Chapter 13

957 130 13
                                    

"Kim Taehyung čo ro-"

Než som mohla dohovoriť, uškrnul sa, ako dal jeho tvár bližšie k mojej. Ďalšia vec, čo som zachytila bolo, že jeho pery boli na mojich.

Srdce mi prestalo normálne biť, začalo divoko udierať. Prehltla som a len som v šoku stála na mieste, zatiaľ, čo ma bozkával. Mohla som cítiť alkohol z jeho sladkých spitých pier.

Trvalo mi to nejaký čas, kým som ho odstrčila odo mňa. Hlboko som dýchala. Nachvíľu sa na mňa zadíval, než skolaboval a padol na zem.

Prehltla som, musela som spracovať, čo sa všetko stalo. Všetko sa stalo tak rýchlo, mala som pocit, že ja som tá opitá.

Pozrela som sa na Taehyunga, ktorý ležal v bezvedomí na zemi. Ako moc som si priala, aby som mohla odpadnúť teraz tiež.

Prišla som k nemu a chytila ho za ruky, než som použila celú moju silu, aby som ho postavila. Nejakým spôsobom sa mi ho podarilo dať si na chrbát. Zastonala som, tento ťažký idiot.

Preniesla som ho do jeho izby, a potom ho rýchlo hodila na posteľ. Môj chrbát okamžite začal bolieť. Povzdychla som, a potom ho vyložila na posteľ a prikryla perinou.

Chcela som odísť, než začal niečo mrmlať.

"Hyejin..." oslovil ma a ja som sa naňho otočila.

Prišla som k jeho posteli, "Áno?"

Mal polootvorené oči. Študovala som jeho nezreteľný výraz, než ma schytil za zápästie a ja som padla na jeho posteľ, objal ma ako vankúš.

"T-Taehyung?" snažila som sa hmýriť a dostať preč z jeho objatia, ale on ma silno držal.

Minúty ubiehali a ja som bola stále v jeho rukách, než naozaj zaspal. Ja som zaspať nemohla, a tak som celú noc bola hore.

***
"Ah... moja hlava..." Taehyung bol totálne groggy.

Otvorila som oči a prižmúrila ich pri pohľade do slnečného svetla. Potom som sa otočila na Taehyunga, ktorý vyzeral zmätene a šokovane.

"Č-čo tu r-robíš-"

"Nechceš vedieť," povedala som, posadila sa a upravila si vlasy, "idem ti uvariť polievku."

Jemne sa zachichotal, "Nespomínaš si? Ty nevieš variť."

Založila som si ruky, "Vieš koľko návodov je na internete."

"Ako povieš, Hyejin. Si aj dnes chorá?" chrapľavým hlasom sa spýtal.

"Ani nie," odpovedala som, "Dneska si ty ten chorý."

"Nie som," povedal a pretrel si oči, "Choď mi urobiť raňajky."

Povzdychla som, "Ako chceš, choď sa umyť, raňajky budú do hodiny."

Prikývol a ja som namierila do mojej izby.

Dala som si rýchlu sprchu, než som zbehla dole do kuchyne, urobiť nejakú polievku. Samozrejme s pomocou návodov na internete.

'Vonia to dobre' pomyslela som si, keď som premiešavala vriacu polievku. Vtedy mi niekto poklopal po remene, ja som sa otočila a Taehyung bol od mojej tváre jeden alebo dva centimetre ďaleko.

Znepokojene som ho išla udrieť horúcou varechou, než mi zastavil ruku. "Yah, chceš ma popáliť alebo čo!?"

"Vystrašil si ma," položila som varechu naspäť na kuchynskú linku.

"Pohni si, som hladný," povedal a čakal za jedálenským stolom.

Položila som pred neho misku s polievkou a sadla si oproti nemu.

Mr Arrogant || kth. book 2 [CZ/SK]Where stories live. Discover now