Kylie p.o.v.
'Neeneeeneeneeneeenee!' ik ijsbeer rond in de woonkamer. Daniel staat nog steeds achter de deur. 'Okay wat doen we?' zeg ik tegen Lizz en Jess. 'Wíj?' vraagt Lizz wijzend naar haar en Jess. Ik knik wanhopig. 'Pleaseee?' vraag ik lief. Jess en Lizz zuchten, 'Oké maar je bent ons heel erg veel schuldig!' Ik knik blij. Weer wordt er aan de deur gebeld. 'Snel, ga naar boven en klim uit het raam ofzo. Wij leiden hem wel af.' Ik knik en ren met 2 treden tegelijk de trap op.
'Daniellll!' zegt Jess fake. 'Waar is Kylie?' hoor ik Daniel nog zeggen. 'Ze verstopt haar in het toilet, geen zorgen ze komt er ooit wel uit. Ze kan er toch niet voor eeuwig blijven!' zegt Lizz. Ik klim mijn raam uit. Ik kijk naar een beneden, wow mijn slaapkamer staat een beetje hoger dan ik altijd dacht. Is dit een slecht moment om te beseffen dat ik hoogtevrees heb? Ja dat is het. Dan herinner ik me dat Daniel in de woonkamer zit en het niet lang kan duren voordat hij me komt zoeken. Ik spring zo snel mogelijk van het dak, daar ging mijn zogenaamde hoogtevrees. In de hoop dat Daniel niets door heeft ren ik rustig naar de oprit maar tevergeefs, mijn voordeur klikt open, 'Kylie! Kom alsjeblieft terug ik moet met je praten!' Ik adem rustig in en probeer niet in huilen uit te barsten. Zo snel mogelijk sprint ik weg, ik weet niet eens waar ik naartoe ga. Ik ren en ren totdat mijn benen het niet meer aankunnen. Shit, waar ben ik. Ik schrik door de luide toeter. 'Kylie wat doe je hier?! Kom snel naar binnen het wordt bijna donker!' In de witte range rover zit een bezorgde Kyle. Glimlachend stap ik in de auto, dan besef ik dat ik best koud heb. 'Achteraan ligt mijn hoodie, doe die maar aan!' zegt Kyle. De hoodie die 2 maten te groot is trek ik aan. Hij is lekker warm en ruikt heerlijk naar Kyle.
'Waarom liep je daar zoals een gek?' vraagt Kyle terwijl hij mij een warme choco aangeeft. 'Wel.....Ik kwam Daniel tegen...' zeg ik wat zenuwachtig. 'Ow de Daniel waar niemand mij nog over heeft verteld?' Fronsend kijk ik Kyle aan. 'Heeft niemand dat gedaan? Verbazingwekkend, meestal praten ze allemaal hun mond voorbij...' zeg ik denkend aan Jess en Lizz. 'Vertel op, wie is die Daniel-dude en wat heeft hij je aangedaan?'
'Dus dat is het verhaal zo een beetje..' zeg ik een halfuur en 2 milkarepen verder. 'Wow heftig... No worries Kylie, ik zal je wel beschermen tegen die Daniel.' zegt Kyle en doet alsof hij superman is. 'Je hoeft me niet te beschermen voor hem, hij is geen crimineel. Daniel is een goede jongen, hij heeft gewoon een stomme keuze gemaakt, doen we allemaal wel eens..' 'Zoals jij nu vertelt, lijkt het alsof je hem vergeven hebt.' Ik haal mijn schouders op, 'Ik weet het niet Kyle, kunnen we over iets anders praten?' 'Oke maar als ik hem ooit eens KO moet slaan, je weet me wonen.' Ik grinnik, 'Oké ik zou nu echt moeten gaan voordat je ouders thuis komen.' Rustig begin ik mijn spullen op te ruimen 'Ik woon alleen remember?' 'Ow jaaa maar ik moet alsnog gaan Jess en Lizz gaan ongerust zijn.' antwoord ik. 'Maar je weet niet eens of Daniel daar weg is, blijf een nachtje en stuur Jess en Lizz een sms!' zegt hij bijna smekend. Ik zucht twijfelend, 'Oké dan maar morgen vroeg ben ik hier weg hé!' 'Afgesproken!' zegt hij met zijn hand op zijn borst.
Daniel p.o.v.
'Uhm Daniel, we zouden beter allemaal naar huis gaan...' Lizz komt vanuit de keuken met een bezorgde blik op haar gezicht. 'Nee ik blijf hier tot Kylie terug is...' zeg ik voor de duizendste keer. 'Dan kun je lang wachten...' zegt Jess. Lizz kijkt haar waarschuwend aan. 'Wat bedoel je?' zeg ik verward. 'Ze bedoelt niets...' zegt Lizz en kijkt Jess weer waarschuwend aan. 'Meisjes wat is er gebeurd, is Kylie oké?' vraag ik nu bezorg. 'Kylie is oké maar ze slaapt vannacht bij iemand anders...' zegt Jess. 'Bij wie van jullie twee? Dan wachten we haar daar op!' zeg ik wat zenuwachtig. 'Nee ze slaapt niet bij ons..' zegt Lizz. 'Ow dan bel ik de jongens wel even, zij helpen me wel verder!' ik pak mijn gsm uit mijn broekzak. 'Nee Daniel ze is bij Kyle!' Ik kijk rustig op. 'Ow oke...' ik pak rustig mijn jas en doe mijn schoenen aan. 'Daniel, you okay?' vraagt Jess rustig. 'Ja hoor, waarom zou ik niet oké zijn? Ik zie jullie wel weer op school.' . 'D moet ik je thuis brengen? We wonen toch niet zo ver van elkaar!' biedt Jess aan. 'Nee bedankt ik loop wel...' zeg ik en geef ze allebei nog een knuffel. 'Doei..' zeggen ze.
Jess p.o.v.
'Dat wordt dus een ramp morgen op school...' zeg ik als Daniel de deur achter zich dicht doet. 'Jupp! Poor Daniel tho... Wist Kylie maar waarom hij het gedaan heeft...' zegt Lizz terwijl ze ook haar schoenen aandoet. 'Waarom vertellen we het haar niet?' vraag ik voorzichtig. 'Geen. Goed. Plan. Ten eerste Daniel vermoord ons en ten tweede we zouden ons niet moeten moeien met die 2!' protesteert Lizz. 'Ugh maar ik word echt nog eens depressief van die twee. Ze lijken wel de hoofdacteurs van de slechtste film op aarde!' Lizz lacht, 'Inderdaad maar alsnog ik vind dat we er ons gewoon niet moeten bemoeien. We moeten gewoon zorgen dat Kyle en Kylie niet samen komen.' zegt Lizz. 'Zou wel iconic zijn.. je weet wel van wege hun namen enzowww' zeg ik. Lizz rolt met haar ogen. 'Lets get out of here, ik wil mijn bed eens goed knuffelen!'
————————————————————
Heyyy mijn boek is bijna ten einde! :( Nog precies 9 hoofdstukken, waarvan 1 epiloog. Ik hoop dat jullie het leuk vonden tot nu toe! Laat zeker je mening achter in de reacties! Lots of loves♥️
JE LEEST
She called me her friend.. ft. Why Don't We
FanfictionFanfiction van Why Don't We❤️ ~ Kylie, Jess en Lizz zijn 3 goede vriendinnen, ze zitten op een grote school in Los Angeles. Iedereen op school haat hun. Ze willen natuurlijk zelf ook niets te maken hebben met de...