Jungkook flashback pt1

503 48 13
                                    


Jungkook

Heyecandan ellerim titriyordu. Birazdan yapacağım şey için sonradan pişman olabilirdim ama şu an bunu dert etmiyordum.

Kim Dong Wo.

Liseye başladığımdan beri platonik olduğum çocuk. Şimdi de sadece bir metre uzağımdaydı ve ona itiraf edecektim. Belki biraz arkadaş gazıyla buna karar vermiş olabilirim.

Yanına vardığımda arkadaşlarıyla beraber gülmeye başlamışlardı. Hala titriyordum ve yüzümü yerden kaldıramıyordum.

"Ee seni dinliyorum velet. Ne söyleyeceksin?" dediğinde yüzüne zar zor bakabildim. Sadece iki yaş büyüksün!

"Bu senden hoşlanan çocuk değil mi?" diyerek yanında gülen çocuğa şok olmuş bir şekilde baktım. Biliyorlar mıydı?

"Çok belli ediyorsun ve bu rahatsız edici. Bir daha karşıma çıkmazsan sevinirim. Bir erkeğin benden hoşlanıyor düşüncesi mide bulandırıcı. Hem sen kalpten ne anlarsın ergenin tekisin." diyerek kahkaha atmaya başlayınca titremem artmıştı. Gözlerim dolmuştu ve karşısında ağlamamak için zor duruyordum.

"Bunun nesi yanlış?" diye söylediğimde ben bile sesimi zar zor duymuştum. Yumruk yaptığım ellerimi serbest bırakarak son kez yüzüne bakıp arkamı dönmüştüm. Daha fazla göz yaşlarımı tutmadım. Ne bekliyordum ki?

______

Böyle part part Jungkook'un anılarından yazmak istiyorum çünkü Jimin'in neden veteriner olduğunu biliyorsunuz ama Jungkook'un kalp cerrahı olma sebebini bilmiyordunuz şimdi azcık da olsa anlamışsınızdır.
Ve başka şeyler de olcak her neyse işte aşmdşw böyle anı partları gelcek~

Bedfellow → JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin