S veľkým množstvom myšlienok som sa s ťažkým srdcom vybrala do parku, obávajúc sa, čo poviem Taehyungovi.
Keď som konečne došla do parku, videla som Taehyunga, samého sedieť na lavičke a dívať sa do zeme. Keď započul kroky, zdvihol hlavu a pozrel sa na mňa. "Oh, si tu." povedal.
Jemne som sa usmiala a sadla vedľa neho. Skúmal každý jeden pohyb, čo som urobila, čakajúc, že niečo poviem.
"Taehyung ah..."
"Môžeš mi pomôcť, že?" Taehyung povedal, skoro to ale už vzdával.
"Anni, ja..." prestala som hovoriť a pozrela na neho, "ti pomôžem."
Taehyung sa díval hlboko do mojich očí, všetku svoju pozornosť venoval mojim slovám.
"Aby si si nemyslel, nerobím to pre peniaze. Je to len pre môjho priateľa a vážne vyzeráš beznádejne. Ale musíš mi sľúbiť, že len šesť mesiacov," povedala som.
Nevedel, ako ma reagovať a konečne sa usmial, "Jinja? Vážne mi môžeš pomôcť?"
Prikývla som, "Šesť mesiacov, jasné?"
"Áno! Šesť mesiacov! Sľubujem!" nadšene povedal a nastavil svoj malíček, "Malíčkový sľub?"
Zachichotala som sa, "Yah! Koľko máš rokov? Stále robíš tieto malíčkové sľuby, aish."
Schmatol moju ruku a stále ma nútil uzavrieť s ním malíčkový sľub a ja som očividne súhlasila.
"Prepáč, že som ťa vytiahol takto neskoro v noci von. A tiež rozumiem, že je to pre teba všetko moc narýchlo. Ale akonáhle sa to trochu usadí, bude to fajn." povedal.
"To je v pohode. Ale už to bolo dlho, čo sme sa naposledy videli huh," povedala som.
"Yeah... pamätáš si, keď sme spolu chodili-"
"SHHH," zastavila som ho, "Nič. Z. Toho. Mi. Nepripomínaj."
Zasmial sa, "Araseo. Araseo. Um, o tej svadbe, musíme ju uskutočniť, čo najskôr to pôjde, než moji rodičia ju urobia za nás... ale s tým bohatým dievčaťom."
"Oh... a kedy?"
"V priebehu budúceho týždňa?" odpovedal. Zabehla mi slina a začala som kašlať.
"O-okay... takže... čo budeme musieť tých šesť robiť?" Spýtala som sa.
"No, budeš sa musieť so mnou presťahovať do nového domu. Žiť so mnou, robiť tie klasické veci, čo ženy normálne robia. Neboj sa, tvoju slobodu ti nechávam. Len všetko musíme pred mojimi rodičmi predstierať," povedal, "Si s tým v pohode?"
"No, myslím..." odpovedala som, "už je neskoro, pôjdem radšej domov a musím si o tom prehovoriť s mojou mamou."
Taehyung prikývol, "Araseo, mockrát ďakujem, Hyejin ah."
S tým som namierila domov, cítiac sa trochu uvoľnene.
***
Nemohla som uveriť, že mojej mame vôbec nevadilo, že sa idem v mojom mladom veku vydávať.
Týždeň prebehol a ten veľký deň konečne prišiel, budem niekoho ženou.
Dávala som sa do svojich svadobných šiat a pozrela do zrkadla. Úprimne, prebehlo mi hlavou, že by som mala z tejto udalosti utiecť. Prečo by som si mal brať niekoho, s kým sa aj tak potom rozvediem?
Povzdychla som. Ale znova... som v prvom kroku pomoci Taehyungovi a už tu nie je žiadnej cesty späť. Bolo len divné, pozerať sa na seba v zrkadle, mať na sebe svadobné šaty, vlasy celé nastylované a na tvári tonu makeupu.
CZYTASZ
Mr Arrogant || kth. book 2 [CZ/SK]
Fanfiction"Nestretli sme sa už?" jeho oči zašepkali a ja som si na nás spomenula. Už to bolo dlho, Kim Taehyung. ; pretend marriage au, tsundere!taehyung lmao but softer » pokračovanie k Mr Arrogant book 1 - - From original: Mr Arrogant || kth. book 2 By: wt...