Jess p.o.v.Het is 15:32, Lizz en ik wachten op de jongens. Als zij ons zien, komt Cobryn vrolijk op ons af. 'Wat heb jij?' vraag ik lachend. 'Niets, ik ben gewoon goed gezind! Komt Kylie?' Lizz en ik kijken elkaar even aan, 'Nee..' antwoord Lizz triest. Het is nu al een paar daagjes na DE gebeurtenis. Kylie komt niets eens naar school. We lopen door naar Jacks huis. 'Kom binnen mensen!' roept hij vrolijk. Het is een mooi en modern huis. Groot maar toch gezellig. Buiten in de tuin is een ingebouwd zwembad. 'Oehhhh daar gaan we straks toch in eaa!' roep ik enthousiast. Jack knikt lachend. Cobryn huppelt blij naar de keuken. 'Wat heeft hij?' vraagt Lizz nu aan Jack. 'Hij heeft een meisje ontmoet' antwoord Jack grijnzend. 'Jij zou ook beter op zoek gaan naar een meisje, Noodles!' zegt Daniel lachend, de andere jongens lachen met hem mee. 'Jullie hebben zelf geen vriendinnen sukkels!' merkt Lizz op. 'Dat is waar' zegt Jonah krabbend in zijn haar. Een tijdje later komt Cobryn de keuken uit met een paar diepvriespizza's. Lizz en ik grijnzen naar hem, 'Stop daar mee, dat is best eng!' zegt hij met een vies gezicht. 'Wat horen we hier allemaal over je meisje?' Lizz trekt angstaanjagend haar wenkbrauwen op. Cobryn speelt blozend met zijn vingers. 'Ohnnnn wat schattig!' roepen we uit. 'Hoe heb je haar ontmoet?' vraag ik als hij naast me op de bank komt zitten. 'In de supermarkt, haar hond was weggelopen en ik had hem gevonden. Dan ben ik op zoek gegaan naar het baasje. Het was een meisje van onze leeftijd en ze heet Christina. Ze heeft me haar nummer gegeven, en nu praten we best veel! Maar niet te vroeg juichen ze is mijn vriendin niet, of ja nog niet.' De grijns op mijn gezicht wordt nog groter. 'En hebben jullie al afgesproken?' Cobryn schud zijn hoofd. 'Oke stop met die vragenronde!' lacht Jonah als hij ziet dat Cobryn zich ongemakkelijk voelt. 'Let's swim!' roept Zach als het even stil is. We gaan onze kleren aan doen en springen het zwembad in.
'Binnen 3 dagen vakantie!' roept Daniel voor hij weer een bommetje doet. Wij juichen en vertellen wat wij gaan doen. Allemaal gaan we op reis, behalve Jonah. 'Hoezo ga jij niet?' vraag ik aan hem. Verbaasd draait hij zijn hoofd naar mij, ik heb de afgelopen week niet tegen hem gepraat. Best kinderachtig besef ik nu, 'Uhm gewoon ik wou niet. Mijn ouders gaan op skivakantie, dus ik blijf 2 weken alleen thuis.' Ik denk aan Kylie die ook altijd alleen blijft tijdens kerst.
Doodop kruip ik in mijn bed. Morgen mogen we gelukkig uitslapen. Het is woensdag en onze lessen beginnen pas om 9 uur 30.
De volgende ochtend wordt ik toch vroeger wakker dan ik had verwacht. Om 6 uur 30 sta ik gewassen en aangekleed in mijn kamer.
Ik pak mijn gsm erbij en stuur naar de groep.
Kloters
Jess: Hey wie is er wakker? Ik ben echt veel te vroeg op en I NEED STARBCUKS
Lizz: Ik!
Jess: Wat een wonder! Lizz die vroeg op is😂
Lizz: Hahah ik lach me dood😐
Jack: Ik ben ook op!
Daniel: Ik nu ook! Waarom sturen jullie zelfs zo vroeg!
Jonah: Ik, Zach en Cobryn zijn er al! Dus kom maar af.
Daniel: Doen we!
Ik pak mijn tas en stap mijn prachtige porsche in. Zonder nog afscheid te nemen van mijn ouders rij ik de garage uit. Even later ben ik aangekomen in de starbucks. 'Ik wil ook een porsche! Je rijdt er overal zo dramatisch binnen!' Legt Zach uit met handgebaren. Ik lach en zet me naast hem op de kleine zetel. Niet veel later zitten we met ons 7 in het parkje met een starbucks.
Op school zetten we ons aan onze vaste tafel. Een kwartier voor de bel gaat, horen we een auto met luide muziek op, de auto parkeert voor de schoolpoort. De muziek stopt en iedereen kijkt verbaast op. De enige die ik ken dat zo luid muziek zou opzetten zijn Lizz, Kylie en ik. Mensen beginnen te fluisteren en niet veel later komt Kylie door de schoolpoort. Zelfverzekerd komt ze naar onze tafel, ze ploft naast mij en Daniel neer. 'Hey!' zegt ze vrolijk. Met open mond kijken we haar aan 'Wat?' vraagt ze lachend. 'Zo een show Kylie!' lach ik naar haar. 'Ja blijkbaar vinden mensen, het een leuk verhaal!' ze lacht, 'Er zijn zelfs mensen die denken dat hij mij verkracht heeft.' Lizz trekt een vies gezicht, 'Mensen maken er echt een heel ander verhaal van!' 'Uhm Kylie niet kijken maar Sara en Tyler komen net binnen gelopen!' Ze slikt, 'Kan me niet schelen!' zegt ze nu al minder zelfverzekerd. 'Gaat het?' vraagt Daniel bezorgd. Ze knikt, 'Moet het nog even verwerken. Het komt echt goed Seavey.' Ze glimlacht naar hem, wat hem geruststelt. Huppelend komt Sara naast ons zitten. 'Hey vrienden!' Zonder ook maar een woord te zeggen staan we allemaal tegelijk op en lopen we naar binnen. 'Kylie kan ik je even spreken?' vraagt Tyler vriendelijk, wat er trouwens heel fake uitziet. 'Ga maar met Sara praten! Ze heeft interessantere dingen te vertellen!' zegt Kylie trots. 'Slet!' Ik kijk hem waarschuwend aan, 'Je bent hier de mannelijke hoer. Dus donder op!' Hij wordt wat bang als hij mijn boze blik ziet. Kylie bedankt mij en de rest lacht om mij. 'Heyyyyy! Niet lachen!' De tranen rollen uit Jacks ogen, 'Het is gewoon grappig om jou boos te zien!' Ik kijk nog wat bozer, waardoor ze zwijgen. 'En best eng trouwens!' zegt Zach nu stil. Weer barsten ze in lachen uit.
Yayy Bean did met Christina! Btw ik weet dat hij dit niet ziet maar echt dikke knuffel en kusjes voor onze jarige beann! 🧸Hij is 20 omg🥳!!! Ook wil ik even meedelen dat mijn examens bijna beginnen, ik zal voor ongeveer 3-4 weken geen hoofdstukken meer plaatsen! Maar goed nieuws, kleine spoiler alert! Volgende hoofdstuk is een kersthoofdstuk! Nog een happy birthday to my Corbone! En tot binnen een paar weekjes❤️
JE LEEST
She called me her friend.. ft. Why Don't We
FanfictionFanfiction van Why Don't We❤️ ~ Kylie, Jess en Lizz zijn 3 goede vriendinnen, ze zitten op een grote school in Los Angeles. Iedereen op school haat hun. Ze willen natuurlijk zelf ook niets te maken hebben met de...