ευλογία

2.7K 332 71
                                    

"τι κι αν σταμάτησες να πιστεύεις και να ελπίζεις ... τι κι αν είσαι απελπισμένη μέσα σε ένα κόσμο σκοτεινό ... εκείνος θα σου δώσει το φως ...θα σε ταξιδέψει ξανά και θα σε σώσει ..."

Με τους σφυγμούς της να χτυπάνε κόκκινο την κοιτούσε μέσα στα μάτια προσπαθώντας να καταλάβει την ερώτηση της για το 100στο πούπουλο,τι σχέση μπορεί να ειχε αυτό το πούπουλο με όλα αυτά που γίνονται αυτες τις μέρες ήταν κάτι που δεν ήξερε και πραγματικά έτοιμη να μάθει προσήλωσε  όλη της την προσοχή περιμενωντας από εκείνη να της εξηγήσει 

"σε ρωτάω Lilith ... έχασες το 100στο σου πούπουλο?" ξανά είπε η Outhouriel 

"Ναι .... νομίζω ήταν λίγες μέρες πριν αλλά δεν καταλαβαίνω ... Πώς το ξέρεις εσύ αυτό?Και πως θα με βοηθήσει αυτό χωρίς καν να σου πω τον λόγο που ήρθα?"Την ρώτησε βρίσκοντας το κουράγιο της ένω έβαλε μπροστά το θαρρος της απαγορεύοντας στον εαυτό της να δείξει αδυναμία. 

"όπως σου είπα ακόμα και μετά την πτώση μου ο μόνος που με επισκεπτόταν ήταν ο Gabriel , απο εκεί και πέρα ξέρω αρκετά όπως ξέρω και για το πώς σε γνώρισε ..."στα λόγια της η Lilith χάθηκε για μια στιγμή μέσα σε αναμνήσεις που χρόνια είχε να φέρει στην επιφάνεια ...

flashback

Πετωντας ψηλά μια περίεργη αισθηση γέμισε το κορμί του και χωρίς να μπορεί να αντισταθεί ακολούθησε αυτό το πράγμα που τον τραβούσε χωρίς να ξέρει που πάει και τι κάνει .. ήθελε  μόνο να δει τι είναι...

Η αύρα αυτή καθώς πετούσε πιο χαμηλά ερχόταν από ένα πλάσμα με πελώρια μαύρα φτερά, καθισμένο πάνω στην κορυφή του ψηλού βουνού το μόνο που μπορούσε να δει ήταν τα μακριά μαλλιά ενός δαίμονα να ανεμίζουν στον αέρα ...

"ποια είσαι εσύ?" άκουσε μια φωνή πίσω της ένω γυρίζοντας είδε μπροστά της ότι πιο όμορφο είχε αντικρύσει ποτέ ...Από το χρώμα και το μέγεθος των φτερών του κατάλαβε πως ανήκε στα ανώτερα τάγματα αλλά δεν μπορούσε να καταλάβει τίποτα άλλο ... Δυστυχώς για εκείνη το να φεύγει από την μίζερη κόλαση που δεν ήταν τίποτα άλλο από ενας ξερός άγονος τόπος και να έρχεται κρυφά σε αυτό το πανέμορφο βουνό του παραδείσου έμελε να αποτελέσει την αρχή του τέλους ...

The Touch Where stories live. Discover now