiles gibi davranırdı.Başından ayrılmazdı o kişinin.
Stiles yanımda olduğu için mutluydum.
Artık okula gitmeye başlayabilirdim.
Stiles'a Theo'nun nasıl olduğunu sordum.Sonuçta beni kurtarmıştı.
"Theo senden bile iyi durumda şuan Y/N.Onu merak etmene gerek yok."
*Ertesi Gün*
1 haftalık süreden sonra sonunda okulun kapısından içeriye adım atabilmiştik Stiles ile.
Okula girer girmez Lydia yanımıza geldi.
"Çok iyi görünüyorsun Y/N."
"Aynen öyle.Harika hissediyorum kendimi."
"O zaman biyoloji sınıfına gidelim."
"Lydia.Aslında önce Theo'yu görsem iyi olur."
"Peki.Seni biyoloji sınıfında bekliyorum."diyerek uzaklaştı Lydia.
"Stiles sanırım sen her zaman ki gibi benimle geliceksin."
"Evet Y/N.Herşeye karşı ted-"
"Herşeye karşı tedbirli olmalıyız.Haklısın Stiles."dedim gülümseyerek.
Birlikte Theo'nun yanına gidersiniz.
"Merhaba Theo."
"Merhaba."
"Sana çok teşekkür ederim.Sen olmasaydın şuan burada olamazdım."
"Önemli değil Y/N.Sana çıkışta söylemek istediğim birkaç şey var."
"Peki."
"Ama Stiles olmazsa iyi olur."
Theo'nun bu sözü üzerine Stiles'ın yüz ifadesi değişti.
"Tamam."
"Tamam falan değil Y/N.Hayatının tehlikeye girdiği o günden beri birbirimizden hiçbir şey saklamamalıyız."
"Stiles.Seni anlıyorum.Sevdiklerin senin için çok değerli.Ama her zaman yanımda olamazsın Stiles.Siz varken bana asla bir şey olmaz.Hem de hayatımı kurtaran Theo yanında.Theo bana hiçbir şey yapmayacak."
"Sende her zaman bize güvenemezsin.Eğer zamanında yanında olmazsak,son nefesini bile aynı havadan soluyamazsak ne-"
"Stiles hani gelecekte "sen" ve "ben" vardık.."Biz" vardık.Bana bir şey olmaz.Her zaman yanımda olmana gerek yok."
"Muhabbetinizi bölmek istemem ama benim de çok umursamadığım ama girmem gereken derslerim var.Çıkışta görüşürüz Y/N."dedi Theo ve bizden uzaklaştı.
*Okul Çıkışı*
Hemen sürüdeki kimse ile konuşup zaman kaybetmemek için hızlıca okuldan çıktım.
Theo'yu buldum ve "Theo çok zamanım yok.Hızlıca söyleyeceğin şeyi söylersen sevinirim."dedim.
"Başın belada Y/N.Dread Doctorlar peşini asla bırakmayacak.Sen de kimsenin çözemediği bir şeyler var.Bunu ben de bilmiyorum.Ama Dread Doctorlar onların deney faresi olmamana rağmen peşindelerse kesin bir şeyler vardır.Şuan iyi gözüküyosun.Ama yarın sana ne olacağı belli değil.Hatta bu akşam bile olabilir ne olacaksa."dedi Theo.
"Ne!?Nasıl?"
"Bilmiyorum Y/N.Seni bir kez korudum.Bir daha Dread Doctorların karşısına çıkmamalıyım.Üzgünüm"dedi Theo ve hızlıca uzaklaştı.
Ben ise yolun ortasında çaresiz ve anlamsız bakışlarımla kaldım.
İşte şimdi ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu.
********
Umarım bölümü sevmişsinizdir.Oy vermeyi ve yorumlarda isteklerinizi belirtmeyi unutmayın!💘Bu arada bu Dread Doctors 4-5 bölümden oluşabilir.Bu bölümden sonra 2-3 bölüm daha gelebilir.(Dread Doctors bölümü)Tabi araya başka "Hayal Et"bölümleri de girebilir.💘HOŞÇAKALIN!💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Et (Multifandom)
Short StoryHayaller,gerçekleşebilmek için varsa o zaman hayal edelim. |Dizi ve film karakterleri| (İstek alınır.)