kai parker

2K 62 17
                                    

Bu bölümü siz yazmışsınız gibi düşünebilirsiniz.Bu yüzden -m kullandım.

💘İyi Okumalar💘

Yaptığımız plan yüzünden şuan Bonnie ölüyordu.Hem de acı çekerek.

Onu kurtarabilecek tek kişi Kai idi.

Kai herşeyi fırsata çevirdiği gibi Bonnie'yi kurtarmayı da bir fırsata çevirmişti.

Eğer Kai,Bonnie'i kurtarırsa sonsuz yaşamımın bittiği güne kadar Kai ile kalmak zorunda olacaktım.

Kai'nin yaptığı herşeyi bilsem de bana o kadar zarar gelmeyeceğini ve Bonnie'nin hayatını göz önünde bulundurarak Kai'nin bu teklifini kabul ettim.

Damon,Stefan,Elena,Bonnie,Caroline..

Hepsini geride bırakıp Kai ile gidecektim.Hem de sonsuza dek.

Kai büyüyü yapmaya başladı.

Birkaç dakika sonra Bonnie hayata geri döndü.Bu beni harika hissettirdi.

Bonnie ile herkes sarıldıktan sonra ben de sarıldım.Bu son sarılışımızdı.

Bonnie'yi unutamazdım.Bu yüzden kokusunu içime çektim ve göz yaşlarıma engel olamadım.

Bonnie bu halimi görünce "Sakin ol
Y/N.Bundan sonra sonsuza dek birlikte olacağız."

İşte o son cümle içimi parçaladı 'sonsuza dek birlikte olacağız.'

'Maalesef olamayacağız' diye söylendim içimden.

-Akşam-

Elena,Damon ve diğerleriyle vedalaştım.

Tabi vedalaşırken yine göz yaşlarıma engel olamadım.

Herkesle vedalaşıp,eşyalarımı topladıktan sonra Kai ile Mystic Falls'dan bir daha geri dönmemek üzere yola çıktık.

Yolda Kai sürekli gülüyordu.

"Komik bir şey mi var?"

"Hayır."

"O zaman niye sırıtıyorsun?"

"Sevdiğim kızla sonsuza dek birlikte olacağımı bilmek ağlanılacak bir şey mi?Yoksa mutlu olunacak bir şey mi?"

"Soruya soruyla cevap verme Kai.Sonsuza dek bu böyle devam ederse kendi sonumu ben getiririm."

"Peki."dedi Kai.

Sonra saatler süren uzun bir yolu birlikte tamamladık.

Aslında Kai ile sonsuza dek kalma fikri o kadar kötü değilmiş.

Tabi aynı zamanda arkadaşlarımı asla göremeyeceğim için çok kötü.

********

Biliyorum bölüm çooook kısa oldu.Özür dilerim.Bunun sebebi;Uzun zamandan beri bölüm atmamam ve bu bölümü hızlı hızlı yazmam.AMA bunun devamı gelicek.

Neyse düşüncelerinizi yazmayı unutmayın.🥀🖤

Hayal Et (Multifandom)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin