Am simtit cum razele soarelui imi dezmiarda obrajii, trecand prin cristalul ferestrei, strabatand camera si oprindu-se pe chipul meu. Am zambit si am deschis ochii, era o noua zi. M-am trezit si am ieșit afara. Cum am deschis usa am simtit vantul care parca absorbea caldura transmisa de lumina difuza, am facut doi pasi agili inapoi si am inchis usa. M-am dus din nou in camera si m-am schimbat, mi-am luat o pereche de blugi negrii, o bluza subtire peste care am pus un hanorac grosut, o esarfa si apoi m-am incaltat, am insfacat rucsacul in care imi pusesem cateva caiete si un pix, apoi am dat sa plec, insa am fost oprita de un glas care venea din incaperea alaturata, m-am intors si am vazut-o pe bunica.
"Unde te grabesti asa pustoaico? Nu ai luat micul dejun." mi-a spus si mi-a zambit, facandu-mi semn sa intru.
Am intrat. Bunicul era deja la masa.
L-am salutat si m-am asezat langa el.
Bunica ne-a pregatit oua ochiuri si salata.
Am mancat si m-am ridicat sa plec, dar mi-am amintit de usa de la etaj.
"Bunicule..?" am spus, fixandu-l cu privirea.
S-a uitat spre mine, asteptand sa continui.
Am tras aer in piep si l-am intrebat: De ce e usa de la etaj incuiata? Ce e acolo?
S-a innegrit la fata si i-a aruncat bunicii o privire fulgeratoare.
"Nu e nimic acolo, scumpo, sunt lucruri vechi de care incercam sa uitam, nu e nimic " spuse fara sa rasufle.
Am abandonat subiectul si am plecat spre liceu .
Am mers pe jos, oraselul era dragut, casutele semanau intre ele, pe la jumatatea drumului am dat de un cimitir, in continuarea caruia incepea o padure, parea destul de infricosator, asa ca am grabit pasul pana am ajuns la poarta liceului.
Am intrat pe poarta de fier a liceului si am inaintat spre curte, m-am speriat cand cineva mi-a atins umarul.
"Buna, tu trebuie sa fii fata cea noua, asa-i? Eu sunt Alex, pot sa-ti fac turul liceului daca vrei" spuse baiatul entuziasmat.
Am acceptat sa il urmez.
Curtea liceului era primitoare, bancute, chipuri vesele, alei, copaci...
Am intrat apoi in liceu, holurile nu erau prea interesant, dar clasa era.
Pereti erau incarcati cu fotografii, desene, proiecte, bancile erau si ele destul de incarcate de cerneala, dar atmosfera era perfecta.
Am facut cunostiinta cu noii colegi, am dat mana cu toti, cel putin asa credeam.
Cu 2 minute inainte sa inceapa ora a mai intrat cineva in clasa...
Era un baiat inalt, avea aproape 1,90, ochii albastri, parul castaniu, i se distingea forma corpului prin hainele negre si subtiri, avea un corp perfect, am simtit ca mi se tai respiratia cand a trecut pe langa mine, s-a asezat in spatele meu, m-am intors si am vazut ca se uita la mine, am vrut sa vorbesc cu el, dar in clipa aceea a intrat profesorul.
La sfarsitul orei m-am intors spre el, insa degeaba, se ridicase deja si ajunsese aproape de usa, era foarte rapid, am vrut sa fug dupa el, dar cand am ajuns pe hol disparuse deja...