💙8💙

41 1 0
                                    

Keď som ju uvidel tak mi skoro tiekla slina. Ten zadok v tých šortkách, celú dobu som ju pozoroval. Ako sa zadkom obtierala o Malcolmov rozkrok, ako ju držal za boky.Všetko vo mne vrelo a tá kurva Olívia sa ma chytala skoro som sa zblaznil. Bree, dievčatko, hviezdička prečo mi to robíš?

Malcolm ma už začal srať tak to ukončím, odtrhol som ho od nej a zbil ho do krvy a ona? Zobrala ho a išla ho umyť, ona je moja nikoho iného tak prečo je s nim prečo?!

Carter ma vzal domov a keď ma mama zbadala tak bola zhrozená.

„Seth čo sa s tebou deje? Čo sa stalo? Prečo si sa bil?"zachmúrila sa na mňa

„Mami popravde? Mne sa páči jedno dievča. Volá sa Bree celým menom Breeze, viem to z triedy len ja ona mi to povedala. Je jemná a nežná a krásna, dnes som sa bil kvôli nej a ona odišla s iným. Odišla s ním, ja si ju nezasluzim som príliš zlý pre ňu ale mám pocit akoby ona zo mňa robila lepšieho človeka. Už nemám potrebu mať sex s každou ktorá sa ponúkne, vlastne so žiadnou. Ona je moje svetlo, poznám ju od pondelka ale mami ja to cítim. Pomôž mi!"pozrel som na ňu s beznádejou v očiach a ona mala slzi na krajíčku.

„Srdiečko už nie si chlapec už si muž a tým čo si teraz povedal si mi dokázal že si dospel tak sa nespravaj ako decko a ukáž jej to dobré v tebe."dala mi pusu na čelo a odišla z mojej izby.

Ach mami ďakujem už viem čo budem robiť . Bude to nechutne romantické ale tak čo pre moju hviezdičku nespravím.

Cez víkend sa nič nedialo. Seth sa staral o Coral a vymýšľal plán ako získať Bree ale Bree bola medzitým vonku s Malcolmom a bozkávali sa. Bree má rada Malcolma ale nelubi ho, jej srdce už dávno má chlapec s havraními vlasami a krásnym úsmevom.









V pondelok😂😘

Okej takže fu nikto nie je v škole ešte poriadne no Bree má skrinku 306 idem tam hlavne kľud. Vhodil som lístok tam a ružu vďaka Willovi- školník ktorý rad pomôže a vypočuje ale tajomstvo vždy udrží.

Počkal som na Cartera a išli sme do triedy a rozprávali sa o motorke ktorú chce Carter kúpiť. Povedal som mu aj môj plán a páčil sa mu. Musel som mu to povedať však to je môj najlepší kamoš a verím mu.
Po zazvonení prišla Bree a rozprávala sa s Jinnie o tajomnom liste a v ruke držala ružu.Carter na mňa žmurkol a uškrnul sa.
„Tá báseň je krásna Jinnie a tá ruža tiež aj keď klišé dosť ale krásna"hovorila s nadšením v hlase
„Tá báseň je naozaj milá"uznala Jinnie
„Zaujimalo by ma od koho to je"
Vtedy som prestal počúvať a venoval sa hodine a učiteľke.
„No žiaci máme tu ponuku pre vás. Ponúkame ako škola lyžiarsky kurz, ja viem už ste boli ale toto je prvý rok čo bude aj pre vyššie stupne. Tu je zoznam , dám ho kolovať a kto chce nech sa zapíše a teraz ideme na chémiu"otočila sa na tabuľu a začala písať chemickú rovnicu
„Seth ideme určite však ?"
„No môžeme..."
„Baby idete?"počul som Cartera
„Jasné že áno" vykríkla Jinnie a Bree sa zasmiala.
/////////////////////////////////////
Dnes trošku slabota😬ale budem sa snažiť 💪🏼

Devil's smileWhere stories live. Discover now