HASRET

64 11 2
                                    

Güzel  berrak bir güne daha merhaba derken bugünde mutlu olabilmek umuduyla kahvaltıyı hazırlamaya başladım.

Bugün  aradığım huzuru mutluluğu bulurum diye düşünebiliyorum, çünkü yaşım gereği umutlarım henüz bitmedi .

Hala merti eğitip düzeltebileceğimi düşünüyorum. Hala hayallerim, ve umutlarım var. Hala vazgeçmedim hala ruhsal olarak güçlüyüm.diye hissediyorum .Ama ne kadar doğru bilemem tabiki!
Hep kendime soruyorum:

YAŞADIKLARIMIZ NORMALMİ?diye .

Yine kendim cevap veriyorum.

  DAHA YAŞANMASI GEREKEN ÇOK ŞEY VAR !
Heycanlanıyorum birden ;

HAYIR !HAYIR ! DAHA  YAŞANACAK ÇOK ŞEYLER VAR! Sürmeli! bitmemeli!

Diye düşünüyorum .Öyle olmalı.            

_Vazgeçemem daha çok erken .

Hayallerim, umutlarım için , daha çok  savaşmalıyım!

ASLA VAZGEÇEMEM.

Bu zor savaşta kendimi yapayanlız hissederken ,merte bakma içgüdüsüyle dönüp arkama,  merte birde  kızlarıma  bakıyorum .

  Ve ;

Daha var !diyorum.Fısıldayarak kendime.

Daha gücümün olduğunu kimsenin söylemesine gerek yok  ki!

Öyle hissediyorum.Derinden bir iç çektikten sonra .

_Daha hayatın başındayız başarmalıyız .Bu savaşı kazanmalıyız.

Bu arada omleti ne zaman yaptığımı hatırlamıyorum bile.

Evliliğimden umudumu . kesmiyorum henüz , gençlik delilikti , belkide ama
düşünceliyim.Bu arada o kadar dalmışım ki!

Çoktan kahvaltı hazır .

Baba evinden huzurlu bir yuva hasretiyle çıkarken ,  evliliğimin hiçte böyle olacağını düşünmemiştim .

Çünkü sıcacık bir yuva hasretiyle doluydum.

Mertin gözlerine bakarkende bunları düşünüyorum.

Bu gün evden çıkamayacağım  yine hiçbir yere gidemeyeceğim belki , ama    !

Mertin değişmesini sabırla ve azimle bekleyeceğimi biliyorum.

Onun gözlerindeki sürekli parlayan kıskançlık bile beni korkutmuyor artık  .

Belkide en büyük kazancım çocuklarım olacak .

Dışarıya dönüp baktığımda rüzgar sesinin beni etkiledigini hissediyorum.

Sanki içimde esen rüzgar gibi hışımla karışık esiyor .

Tek yönü yok bir otarafa bir bu tarafa esiyor.Sanki kararı yok gibi  kararsız vede zararsız.

Mavi GelecekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin