Ütéseket ütések követtek. Esélytelenek éreztem ezt a harcot. A Róka démonnak már a hatodik farka bújt elő. A Sharingannal már nem is tudtam követni a mozgását. Rettentő gyors. Nem várhatok segítségre, valószínűleg Jiraiyat is elintézte. De mi válthatta ezt ki belőle? Csak nem az seb?
-Kakashi menj innen! - ordította Naruto – Menj! Nem tudom irányítani, megfog ölni. Nem tudsz legyőzni. Túl erős… Kérlek menj nem akarlak elveszíteni-
- Nem fogsz és nem hagylak itt.- igazat megvallva még ötletem sincs, hogy hogy győzem le, de nem hagyhatom így itt. Először is megkéne tudnom, hogy hol van Sakura és Jiraiya. Bár ahogy nézem inkább túl kéne élnem Naruto támadásait. Hogy lehet, hogy a Róka ereje ennyire elszabadult? Lehet, sőt biztos, hogy ahhoz a sebhez van köze azaz inkább ahhoz amivel megvágták őt. Ha készítetek egy szert ami meg vadítja a Jinchurikikben lakozó démonokat akkor nagy bajban vagyunk. Muszály szólnom Tsunadénak. A többi falu is bajban lehet. De kinek lehet ez jó? Miért? Miért csinálja ezt valaki? Nem értem.
-Francba- elbambultam. Naruto ütése eltalált. Ez fáj, azt hiszem pár bordám eltört. Muszály leállítanom őt. Nagy nehezen feltápászkodtam. Le kell pecsételnem a Róka erejét. Bár ahhoz jó lenne ha lenne még egy ember segíteni…, de nincs. Valahogy megkéne állítanom vagy legalábbi közel kell férkőznöm hozzá. Najó vágjunk bele. Elkezdtem Naruto felé rohanni a kezembe pedig megformáztam a Chidorit. Megpróbáltam kikerülni Naruto támadását, de nem sikerült. Eltalált. A vállamat átszúrta és a bal kezemet szinte nem is bírtam megmozdítani. Jobb kezemmel jeleket formáltam majd Narutora tetem a kezemet. Naruto testén elterjed a pecsét és elnyomta a Róka erejét. Naruto ájultan esett össze. Végre vége. Lábaim fáradtan estek össze alattam. Neki dőltem a mögöttem lévő fának. Megkéne néznem, hogy van Jiraiya és Sakura. Várjunk Sakura hol van? A francba. Narutot sem hagyhatom itt. Megkell várnom, hogy felébredjen. De mégis kinek jó ha megtudja vadítani a Jinchurikik démonjait? Hisz ha teljesen kifejlődnek nem lehet megállítani őket. Ezzel most nem kéne foglalkoznom. Sokkal fontosabb, hogy biztonságba tudjam őket. Felálltam, bár alig bírtam megtartani magam. A vállamon a seb sajgott. Nehezen felvettem Narutot a hátamra és elindultunk vissza a barlang felé. Lassacskán kezdett besötétedni. Hideg volt, és mindenem sajgott. Naruto kezdett magához térni.
-Kakashi? Mi történt? –
-Maradj nyugodtan, később majd… majd megbeszéljük. –
-Kakashi te jól vagy?-
-Igen- Naruto leugrott a hátamról.
-De hát sérült vagy- a lábaim ekkor összerogytak a súlyom alatt. Naruto elkapott mielőtt földet értem volna. – Mégis mi történ Kakashi? Ezt ki tette? – nem mondhatom meg neki, hogy ő tette. Nem ő a felelős érte.
- Nem te vagy a felelős érte- mondtam. Elájultam. Vajon Naruto jól van? Szólnom kell a Hokagénak.
- Hozz egy kis vizet Naruto – monda Sakura. Halkan hallottam Naruto, Sakura, és Jiraiya hangját, de nem tudtam válaszolni, igazából a szememet sem tudtam kinyitni.
-Mennyire súlyos Sakura?- kérdezte Jiraiya.
-Túlélheti, de sürgősen kórházba kell vinni- közben Naruto megérkezett a vízzel.
- Akkor gondolom vége a küldetésnek, igaz? – vágott közbe Naruto.
-Igen Naruto, vége. Vissza kell sietnünk Konohaba.-
Nagyon szépen köszönöm hogy elolvastad és remél tetszett, ha igen akkor jelezd 🌟-gal vagy commentel. Illetve bocsánatott szeretnék kérni, hogy enyire ritkán irok. 🙇♀️🙇♀️
BINABASA MO ANG
A hegyi árva
FanfictionVajon mit szólnál ahoz, ha éppen küldetés közben találnál egy kis fiút félholtan? Otthagynád vagy elvinnéd? Nem mellesleg ez a fiú az aki megváltoztatja az életedet. Kakashi is így járt, aki a küldetése alatt talált egy kisfiút, de ő még nem tudta...