İyi Okumalar💖
Sabah saat 7de kapının çaldığını duyunca sinirle kapıyı açmaya gidersin.Sinirle gidersin çünkü sabahın köründe uyandırıldın.
Kapıyı açtığında karşındakinin Damon olduğunu görünce daha çok sinirlenirsin ve gözlerini devirirsin.Bunun sebebi ise Damon'dan nefret etmen.
Damon'dan nefret ediyorsun çünkü seni bir vampire dönüştürdü.
Ne kadar seni ölümsüz yapsada ne kadar insanlara istediğini yaptırabilecek bir güce sahip olmanı sağlasada ondan nefret ediyorsun.Çünkü vampir olmanın bir tek iyi yönü olduğunu düşünüyorsun.O da güç.
"Bu saatte ne istiyorsun Damon?"dersin sinirle.
"Katherine Mystic Falls'ta."
"Bu beni ilgilendirmez.Sonuçta benim eski kız arkadaşım değil.Bir de Damon bu sana beni bu saatte uyandırmak için geçerli bir sebep gibi mi gözüküyor?"
"Eve-"diyeceği sırada gözünü devirip kapıyı kapatmaya çalışırsın.
Sen kapıyı kapatmaya çalışırken kapıyı ittirir ve "O zaman geçerli bir sebep söyleyeyim.Enzo."der.
Enzo'ya değer verdiğini bildiği için söylemiştir bunu.
Kapıyı tamamen açarak "Ne olmuş Enzo'ya?"dersin.
"Katherine Enzo'ya kendini iyi biri olarak gösterdi.Enzo ise saf gibi inandı.Şimdi ise Enzo'nun başı dertte."
"Enzo'nun Katherine'e saf gibi inanmasını engellemek senin elindeydi.Eski sevgilin olduğunu söyleyip yaptığı iyi,kötü her şeyi anlatabilirdin.O zaman inanmazdı saf gibi.Ama anlatmadın."dedin ve daha da öfkelenerek devam ettin.
"Çünkü benim Enzo'ya değer verdiğimi ve senden nefret ettiğimi biliyordun.Sana karşı hissettiğim bu nefret ile Enzo'ya zarar vermek istedin.Böylece benden intikam alacaktın.İşte sen busun Damon!Senden nefret edilmemesini istediğin için o kişiden intikam almaya çalışıyorsun.Ama alamıyorsun!O kişinin canını ya da canından saydığına zarar veriyorsun.Benden böyle intikam alamazsın Damon!
SENDEN NEFRET EDİYORUM!"dedin sonlara doğru ağlamaklı bir sesle.Damon ne kadar senden intikam almak istese de senin bu halini görünce sana yardım etmeye karar verir ve "Yardım edebilirim Y/N."der.
"Senin yardımına ihtiyacım yok Damon!"dersin ve yüzüne kapıyı sert bir şekilde kapatırsın.
Hemen Stefan'ı arar,durumu anlatır ve ondan yardım istersin.
"Y/N sakin ol.Enzo'ya bir şey olmayacak.Şuan evine geliyorum."der ve telefonu kapatır.
Birkaç dakika sonra Stefan gelir.Kapıyı açar açmaz Stefan'a sarılırsın.Çünkü her zor durumda o yanında olurdu genelde.
İçeri geçip birlikte Katherine ve Enzo'nun nerede olabileceğini düşünürsünüz.
Aklınıza bir yer gelmez bu yüzden Bonnie'yi çağırıp ondan yer bulma büyüsünü yapmasını istersiniz.
Bonnie sayesinde yerlerini bulduktan sonra Enzo'yu kurtarmak için bir plan kurarsınız.
Planı uygulamak üzere Katherine ve Enzo'nun bulunduğu yere gidersiniz.
*Enzo'yu bulursunuz.Berbat bir haldedir.*
Enzo'yu görünce hemen ona koşar ve sarılırsın.
İçinden bir ses bunun bu kadar kolay olmaması gerektiğini söylüyordu.
Tam o sırada Katherine gelir ve "Bunun o kadar kolay olacağını düşünmediniz herhalde.Enzo'yu kurtaramazsınız."der.
"Katherine neden yapıyorsun bunu ona?"dersin.
"İşte duymak istediğim şey.Enzo için yalvaracaksınız."
"Yalvardığımı kim söyledi sana?Sadece bir soru sordum."
"O zaman cevap vereyim.İntikam için.Salvatorelardan almam gereken intikamım vardı.
"Başkalarının canını yakarak bizden intikam alamazsın Katherine."der Stefan.
"Sizi fazlasıyla iyi tanıyorum ve bu yüzden sizin için değerli birini incitmenin canınızı daha çok yaktığını da biliyorum."der Katherine.
Çok fazla sinirlenmişsindir.Katherine'ın yanına vampir hızıyla gider ve boğazını sıkarsın.
Katherine'ın boğazını tutunca elin yanar.Mine çiçeğini tutunca olduğu gibi.
Buna anlam veremesende Stefan o sırada Enzo'yu kurtarır.Bonnie ise Katherine'ı zayıflatır.
Enzo'yu kurtarıp oradan çıkarsınız.
Birlikte senin evine gidersiniz.
Stefan ve Bonnie de gelir.Onlara bugünki yardımları için çok teşekkür edersin.
"İsterseniz evinize gidebilirsiniz.Ben Enzo ile kalırım.Herhangi bir şey olursa size haber veririm."dersin
Enzo'yu koltuğa oturtturursun.
"Y/N teşekkür ederim."
"Ne için?"
"Bugün orada ölmemi engellediğiniz için."
Ağlamaya başlarsın ve Enzo'ya sarılırsın.
********
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
SİZİ SEVİYORUM!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Et (Multifandom)
Historia CortaHayaller,gerçekleşebilmek için varsa o zaman hayal edelim. |Dizi ve film karakterleri| (İstek alınır.)