Co się stało Madame Lunie?

34 2 1
                                    

Taak, pewnie już nikt mnie nie pamięta. W sumie zniknęłam z tego konta na siedem miesięcy, nic dziwnego.

Co się działo?

W moim życiu bardzo wiele się pozmieniało. Nie prowadziłam tego konta, bo założyłam inne, na którym jestem aktywna 24/7. Dlaczego nie chciałam prowadzić dwóch naraz? Każde konto jest tak jakby o innej tematyce. Tutaj pisałam fafiction o HP i prowadziłam Wirtualny Hogwart, w tym samym czasie tam pochłaniając fanfiki o moich obecnych idolach. Prowadzenie dwóch tak sprzecznych ze sobą kont stało się uciążliwe. Nie jestem już tak bardzo Potterheadem jak kiedyś, teraz mam inne fandomy, które kocham i którym oddaję się całkowicie.

Czemu moje książki umarły?
Zwyczajnie, odechciało mi się pisać o czymś o czym nie myślę 24 godziny na dobę jak kiedyś. Hogwart trochę mnie wykańczał, miniaturki były za długie, Dramione to był jeden wielki rak (nie ukrywajmy, nie wiedziałam na ten temat nic). Myślę, że teraz moje książki byłyby znacznie lepszej jakości, gdyby chciało mi się je pisać. Bardzo możliwe, że teraz wszystko pousuwam, chociaż nie jestem tego taka pewna. To ogłoszenie pojawia się w każdej książce.

Czy wrócę?
Szczerze, wątpię.

Napewno nie wrócę z Hogwartem. Prowadzenie go było naprawdę miłe i miałam przy tym dużo zabawy, ale wszystko co dobre kiedyś się kończy, no nie.
Co z Dramione?
Możliwe, że jeszcze kiedyś fanfiction o tym temacie się ukaże, w lepszej jakości niż do tej pory.
Miniaturki?
Miniaturki zostawię, ale niestety już nie będę ich pisać. No trochę nie wyszło. Usunę post z zamówieniami i będzie dobrze.
Artbook?
Artbook znika od razu, sorry not sorry.
Okładki?
Okładkownię chyba otworzę na drugim koncie, a tą usunę, bo i tak zamówień nie mam i nie realizuję.
,,Niewidzialni''?
To jest jedyne co MOŻLIWE, że będzie się pojawiać. Rzadko, ale może będzie. Chociaż i tak nikt tego nie czyta xd rip ja

To w sumie wszystko

Ktoś w ogóle tęsknił xd?
Albo ktoś jeszcze mnie pamięta?

Raczej nie lol

Żegnajcie





A JEŚLI KTOŚ LUBI BTS TO PISZCIE NA PV, PODAM WAM ID DO NOWEGO KONTA, DZIŚ WLECIAŁ PIERWSZY FANFIK

LOWKI KISKI WAM KOCHAM WAS ARMYs WY MOJE WY

lepiej się już zamknę

Niechaj pozytywna energia będzie z wami

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 10, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Szlama i...arystokrata? // Dramione || ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz