Hikaye için araştırdım.Lütfen oy vermeyi unutmayın!💕
Uzun süreden beri ARMY'sindir ama henüz grubun hiçbir konserine gidememişsindir.Şimdi elinde büyük bir fırsat vardır.Çünkü 2 gün sonra olan konser için biletin vardır.Bu 2 günün çok yavaş geçeceğini biliyorsundur.Zaten hep böyle olmaz mıydı?Bir şey beklersen zaman yavaş geçer.
-2 gün sonra-
İşte beklediğin gün gelmişti.Sonunda konsere gidebileceksin.Çok heyecanlısındır.Önden yer bulabilmek için en az 2 saat önce gitmen gerektiğini düşünüyorsun.Bu yüzden hemen hazırlandın ve konser alanına gitmişsindir.
Daha konserin başlamasına 2 saat olmasına rağmen biraz doludur kobser yeri.Sayılı insanın arasından geçip sahneye yakın güzel bir yer bulabildin sonunda.Şimdi sırada 2 gündür beklediğin konser için 2 saat daha beklemen gerek.
-2 saat sonra-
Konser başlamış ve grubun harika şarkılarını dinliyorsundur.O sırada Suga sahnenin önüne biraz daha yaklaşır ve kalbin hızlanır.Hızlanır çünkü en sevdiğin üye Suga sana yaklaşmıştı.2 gün beklemeye değecek bir şey olmuştu bu.
-Konser bitişi-
Konser bitmişti ama sen hala o Suga'nın sana yaklaşmasını unutamıyorsundur.Sahneye doğru dalmış gitmiş o anı zihninde canlandırıyorsundur.
O sırada grup üyeleri sahneden ayrılırken Suga senin gözlerinin içine bakar ve sana gülümser.
Tabi sen o sırada çıldırırsın.
*********
BTS ya da Suga hakkında pek bilgim olmadığı için kötü olduysa kusura bakmayın.Umarım herşeye rağmen seversiniz.😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Et (Multifandom)
ContoHayaller,gerçekleşebilmek için varsa o zaman hayal edelim. |Dizi ve film karakterleri| (İstek alınır.)