11

348 22 0
                                    

Kylie p.o.v.

Het is 2 u 42 's nachts. Best laat, maar ik heb mijn moeder op tijd een berichtje gestuurd. Ik doe rustig de deur open en ga naar binnen. Hopend dat ik niemand wakker maak. Als ik binnen ben en de deur op slot heb gedaan, komt mijn moeder ineens voor me staan. 'En?En? Hoe was het?!' roept ze enthousiast. Ik druk mijn vinger op mijn lippen als waarschuwing dat ze moet zwijgen. 'Kom we gaan in de woonkamer zitten' fluister ik. We sluiten de deur zodat niemand ons zou horen. Niet dat iemand ons zou kunnen horen aangezien we alleen in een huis wonen. 'En hoe was het?' 'Wel leuk' 'Wacht wel leuk? Hoe erg was het?' vraagt mijn moeder meteen bezorgd. 'Neen mam, het was niet erg. Hij heeft me meegenomen naar het strand.' Mam trekt een vies gezicht, ik lach om het feit dat ik een mam best op elkaar lijken. 'We hebben gezellig gepraat en dat was het eigenlijk. We zaten gewoon heel de tijd..' zeg ik teleurgesteld. 'Is er geen kus geweest?' vraagt mijn moeder meteen. Mijn gezicht klaart meteen op, 'Misschien' zeg ik wat beschaamd. Mijn mama knuffelt me. 'Lieverd, ga nu gewoon slapen.' Ik knik en loop best moe naar mijn bed. Ik doe mijn slaapkleren aan en ga in bed liggen. Net als mijn ogen steeds zwaarder voelen, hoor ik mijn gsm.

Tyler💞: Hey ik heb gemerkt dat je de date niet zo leuk vond

Kylie❤️: Ja ik ben idd niet van de typische dates ☺️

Tyler💞: Sorry😔

Kylie❤️: Nee is niets hoor. We kennen elkaar gewoon niet goed genoeg xx

Tyler💞: Jup dat is het ga nu maar slapen! Slpwl lieverd xx

Kylie❤️: Slaapwel xx

Met een glimlach val ik in slaap.

Ik sta op en zoals gewoonlijk kijk ik op mijn klok, 10:34. Ik heb nog genoeg tijd op me klaar te maken. We spreken straks bij Lizz' huis af. Ik sta op en was mij. Ik besluit vandaag om geen make-up op te doen. Snel zoek ik een outfit uit.

 Ik loop naar beneden en zie dat mama wafels aan het maken is

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden en zie dat mama wafels aan het maken is. Ik neem er 2 en begroet mama. Snel ga ik naar boven om mijn witte all stars.

 Snel ga ik naar boven om mijn witte all stars

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik pak wat wafels en doe ze in een doosje. 'Mam ik ga vertrekken doeiiiiii!' 'Doegggg!' hoor ik haar roepen voor ik de deur dicht doe. Mijn fiets haal ik uit de garage en mijn gsm uit mijn tasje. Ik bel Lizz, 'Heyyy Lizz! Is het erg dat ik wat vroeger kom?' 'Nee hoor kom maar'
Gelukkig woont Lizz niet zo ver bij mij vandaan, want binnen de 10 minuten ben ik er. Ik klop aan en begroet haar moeder vrolijk. We zijn even in gesprek en dan loop ik naar boven. Zonder te kloppen doe ik de deur van Lizz' kamer open. 'Heyyy' zegt ze met een grijns. 'Uhm wat heb je uitgestoken?' vraag ik zonder haar te begroeten. 'Niets, ik neem gewoon wraak op James' zegt ze vrolijk. 'Hoezo? Op het bal ging het toch goed?' vraag ik nieuwsgierig. 'Ja dat dacht ik ook. Maar hij is nu met Elisa! Was ik zo saai dan?' zegt ze nep-beledigd. Lizz is niet iemand die geeft om andermans mening. Maar karma is wel haar ding. Ik neem haar gsm af en stop die weg. 'KOMAAN!' roept ze lachend. 'Wafel?' negeer ik haar. Ze neemt een wafel en al snel raken we in een zinloos gesprek. 'Omg helemaal vergeten! Hoe ging het eigenlijk op je date gister?' zegt Lizz enthousiast. 'Ik zal het vertellen als Jess er ook is' zeg ik lachend. En net op dat moment horen we de bel, even later komt Jess de kamer binnen. 'Haiiiiiiiiii' zegt ze terwijl ze haar schoenen uitzwiert. Ik vertel teleurgesteld over de date. 'Hey maar jullie hebben wel gekust!' zegt Jess troostend. Ik knik blij. 'Oke meisjes, mijn moeder ging weg zijn dus we moeten zelf eten fixen!' We gaan naar beneden en doorzoeken alle kastjes. Al snel zien we dat er niets lekker is dus bestellen we maar pizza. Nadat we onze pizza hebben opgegeten zetten we wat Netflix op. 'Omg wijvennnn!' zeg ik tegen Lizz en Jess. 'Morgen school!' zeg ik zuchtend. Ze zuchten mee. Na een tijdje zetten we de tv af en gaan we zoals altijd over onnodige dingen praten. Ineens voel ik mijn gsm ik mijn kontzak trillen. Ik haal hem eruit en krijg spontaan een glimlach als ik zie dat Tyler heeft gestuurd.

Tyler💞: Goeiedaggg schattt👑

Kylie❤️: Heyyyy☺️☺️

Tyler💞: Hoe gaat het met het mooiste meisje op aarde?

Ik hoor Lizz kots geluiden maken. Snel lach ik en geef haar een stoot.

Kylie❤️: ☺️☺️ Goed met jou?

Tyler💞: Ook goed🤪 Heyy ik dacht er misschien aan als goedmakertje voor de kutdate, kom ik je morgen ophalen en gaan we samen naar school. Om 8u klaarstaan heinnnn😘

Kylie❤️: Hahha is goedddd! Deze keer niet te laat komen ea😜

Tyler💞: 3de keer goeie keer😝 Doeii prinses👑

Kylie❤️: Doeii☺️

Ik sluit mijn gsm af en de meisjes kijken me aan met een grijns. Ik pak een kussen en sla ze. Zo begint een langggg kussengevecht. Nadat we uitgevochten zijn, beslissen ik en Jess naar huis te gaan. We nemen afscheid en snel fiets ik naar huis. Mijn fiets zet ik terug op zijn plaats en ik open de deur. 'Hey lieverd kom je eten?' vraagt mijn mama als ik binnenkom. 'Nee geen honger en ik ben moe' mama knikt en ik loop naar mijn kamer. Ik doe mijn avondroutine en val zoals gewoonlijk snel in slaap.

She called me her friend.. ft. Why Don't WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu