Az első Ichiraku Ramen

1.5K 134 54
                                    

Már egy hete, hogy megtaláltam Narutot. Minden nap bejárok hozzá. Sok mindent megtudtam róla és ő is rólam. Nagyon kedves gyerek. Most is épp hozzá igyekszem. A mai nap különleges, hiszen ma fogják elengedni a kórházból.

- Szia Naruto!

- Szia Kakasi-niisan.

- Össze pakoltál már?

- Öhöm. Az volt az első dolgom.

- Helyes. Megkeresem az orvosodat és elköszönök tőle.

-Oké. Itt várlak. - elindultam a felfedező útra. Vajon hol lehet az az orvos? Ott egy ápoló megkérdezem tőle.

- Elnézést ! Nem tetszik tudni, hogy hol van Tsunade doktornő ?

- Ő ma nincs itt.

- Oo… köszönőm.- pont ma nincs bent. Pech. Na mindegy ez van. Futottam Naruto szobájáig, ami nem volt azért olyan messze. Ahogy benyitottam Naruto a nyakamba ugrott.

- Induljunk! - kiáltotta

- Rendben. Mit szólnál ahhoz ha ma az Icsiraku Ramennél ebédelnénk?

- Az meg mi?

- Majd meglátod.

-De naaa. Ez nem ér. Mond már el.

- Meglátod.- mondtam majd futni kezdtem. Naruto követte a példámat, de persze nem volt olyan gyors így bekellet várnom. Amint utol ért felkaptam a nyakamba és úgy futottam hazáig. A kapu előtt letettem, kinyitottam az ajtót és Naruto szó szerint berontott a házba.

- Na, ne ilyen hevesen! A házból kéne, hogy maradjon.

-Waaaooo micsoda hatalmas ház, és nézd még kertje is van.

- Tudod Naruto én itt lakom, talán tudom, hogy van kert is- Ch… végig sem hallgatott. Leültem a nappaliba a kanapéra. Hallottam, ahogy minden ajtót kinyit majd becsük után meg újra kinyit. Kb 10 perc múlva vissza ért hozzám.

- Ez olyan hatalmas ez a ház. Hihetetlen, hogy csak te laksz benne.

- Most már nem csak én lakom benne, hanem te is. - Narutonak megkorgult a pocakja, én meg elnevettem magam.

- Hé wz nem vicces.

- Jó értem a célzást. Megyünk ebédelni.

-Ez az. - Naruto nagyot ugrott örömébe és az ajtóhoz futott. Felvettem a cipőmet és már indultunk is.

- Kakashi?

-Hm?

- Én tényleg itt fogok lakni?

- Itt hát, te butus.- a kis szőke hajú szőr pamacs átkarolta bal lábamat, majd felnézet rám.

- Akkor felveszel a nyakadba?- na ilyenkor próbál az ember komoly maradni, de ez sosem sikerül, főleg ha egy ilyen kis szőr pamacs néz rád kikerekedett szemmel. Rögtön elnevettem magam.

- Fel. - megfogtam a hona alatt és felemeltem. Alig volt húsz kiló. Erre mondjuk az orvos is felhívta a figyelmemet, hogy nagyon sovány és nem ártana neki egy kis hízó kúra.

-  Mond Naruto mi akarsz lenni ha felnősz?

- A legmenőbb ninja.

- Jó terv. - mosolyodtam el. A legmenőbb  ninja, mi? Abba talán segíthetek. Út közben össze futottunk Gaial.

- Hello Kakashi. Ki ez a nagy legény a nyakadban?

- Bátran, mutatkozz be Naruto.

- Szia én Naruto vagyok.

- Az én nevem Gai. És hány éves vagy ?

-Négy és fél.

- Akkor te már nagy fiú vagy.

- Jaja.

- Na és hova mentek?

- Az Icsirakuhoz - válaszoltam.

- Akkor nem tartalak fel titeket. Sziasztok.

-Szia - mondtuk kórusban.

- Ő ki volt, a barátod?

-Igen. Nézd Naruto ott is van az Icsiraku.

- Jó illatok vannak.

- Azok ám. - bementünk és szó szerint megcsapot minket a ramen incsiklandózó illata. Narutonak megint megmorrant a gyomra.

- Sziasztok. Két nagy rament kérnék.

-Rendben. - Narutot felültetem a székbe, majd én is leültem.

- Mond csak Kakashi ki ez a fiú veled.

- Én Naruto vagyok. Négy és fél éves. - vágott bele a szavamba, mielőtt bármit is mondhattam volna.

- Na, igen hallhattad.- mindenki elmosolyodott kivéve a mellettem ülő kisfiú. Szegényke nem értette mi történik. Az ebéddel hamar végeztünk, mindketten hamar belapátoltuk a rament.

- Ez isteni volt, ugye többször is fogunk ide jönni?

-Ha szeretnél én szívesen eljövök.  Ha haza érünk viszont kitakarítjuk a szobádat.

- Lesz saját szobám?

- Lesz, lesz.

- De király.

Szép lassan haza értünk, de persze előtte bekellet ugranunk a közeli játszótérre. Ott egy, másfél órát voltunk. Én addig olvastam.

- Gyere Naruto most már igazán indulnunk kéne.

- Rendben.- oda futott hozzám. - Képzeld el összebarátkoztam egy fiúval. Sasukénak hívják.

- Nagyon ügyes vagy.

Na most már tényleg haza értünk. Otthon gyorsan kitakarítottuk, azaz inkább én takarítottam ki Naruto szobáját, aki ez idő alatt lefürdött és valami ninjas rajzfilmet megnézet.

- Na most már fekvés van. Gyerünk az ágyba. - Rendben - elindult a szobája felé. Ahogy beért rögtön az ágyba vetette magát.

- Jó éjszakát Naruto.- betakartam és akartam volna ki menni, de ezt valaki nem hagyta.

- Jó éjt puszit adnál nekem?

- Persze. - nyomtam neki egy hatalmas cuppanós puszit. Jó éjt Naruto. Ki mentem a szóbájaból, majd elindulta a fürdő felé. Ki gondolta volna, hogy már az első nap elfáradok...

Itt is az ujjabb rész. Remélem tetszet, ha igen kérlek jelezd egy csillaggal.🤓😘⭐🌟

A hegyi árvaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant