💙6💙

62 1 0
                                    

Jinnie⬆️

Na další deň :
Vstal som celkom šťastný. Prišiel som do kuchyne dal pusu mojej Coral a mame. Naranajkoval sa, naštartoval motorku a padal do školy a tam som čakal na Jinnie, Cartera a Bree. Jinnie prišla ako prvá a strašne sa tešila na Bree. Jinnie je s nami v triede ale teraz bola ešte na dovolenke lebo to je Jinnie. Jej je jedno kto si čo myslí a aj tak vymeškala len dva dni a na tretí tu už je tak nech sú ticho všetci. Jinnie vie čo cítim k Bree tak písala Carterovi že chce s nim sedieť keďže sedí po novom rovno za mnou v ľavici aby nás mohol otravovať a ona je taká zlata že ho zabaví.
Carterovi to vôbec nevadí lebo veľmi dobre viem že sa mu Jonnie páčila už od malička tak ako aj jej on ale nikdy to nepriznali čo je škoda ale mám dojem že sa to zmení.
Vzápätí prišiel Carter aj s Bree, netušil som čo robili spolu ale spýtam sa ich však to hanba nie je.
"Čaute, čo vy tak spolu?" spýtal som sa otvorene
"Ale zistila som že Carter býva hneď vedľa v dome." prehovorila Bree s úsmevom
"Hej tak sme išli spolu však nebudem sa tváriť že ju nepoznám keď to nie je pravda," povedal Carter s úsmevom na perách a vzal do objatia Jinnie "Ach dievčatko chýbala si mi"
"Aj ty mne tekvica,vlastne všetci a teraz uhni lebo tu mám okrem vás dvoch dámu nie na zahodenie a potrebujem okrem vás aj kamošov. Ahoj ja som Jinnie a ty musíš byť Bree, naozaj si tak krásna ako hovoril Sethinko"žmurkla na mňa a ja aj Bree sme sa začali červenať a pozreli sme na seba mierne sme sa usmiali
"No dobre poďme decká nechce sa mi tu stať ako chuj v prievane"povedal som a išiel do triedy
"Sethinko sa hanbí a chce to skryť, bobáčik no tak nehanbi sa.To Bree určite nepriťahuje!"žmurkla na mňa Jinnie
"Mne sa páči aj tak" zamrmlala Bree za mnou na čo som sa usmial ako mesiačik na hnoji.Nikto ju nepočul len ja čo ma tešilo.
Bree ešte išla rýchlo s Jinnie za nejakými dievčatami na druhé poschodie a my s Carterom sme ich čakali na dvore kde sme fajčili.Akurát keď sme dofajčili prišli dievčatá.
Prišli sme do triedy a všetci na nás pozerali čo mi bolo úplne jedno a sadli sme si na naše miesta a Bree sa hneď otočila k Jinnie a Carterovi a rozprávali sa o párty čo má byť v piatok na ktorú sa dievčatá budú chystať spolu. Toto bola moja šanca spýtať sa Bree či nepojde so mnou. Do triedy vošiel učiteľ Dejepisu.Má ma rad lebo vždy viem odpoveď tak som na papierik napísal Bree.
Ty a ja v piatok na párty? ;)
Posunul som jej papierik a pozeral sa ako si ho prečítala.
Už ma pozval Malcolm a súhlasila som....prepáč :)
Odpísala a po prečítaní som sa nasral, hovoríme jej že to je debil a ona s nim ide na párty...okej keď je toto čo chce nech to má ja pôjdem s Olíviou
Ok
Odpísal som jej
Po hodine som sa na ňu ani nepozrel a vyšiel z triedy že idem nájsť Olíviu ale tá bola hneď pri skrinkách tak som išiel za ňou.
"Hej čakaj ma o deviatej v piatok, ideme na párty"povedal som nezaujato
"Och výborne zlatko tak si nedám nohavičky nech máš lepší a rýchlejší prístup aj keď môžeme si dať predohru hneď teraz"povedala a oblízala si peru
"Hmm vážne ?"to už za mňa hovorilo moje abstinujúce ja
"Och celá je z teba hotová" povedala a nahla sa a Pobozkala ma
Kým sme sa bozkávali tak som videl ako z triedy vyšli Carter, Jinnie a Bree. Carter a Jinnie mali prekvapený vyraz keď ma zbadali ale Bree na mňa pozrela nezaujato ako keby vedela že sa niečo takéto stane.Absolutne som ju nezaujímal a keď okolo nej prešiel Malcolm chytila ho za ruku a on ju objal.Vtedy som myslel že ich zabijem , že ho roztrhala ako hada a jej ukážem že aký debil je ale ja ju nezaujimam.

Tak dobre Bree, hra sa začína!

//////////////////////////////////
Takže ďalšia časť a ako vidíte hra sa začína 😂

Devil's smileOnde histórias criam vida. Descubra agora