💙7💙

47 2 0
                                    

Och tak ma nasrala to je neskutočné. No hviezdička ja som dúfal, že ty a ja na párty budeme spolu no nie ty a Malcolm? S väčším kokotom si sa už zapliesť ani nemohla. Dnes je piatok a začala sa hodina, Bree sa mi ani neodzdravila a sadla si k Jinnie a Carter ku mne.

„Čo má toto kurva znamenať?"zamračil som sa a pozrel sa na Bree ktorá mala hlavu dole a pozerala so zošita alebo sa tak tvárila.
„No vieš....ehm no....Proste no Bree povedala že s tebou nechce sedieť."v momente kedy to dopovedala tak sa moje srdce zlomilo.Hviezdička? Ja viem že som debil že som bozkával Oliviu viem nemal som. Jej chladný pohľad vrážal ľadové kvôle do môjho už bez tak zlomeného srdca.

„Ok"otočil som sa k svojej ľavici a kreslil si námety na tetovania. Čo som mal robiť asi ju len ignorovať?

Pohľad Bree

Asi som prestrelila keď som povedala áno Malcolmovi ale tak povedal mi že ak sa mi večer s ním nebude páčiť tak ma nechá napokoji čo by som brala hocikedy.Len nech ma nechá!

Zrazu som videla papierik od Sethos na mojej ľavici. Otvorila som to a tam stálo
Ty a ja v piatok na párty? ;)
Do riti.
Už ma pozval Malcolm a súhlasila som....prepáč :)
Odpísala som zachmúrene. Takto som to nechcela.
Ok
Odpísal Seth s hnevom. Ale neriešila som to veď cez prestávku sa porozprávame.

No že cez prestávku, Seth sa rozbehol preč s triedy a decká sa ma pýtali čo sa stalo. Kým som im to vysvetlila prešlo 5 minut a keď sme vyšli z triedy ho nájsť tak som ho uvidela. Bozkával sa s nejakým dievčaťom, nečakala som to od neho.

Môj milý Seth začne sa vojna. Budeš žiarliť na každého jedného na ktorého sa pozriem a to ti sľubujem!

V piatok.....

„Jinnie vieš čo, budem sedieť s tebou a Carter so Sethosom."pomaly sme išli po chodníku smerom do školy

„Ale čo? A to prečo ? Sethos no tak ho nikto nevolá! Žiarliš na Oliviu no mňa jebne keby tak toto Seth vie!
K-L-E-N-O-T!" Potiahla z cigarety a vykríkla so smiechom

„Ja nežiarlim Jinnie ale on dnes bude a to poriadne"pozrela som na ňu veľavravným pohľadom a ona sa na mňa usmiala a povedala
„Tak to aby Seth ľutoval s kým si začal"

Keď zistil ako sedíme po novom v triede tak bol rozčúlený ale mňa to nezaujímalo.Treba trošku chlapca potrápiť nech si nemyslí že je pupok sveta a ja mu budem skákať okolo riti.
S Jinnie sme sa dohodli že sa budeme pripravovať spolu a ona súhlasila. Dohodli sme sa že pôjdeme ku mne pozrieme filmy a pripravíme sa a chalani teda Malcolm a Eric po nás prídu. Erik je jej kamarát a chce mi ho predstaviť.

Make- up som mala už spravený už len vybrať čo na seba zvolila som teda jednoduchý outfit

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Make- up som mala už spravený už len vybrať čo na seba zvolila som teda jednoduchý outfit. Čierny crop-top a šortky na to na zjemnenie biely jednoduchý svetrík a výrazný náhrdelník.

 Čierny crop-top a šortky na to na zjemnenie biely jednoduchý svetrík a výrazný náhrdelník

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Bola som spokojná a čakala som len na Jinnie ktorá netušila čo si dá na seba. Pobehovala po izbe ako splašená až nakoniec vybrala.

Ľahké letné šaty jej velmi pristali a vyzerala nádherne

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ľahké letné šaty jej velmi pristali a vyzerala nádherne.
V tedy zazvonil zvonček na dome a išli sme otvoriť chlapcom. Jinnie mi predstavila Erica, ktorý bol veľmi milý a bol veľmi príťažlivý ale naše pohlavie ho vôbec nezaujímalo.

Keď sme už išli do auta ja s Malcolmom a Jinnie s Ericom tak ma Malcolm zastavil

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Keď sme už išli do auta ja s Malcolmom a Jinnie s Ericom tak ma Malcolm zastavil.
„ Si naozaj nádherná Bree, každý mi ťa bude závidieť taká si krásna" chcel ma pobozkať načo som odvrátila pohľad a dal mi pusu na líce
„Ďakujem Malcolm, poďme už teda" rýchlo som zahovorila tuto nanajvýš trapnu situáciu.

V aute sme boli ticho a na párty sne dorazili dosť rýchlo čo som bola prekvapená. Keď sme vstúpili do domu hemžilo sa to tam ľudmi buď pili, tancovali alebo sa bozkávali. Ja a Jonnie sme išli piť a hneď tancovať.

Po chvíli som cítila niečie ruky na mojich bokoch. Nebolo to prijemné ale nevadilo mi to tak som vrtela zadkom a tancovala dosť provokatívne. Užívala som si pozornosť danej osoby a keď som sa otočila videla som Malcolma. Nevadilo mi to tak som pokračovala, po chvíli som sa odtiahla a išla si dať další pohár vodky. Vrátila som sa na parket a tancovala som s Malcolmom ďalej, cítila som že sa približuje aké neriešila som to a nechala sa nim pobozkať. Nebol to úžasný bozk ale moja podnapitá hlava to neriešila.

Zrazu ma niekto prudko odsotil od neho a vrazil mu. Strhla sa bitka medzi Malcolmom a







A Sethom....
Keď sa dobili Sethovi som nevenovala pohľad a pomohla som Malcolmovi hore a išla ho umyť a ošetriť mu rany za čo mi ďakoval.
„ Bree? Pôjdeš so mnou na rande?" Sklonil hlavu a zahanbene sa spýtal
„ Áno pôjdem " pozrela som sa na neho a videla som ako sa potešil.

Seth je hlupák, nikdy som mu nemala veriť !
////////////////////////////////////
Tak ďalšia časť, dúfam že vás bavila
❤️

Devil's smileDonde viven las historias. Descúbrelo ahora