Zamanla verdiğim savaşta ,yenilgiye uğrarken, her dakika her sanise aleyhime işliyordu .
Herkes gibi bende , çaresiz korumasız ,daha dün , ah bir büyüsem derken .
Çok büyük bir düşman daha kazanmıştım .ZAMAN.Artık hayatın götürülerinden dolayı zamanın bende bıraktığı etkiler yıpranmış beden ve ruhtu .
Bende yenilgiye uğradım kabul.
Herkes gibi bende ZAMAN a yenildim .Aynaya bakarken korkuyorum.
Hain insanların ve yaşanmışlıkların izleri yüzümden okunuyormu acaba diye aynaya bakıyorum .O kadar yılmışım ki!
İzler bedenimde henüz derin değilsede ruhumda derin .Çevre etkileri neysede ya peki Mert ?
Şu dağlar eğilir ama bunlar eğilmez diyebiliyorum sadece Mert ve ailesi hakkında arkadaşıma .
Ama bu beni rahatlatmıyor tabiki. Belki dahada çok sinirlendiriyor .
Hava sıcak ama benim içimde kar rüzgarları esiyor .
Hiçyüzleri gülmüyor diyorum
Hiç birşey istediğim gibi olmuyor .v.s.
_Arkadaşımsa sadece onun hakkında kötü konuşmamalısın diyor o senin eşin böyle yapmamalısın .
Bense sadece susuyorum .
Dedi kodu yaptığım duygusuyla suçlu olmanın zorluğunu yaşıyorum .O kadar .Beĺki oda beni anlıyor ama yaptığımı yinede yanlış görüyor .
Çünkü eşler bir bütün olmalı , birbirlerinin arkasından konuşmamalı .Diye düşünüyor .Ama MERT in yaptıkları artık içime sığmıyor .
Hayallerimi ( olmasını istediklerim) vede gerçekleri(gerçekte yaşadıklarım) ı karşılaştırdığım anda
hayat;
Sıcak sudan soğuk suya atlamış gibi.Uçurumdan atlayıp aşağıya düşerken havada asılı kalmış gibi .
Koşmak isteyipte koşamadığım rüyalarım gibi .
Şu fani dünyayı görürken kör olmuş gibi.
Güney kutbundan kuzey kutbuna ışınlanmış gibi.Görüntülü arama isteğim red edilmiş gibi .
Bir avuç suda boğuluyormuş gibi .
Yarın öleceğimi duymuş v.s.gibi zor geliyor .
Yine Mertin bir kıskançlık kırizi daha adeta bir psikopat gibi nhahahahaa diye gülerek üzerimi baskına uğratıyor adeta .
Ama beni asıl üzen suçsuz olup haketmeyişim, masum oluşum .
- Hiç biryere gidemezsin ☝diyor mert .
Ben sana değil çevreye güvenmiyorum.
Hem sende güzel giyinemezsin şimdi.
Peşine takarsın , v s .Gülsemmi ağlasammı bilemiyorum .
Tek söyleyebildiğim.
_Şimdiye kadar senmi sahip çıktın namusuma sanki sen yokken ne oldu sanki?_ Tamam işte uzatma gidemezsin .
Bütün sinirlerim ve haksızlığa uğramışlık duygularım hat safhada çıldırmak üzereyken;
Seven kıskanır neyse ne diyerek kendimi yatıştırıp pisikolojimi düzeltmeye çalışıyorum .Sonuçta kimse için ruh sağlığını bozup delirmeye değmez diye düşünüyorum .
Sonra halim ne olur diyerek kendimi korumaya alıyorum şimdilik .Anladığıma göre delilere birşey olmuyor .
Deliler aklidengesi sağlam olanların dengesini bozuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Gelecek
ChickLitGözyaşıyla yoğrulmuş bir hayat , isyana doğru gidişi tahammülün sonu , yeni hayat umudu