A küldetés egyszerű: annyi a feladatunk, hogy megtaláljuk egy gyémánttal kirakott gyűrűt, egy erdőben… mégis ki a fene találja meg? Ez ez lehetetlen, még ha tudná, hogy merre felé hagyta el, de nem ő csak annyit tud hogy az erdőben hagyta el. Egyáltalán kitől tudjuk megkérdezni, hogy látta-e, a fától vagy a bokroktól? Nyilván.
-Tsunade ez lehetetlen. Mégis hogy a csudába találjunk meg egy gyűrűt egy hatalmas erdőben?-
-Az a ti dolgotok.- válaszolta flegmán a hokage, na ezzel is ki lettünk segítve. A feladat részletezése illetve az enyhe minket érő sokk után elindultunk az igen hosszúnak ígérkező küldetésre.
- Na merre kezdjük Kakashi?- kérdezte Naruto. Mivel nem volt túl sok ötletem csak megvontam a vállam: hogy fogalmam sincs. Spontán elindultunk valamerre hát ha a szerencs mellénk áll. Na ez nem történt meg. Nem hogy nem találtunk egy büdös nyomot sem még az eső is elkezdett esni, de nem úgy mint egy normális esőzés. Persz hogy nem. Úgy esett mintha dézsából öntötték volna vagy még a dézsánál is nagyobból. Hosszú esős séta után végre találtunk egy kis barlangot. Átázott ruhadarabjainkat levetettük (bugyit és Sakura esetében melltartót ne értsd bele), majd a nálunk lévő és a barlangban talált éghető dolgokból tábortüzet csiholtunk. Igen csiholtunk!
-Ez így nagyon szívás. - szakította meg a csendet Naruto. - engem nem arra képeztek, hogy hülye kis gyűrűket találjak meg hanem, hogy gyilkoljak. Ez szörnyen unalmas. Mégis, hogy a fenébe kéne megtalálni azt a szarságot?-
- Hagyd abba Naruto, ezzel nem leszünk semmivel sem előrébb. - vágott közbe Sakura.
-Megvan.- mindkettőjük szeme felvillant - mi lenne ha Naruto felvenné a róka alakját és kiszagolná, hogy merre van a gyűrű.- szemeikben a tűz kihunyt... .
-Te nem vagy komplet ugye azt tudod.- válaszolt Naruto.
- És mi lenne ha te használnád azt a kutyás megidézős jutsudat?- kérdezte Sakura.
-Ooo tényleg. Ez beválhat.- elmondtam a ,,varázsigét” és megjelent előttem Pakkun.
- Üdv mindenkinek.- szólalt meg. - mibe segitsek?-
- Egy gyémánttal kirakott gyűrűt keresünk az erdőben, ennek a kiszagolásába kéne a segítséged.- válaszoltam.
- Ohh értem és esik az eső… hm.. nem, nem vállalom.-
- De, hééé miért?-
-Eső után semmilyen szagot nem lehet érezni ezen kívül most mostam meg a bundámat nem akarom, hogy sáros legyen. Na szia.- azzal eltűnt.
- Milyen jól nevelt kutyád van neked.- gúnyolodott Naruto.
- Van jobb ötleted?- Naruto arcán egy mosoly jelent meg.
-Persze, hogy van. Én Naruto megidézlek téged oohh hatalmas békafőnök.- vezette fel a hangulatot majd megjelent Gamabunta. - Szeva nagyfőnök.-
- Mégis miért idéztél meg?-
- Kéne a segítséged, ki kéne szagolni egy gyémántgyűrűt itt az erdőben.-
- Te hülye.- ordította az óriási béka óriási hangerővel úgy hogy az már egy villám hang erejével vetekedett.- a békáknak nincs orruk.- azzal eltűnt.
-Neked is jól nevelt békáid vannak.- dobtam oda.
-Fogd már be.- durcizott be.
- Mindent a nőknek kell megoldani?- végül ő is megidézte a csigáját, és ez is az előbbihez képest ugyanúgy sikerült… még a csiga is faképnél hagyott minket.
- Ez esélytelen nyavalygott már Sakura is.
Itt is az újabb rész remélem tetszett tudom picit rövid lett de majd jön a folytatása is. Ha tetszett akkor jelezd 🌟-gal vagy commentel. Köszi, hogy elolvastad❤
YOU ARE READING
A hegyi árva
FanfictionVajon mit szólnál ahoz, ha éppen küldetés közben találnál egy kis fiút félholtan? Otthagynád vagy elvinnéd? Nem mellesleg ez a fiú az aki megváltoztatja az életedet. Kakashi is így járt, aki a küldetése alatt talált egy kisfiút, de ő még nem tudta...