Jebnutý nápad ísť piť v pondelok keď utorok je škola. Bolí ma hlava ale môj plán dodržím, Bree o chvíľu určite príde a ja sa začnem snažiť.
Presne ako som zdvihol hlavu tak Bree vkročila do triedy. Vyzerala tak krásne v tých šatách, tie nádherné nohy, úsmev, oči bože toto dievča je sen."Čau Bree"pozdravil som sa jej aby som nevyzeral ako úplný idiot a bol slušný chlapec aj keď diabla nezaprieš.
"Och ahoj Seth" odzdravila sa mi naspäť mierne zmätená z môjho správania."Seth? Prosím ťa aká je ďalšia hodina lebo no vieš ja ešte nemám rozvrh a mohol by si mi ho poslať alebo napísať buď na Facebook alebo len do zošita"spýtala sa celá červená čo bolo tak rozkošné. Ach hviezdička čo mi to robíš?
"Jasné napíšem ti hvie...hm teda Bree"zasmial som sa nervózne, och bože prečo som jej skoro povedal hviezdička.Myslela by si že mi šibe a že som divný.
"Och no dobre moje meno je Bree Johnsonová tak mi teda napíš ten rozvrh a ďakujem si veľmi milí že mi pomôžeš. Nikoho tu nepoznám a ty si asi jediný kto sa so mnou baví, dievčatá po mne strašne zazerajú a ja neviem prečo. No čo už"povedala s úsmevom ktorý ma skoro skopol zo stoličky.Toto dievča bude moja smrť a to isté hovorí môj kamoš tam dole keď sa pozriem na jej krásne dlhé nohy odhalené vďaka šatám.
"Neboj predstavím ťa môjmu kamarátovi Carterovi a mojej sesternici Jinnie."povedal som a usmial som sa na ňu. Počkať ?! Ja som sa usmial? Hviezdička čo mi to robíš?"Ty si úžasný! Ďakujem Seth" vykríkla s obrovským úsmevom a objala ma. Ona je taká jemná a drobná. Presne pasovala do môjho objatia, moja hviezdička.
" To je nič Bree"usmial som sa znova. Ale jedna myšlienka mi behala po rozume..Prečo meno Bree?"Môžem sa ťa niečo spýtať Bree?"
"Jasné že môžeš Seth"usmiala sa
"Prečo meno Bree?"
"Prečo meno Sethos?"vrátila mi otázku
" No Sethos je meno gréckeho boha najväčšieho zla. Keď som sa narodil bol som pre mojich rodičov to najväčšie zlo ale nezbavili sa ma, no moja mama doteraz ľutuje že mi dali také meno. No to meno nesie v sebe silu, a už som sa s nim zmieril" povedal som zamyslene" a teraz ty"usmial som sa povzbudzujúco.
"No moje meno vie málokto, celým menom sa volám Breeze čo znamená vánok.Ja som vánok ktorý príde do tvojho života a zničí ho" povedala so slzami v očiach.
"Bree ty ho neničíš určite, život je sviňa a už nikdy o sebe Nehovor nič zlé!"stiahol som ju do objatia a hladil jej vlasy.Obzrel som sa a všimol si celú triedu pozerajúcu sa na nás.Pohladom som hľadal Cartera ktorý mal otvorené ústa a keď sa uvedomil tak sa usmial a prišiel k nám.
"Nerád vás otravujem ale táto trieda nepotrebuje telenovelu. Teraz chodí Skrytá vášeň na dome to im stačí nemyslite?"prehovoril žartovne Carter
"Och Skrytá vášeň ! Ten seriál mám rada. Och Chuan a Franco tý sú tak sexy och bože môj" zrazu prehovorila Bree nadšene. Aký Chuan a Franco kurva?!
"Señorita ty si asi Bree však ? Ja som Carter, najlepší a najkrajší kamarát nášho Sethinka mucinka" povedal tenkým hlasom ako žena.Idiot.
"Don Carter áno som Bree. Teší ma"povedala so smiechom. Carter na ňu robil príliš veľké PCI tak som ho kopol do nohy nech dá pokoj. Ona je moja!"Okej decká nerád vás ruším ale som tu aj ja"prehovoril som nasrane.
"Ale mucinko nebuď nahnevaný, poď písomka to spraví" povedal Carter a približoval sa ale v tom ho stopla Bree.
" Ale Carter a ja čo? Počkaj dám mu pusu na bebe však ja som mu to spôsobila" týmto mi Bree vyrazila dych.Och toto môj kamoš neprežije asi!
"No dobre Bree je to na tebe" povedal Carter a žmurkol na mňa tak aby to Bree nevidela.Bree nás však prekvapila pretože si sadla na mňa obkročmo v tých šatách a ja som jej dal automaticky ruky na zadok a stlačil ho. Pri tom sa pohla a obtrela sa o môj rozkrok ale neriešila to a približovala sa ku mne a zrazu mi dala pusu.Na nos! Och bože dievča ty budeš moja smrť naozaj.
So smiechom sa posadila naspäť a ja som sa tiež zasmial na čo Carter prehovoril.
"Dievča milujem ťa, nielenže si ho rozosmiala čo sa ani mne občas nedarí ale rozosmiala si ho v triede pred ľudmi a máš zmysel pre humor"zasmial sa a tľapol si s Bree nad čím som sa pousmial.
"Hej už musí spoznať len Jinnie nech pozná ďalšieho človeka"
"Tak poznám aj jedného chlapca, on mi ukázal včera cestu k učebni fyziky. Tuším sa volal Malcolm..." ďalej som už nepočúval a zatínal som päste. Ten smrad." Bol otrasný ma tam balil, úplný magor tak som ho poslala do riti" tak sa to robí hviezdička! Taký magor nie je tvoja liga.
To už pri nás Carter nebol lebo sa začala matika na ktorej som posunul Bree papier aby mala na čo písať, len sa na mňa usmiala a poďakovala.-Toto bol dobrý deň-pomyslel som si keď som nasadal na motorku
////////////////////////////////////
Ďalšia časť ľudia 😅Teším sa že som znova začala písať
Takže dúfam že vás to bavilo
❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Devil's smile
Romance„Čo odo mňa chceš ?Zmlátil si ho fajn,super gratulujem ti?!A teraz čo génius!Čo si si chcel dokázať !Jasne si mi naznačil že som horšia ako hovno!Ja ti nerozumiem..."po tomto som už nič nepočul pretože jej tvár bola nádherná a chcem aby bola len moj...