damon salvatore

1.3K 49 7
                                    

Vampir olmanın üstünden 2 yıl geçmişti ve bu 2 yılda çoğu zaman kendini kontrol edememiş,insanların kanıyla beslenmiştin.Özellikle son zamanlarda ise kendini hiçbir şekilde kontrol edemez bir hâle gelmiştin.

Evindeydin ve televizyon seyrediyordun.Seyrettiğin şey ise insanların aslında senin işlediğin cinayetler hakkında teoriler yürüttüğü bir programdı.

Bu programda kimisi ölen insanları öldürenin bir vahşi hayvan olduğunu kimisi ise tamamen duygusuzlaşmış bir insan olduğunu savunuyordu.Böyle düşünmelerinin sebebi ise kafaları olmayan,organları açılmış cesetleri görmüş olmalarıydı galiba.

Aslında kafalarını kopartmayıp,organlarını açmayıp sadece kanlarını içebilir ve cesedi de yakabilirdin.Ama duygularını kapatmış bir vampire göre böylesi daha zevkliydi.

Sen bunları düşünürken ekrandan "son dakika" yazısı geçti ve bu yazının ardından sansürlenmiş bir ceset gösterdiler.

Senin yaptığın gibi kafası kopartılmış bir cesetti ancak bunu sen yapmamıştın.Bunu doğrulayan şey ise televizyondaki spikerin "Ayrıca bu cesedin kafası kopartılmamış gibi yerindeydi." demesi olmuştu.

Spikerin dediği şey cinayeti işleyenin Damon olduğunu anlamanı sağlamıştı.Çünkü o cinayetlerini hep böyle işlerdi.2 yıl öncesinden biliyordun.Seni vampire dönüştürende,duygularını kapatmana sebep olanda oydu zaten.

2 yıl önce Damon seni vampire dönüştürdüğünde aranızda çok güçlü bir bağ vardı.Bu güçlü bağ duygularınızı kapatmanıza ve çok sayıda cinayet işlemenize sebep olmuştu.

1 ay boyunca harika bir ilişkiniz olmuştu ancak Stefan işlediğiniz cinayetlerden rahatsız olmuş olacakki kardeşine duygularını açması için büyü yaptırmıştı.Sonrasında ise seni Mystic Falls'ta yalnız bırakıp gitmişlerdi.Şimdi de geri dönüyorlardı.

Damon'ın böyle bir cinayet işlemesinin iki sebebi olabilirdi.Birincisi tekrar duygularını kapatmış olması,ikincisi ise işlediğin cinayetlerden rahatsız olması ve artık bu cinayetleri durdurmak için geldiğini bildirmesiydi.

İkincisini düşününce sinirlerine hakim olamadın ve ormana doğru vampir hızınla gittin.

Neden başka bir yere değilde ormana gitmiş olmanın sebebi ise apaçık ortadaydı:Damonla aranızdaki bağ.

Duygularını kapatmış bir vampirin bu haberi görünce düşüneceklerinin o vampiri sinirlendireceğini biliyordu Damon.Ayrıca aranızdaki bağı nasıl kullanacağını da çok iyi biliyor olsa gerek o da ormandaydı.

Aklını kullanarak seni tuzağa düşürmüştü de diyebiliriz.

Damonla bir süre sadece bakıştınız.

Sen sinirle nefes alıp verirken Damon konuşmaya başladı.

"Neden bu kadar insanı öldürdün Y/N?"

Kendini sakinleştirmeye çalıştın ve biraz başarılı olmuştun.

"Ben sana 2 yıl önce beni neden bıraktın diye soramazken sen bana bunu nasıl sorabiliyorsun Damon?"

"Bunun sebebini sende çok iyi biliyorsun Y/N.Seninle olmak bana zarar vermişti.Senin yüzüne masum insanları öldürmüştüm."

"Duygularını kapatıp kapatmamak senin elindeydi Damon ve sen kapatmayı tercih ettin." dedin ve duraksadın.

"Ayrıca önceden benim yüzüme masum insanları öldürdüysen bile şu an yaptığınında pek bir farkı yok.Beni uyarmak için öldürdün o masum insanı sonuçta değil mi?" diyerek devam ettin.

Şu konuşmada senin haklı olduğunu Damon da biliyordu.

Damon kafasını yere eğdi ve "Bunu dediğim için kendimden nefret edebilirim ama haklısın Y/N." dedi.

Kafasını kaldırdı ve konuşmaya devam etti.

"Ancak haklı olman bir şeyi değiştirmez.Bir şeyleri değiştirmek istiyorsan duygularını açman gerekir Y/N."

"Niye bir şeyleri değiştirmek isteyeyim Damon?"

"Mutlu olmak ve kaldığımız yerden devam etmek için Y/N."

Çok garip şeyler hissetmeye başlamıştın.

"Ya kaldığımız yerden devam etmek beni mutlu etmez ve şimdikinden daha da beter bir hâle getirirse Damon?"

O "garip" diye tanımladığın şey pişmanlıktı ve şu an ne kadar duyguların kapalı olsa bile pişmanlığı iliklerine kadar hissediyordun.

Bu da Damon'ın senin üzerindeki etkisiydi.Her şeyi mümkün kılıyordu.

"Söz veriyorum Y/N.Duygularını açarsan mutlu olabilmen için her şeyi yapacağım.Ayrıca şu an hiçbir şeyden pişmanlık duymana gerek yok.Çünkü geç değil."

Derin bir nefes alıp verdin ve duygularını açtın.

"Haklısın Damon geç değil." dedin ve Damon'a doğru yaklaşmaya başladın.

"Ama belki de bunu yapmak için çok geç olmuştur bile."

Cümlen bittiğinde Damon ile aranızdaki mesafe iyice kapanmış ve dudaklarını onun dudaklarına bastırmıştın.

Cümlen bittiğinde Damon ile aranızdaki mesafe iyice kapanmış ve dudaklarını onun dudaklarına bastırmıştın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*******

Damon ile hayal et bölümü yazmadığımı yeni fark ettim vee hemen yazdım.Nasıl unuttuğumu hâlâ anlamıyorum :D

Gece yazdığım için saçma cümleler ve yazım hataları olabilir.O yüzden kusura bakmayın.

Neyse sizi seviyorum ♡

Hayal Et (Multifandom)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin