14. Bölüm

442 23 16
                                    


Yukarıdaki şarkıyı mutlaka dinleyin son günlerde bağımlılık yaptı. Bence size de bağımlılık yapacak...

#şebnem ferah~yağmurlar

#son feci bisiklet~bikinisindeki astronomi

#pera~ağla

Bunları mutlaka dinleyin🖒😉

Selin Ali'ye kafayı fena halde takmıştı. Son günlerde hep onu düşünür olmuştu. Eylül ile onu ayırmayı kafasına koymuştu bir kere. Entrikalarla ya da zorla...

Selin'in ağzından:

Günler geçmişti. Arda Derman denen adamla bu işi halledecektim. Zorla ya da güzellikle...

Hemen masanın üzerinde duran telefonumu elime aldım ve Ceyhun'u aramaya koyuldum. Telefon birkaç çalışta açıldı ve Ceyhun'un sesi geldi.

"Efendim Selin!"

"Alo Ceyhun naber?"

"Bu soruyu cevaplamamayı tercih ediyorum. Her gün beni arıyosun çünkü. Şu Arda Derman olayı yüzünden. Ama hiç heveslenme o çocuk oradan kolay kolay çıkamaz."

"Neden öyle diyorsun? Nerden biliyosun? O çocuk ben istiyorsam oradan çıkacak."

"Bir de nasıl çıkacak onu söylesen çok güzel olur!"

"Senin sesin niye bu kadar sitemkar ya?!"

"Sence?!"

"Ne bileyim bilsen sormazdım. Ama sen de çok uzattın. Sana çıkacak dediysem çı-ka-cak!! İşte o kadar!.."

"Hı hıı kesin öyle olur. Sabah sabah seninle daha fazla uğraşamıycam Selin kapatıyorum!"

"Dur dur kapatmaa!!"

"Uff söyle.."

"Her şeyin elbet bir çözümü vardır. Onun oradan çıkmasının da bir çözümü var Ceyhun. O çocuk beni Ali'ye götürecek bir anahtar."

"Ali mi? O kim be?"

"Sana anlatmamıştım doğru ya... Ali, Arda denen çocuğu dışarı çıkartmak istememin tek sebebi."

"Anladım kafayı taktıklarından biri..."

"Hayır bu onlar gibi değil. Öbürleri sadece tek kullanımlıktı. Bu öyle değil."

"Tamam Selin tamam! Bir çaresine bakacağım. Ama tabi bunu karşılıksız bir iyilik olarak düşünme derim."

"Tamaam ne istersen."

"Ne istersem? Vayy bu iddialı bak sonradan pişman olursun uyarayım."

"Ben iddialı olmayı severim. Ama asla pişman olmam."

"Peki şampiyon. Şimdi kapatıyorum anca işlerimi pardon işlerini hallederim."

"Tamam hadi bye."

Telefonu kapattığımda yüzümde resmen bir zafer gülümsemesi oluşmuştu. Çünkü artık Eylül cadısı da Ali de Arda da elimdeydi. Benden kurtuluş yoktu... Ben bir şeyi istersem onu mutlaka elde ederim...

*********************

"Ya kızlar şu son günlerde çok rahatsızım."

"Niye canısı nolduki?"

"Meral..."

"Anlat dinliyorum. Aşk hayatımı yoksa başka bir şey mi? Ay ama bak sakın okulla ilgili olmasınne ben dinlerim ne de çözüm bulurum. Kız boşver rahat takıl.."

#EYAL~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin