Διακοπές

2.3K 193 24
                                    

κοριτσάρες μου αυτό δεν είναι κεφάλαιο όπως καταλάβατε ...

λοιπόν πρώτα από όλα να σας πως πως επιτέλους μετά από ποσά χρόνια πάω διακοπές!!!

τα ρα τα ταν !!!! τύμπανα παρακαλώ!!!

οπότε όπως καταλαβαίνετε 5 μέρες θα είμαι εκτός και δεν ξέρω αν θα καταφέρω να περάσω κεφάλαιο ...

λίγη ηρεμία την χρειάζομαι καθώς πλέον το Wattpad έγινε με την σειρά του η καθημερινότητα μου ..

αν δεν καταφέρω να βάλω κεφάλαιο θα σας δω σε λίγες μέρες ...

Τώρα όσο για την ιστορία έλαβα  κάποια μυνήματα πως είναι λιγάκι δυσνόητη ... θα δώσω λοιπόν κάποια βασικά στοιχεία μπας  και θα ξεκαθαρίσω λιγάκι

Ο Gabriel  όπως μάθαμε στο προηγούμενο κεφάλαιο κρατάει την Lilith φυλακισμένη ... Όλα τα κεφάλαια που έγραψα μέχρι το προηγούμενο αποτελούν ξεκάθαρα παραισθήσεις που εκείνη ζει κλεισμένη μέσα στην φυλακή της . Όλες αυτές οι παραισθήσεις είναι στην ουσία η τιμωρία της καθώς  τόλμησε να σηκώσει το βλέμμα της πάνω σε εκείνον ... τόλμησε να αγαπήσει ...

Τώρα το πως φτάσαμε στο σημείο κι εκείνος την φυλακίσε θα το δούμε στην πορεία ...

επαναλαμβάνω ξανά ... Όλα τα κεφάλαια ήταν μέσα στην δική της φαντασία ... ζει μέσα στην σπηλιά  σαν φάντασμα ...ζει σε άλλο κόσμο στην ουσία αφού δεν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα ...

Και πάλι αν υπάρχει κάποια απορία ειμαι εδώ:)

Σας ευχαριστώ όλες μέσα από την καρδιά μου για την στήριξη και υπόσχομαι να επανέλθω πιο γερά και πιο δυνατά:) έχω ήδη ιδέες για την επόμενη αν και μένουν καμία 10αρια κεφάλαιο σε αυτή ... αν βρω χρόνο ίσως περάσω την αρχή της επόμενης

ως τότε εύχομαι όλες να περάσετε όμορφα ότι και να κάνετε, και μην ξεχνάτε ποτέ πως μόνο ο ίδιος μας ο εαυτός ξέρει για μας όσα δεν ξέρουν οι άλλοι ... Μόνο ο ίδιος μας ο εαυτός ξέρει αυτά που κρύβουμε μέσα μας ...

να αγαπάτε με ψυχή ...

Σας φιλώ ❤❤❤

The Touch Where stories live. Discover now