12.Bölüm

576 28 16
                                    

Multimedya: Selin

Aşk neydi neye yarardı acı çekmekten... onların aşkı acı çekmekten başka bir şeye yaramamıştır birbirleri için durmadan acı çekiyorlardı. Yetmiyordu hayat bir darbe daha vuruyorudu.

Aşk bir güIe benzer; Çiçek kısmında aşkın sonsuzIuğunu yaşarsın, diken kısmında ise sonsuz acıIarı yaşarsın.

*****

Arda Eylül'ün kolundan tutmuş sürüklüyordu. Eylül bağırıyordu ama kimse feryatlarını duymuyordu. Kalbi Ali diye haykırıyordu.

Ali bıçaklandığı yerden doğrulmaya çalıştı. Cebindeki telefonu güçlükle alıp hemen fadiği aradı.

"Fad- Fadik"

"Komserim iyimisiniz?"

"Eylül- Eylül kaçırdı o Arda-"

"Alo-alo.. neredesiniz?!"

" Karako-"

Ali gözlerini açık tutmaya çalışıyordu. Ama dayanamadı ve gözleri acıyla kapandı. Son kelimesi "Eylül" olmuştu. Kolundaki hissettiği elle gözlerini zorlukla açtı. Yanındaki kişinin uzun saçları yüzüne geliyordu.

"Beyefendi iyi misiniz? Beyfendi! Dayanın ambulansı arıyorum"

Ali acıyla duyduğu sesi dinledi ama daha fazla takati kalmadı ve gözleri birdaha açılmayacak şekilde kapandı.

*****

Eylül'ün gözleri ağlamaktan şişmişti dayanamıyordu ya Ali'ye bir şey olsa ne yapardı. Arda kapıyı gıcırdatarak açınca Eylül ona döndü.

"Ya lütfen beni bırak. Ne yaptım ben sana!"

"O ite gittin başka ne yapacaksın!"

"Doğru konuş! Ya nasıl kıydın ya nasıl asıl sensin it herif"

"Ah Eylül ah hala anlamıyorsun o seni mutlu edemez o çapkın bir adam bir gün kavga ettiniz diyelim ne yapacak başka kızlara koşacak senin yasını tutmaz"

"Beni kandıramazsın o beni bırakmaz o senin gibi değil!"

"Sen öyle san!"

"Ben ona güveniyorum şu an elime bıçak versen seni gözüm kırpmadan öldürürüm! En ufak vicdan azabı bile duymadan hemde! Ama onu öldürmem için bana bıçak versen ben onu bıçaklayamam. Çünkü ben onu çok seviyorum. Bunu kafana sok! Tamam mı!!" Arda hızla Eylül'ün yanına gelip yüzünü kavradı.

"En sonunda benim olacaksın!"

"Anca rüyanda!" diye tısladı Eylül. İçinden geçirdi. 'Ali ne olur sana bir sey olmasın bu hayatta hep sevdiklerimi kaybettim seni de kaybedemem!'

****

Ali gözlerini açamıyordu ama sesleri işitebiliyordu. Hastane sesleri geliyordu. Ve yine o kızın sesi geldi kulaklarına... Güney'in sesini de duyuyordu.

"Bilmiyorum Songül! Ali bıçaklanmış Arda Eylül'ü kaçırmış polisler aramaya gittiler evet evet o hastanedeyiz!"

Biraz sonra kızlar gelmişti Mert ve Serkan da tâbi... Doktor çıkarken yanına koştu hepsi.

"Nasıl doktor Bey durumu?" Bunu soran o telaşlı kızın ta kendisiydi. Songül daha fazla dayanamadı ve konuştu bağırarak.

"Kızım noluya sana ha! Onun sevgilisi var edepsizsin sen be yürü git buradan anladık buldun onu tamam şimdi işin bitti yürü git buradan!" Kız gözlerini büyütüp ağlayarak gitti Meral Songül'ı kolundan tutup oturtmuştu.

#EYAL~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin