Det er bare et lille crush

76 0 0
                                    

"Nå Kaylee for at komme tilbage på sporet, har du nogensinde været fan af nogen eller haft et crush på nogle kendte" Ellen kigger spørgende på mig, hun kigger dybt seriøst på mig, jeg kan mærke varmen stige op i mit hoved. Jeg gemmer mit ansigt i mine hænder. Jeg har altid haft et crush på personen men jeg har aldrig fortalt det til nogen, så det er jo ikke fordi at jeg har lyst til at fortælle det på åbent Kamera. Ellen begynder at grine og det samme gør publikummet. Jeg kigger op, "nå Kaylee er det sådan at vi skal lave en gætteleg, eller fortæller du det?" Ellen siger det imens hun griner, "ummmm........ det er et godt spørgsmål?" Jeg griner og kigger ud på publikum, som sidder og små griner. Det var min manager i modelbureauet som havde kontaktet Ellen, fordi at det ville kunne hjælpe min karriere, så det er faktisk min første gang på et talkshow.
"Nå så må jeg hellere begynde at gætte" Ellen kigger dybt på mig imens hun laver et tænke ansigt, jeg kigger bare med stirrede øjne tilbage på hende for at få det hele til at blive lidt mere kaotisk, "du.... kan måske..... ummmm... Justin" hun laver et ansigt som om hun har vundet i lotto, jeg kunne spille med og så ikke behøve at svare ærligt, men det vil på en måde være at lyve så jeg ryster bare på hovedet og svarer, "hvem?" Jeg kigger spørgende på hende. "Havd mener du med hvem? alle kender da Justin bieber!" Hun griner og venter på et svar, " Justin kan være hvem som helst" jeg siger det mens jeg trækker på skuldrene. "Nå okay men så ved vi da at det ikke er Justinnnnnnnn...... bbbbbbiiiiieber" hun siger det højt og tydeligt. Publikum griner og jeg griner med, "nå men tilbage til gættelegen" Ellen kigger igen på mig imens hun har et tænkende ansigt og jeg kigger tilbage på hende. "Måskeeeeeeee...Zac effron" Ellen kigger håbende på mig, jeg ryster på hovedet, " nej selvom han har været en stor del af min barndom, som Troy Bolton i High School musical" jeg siger det selvsikkert og kigger ud mod publikum som nok mener det samme om Zac. "Nå men så kan jeg ikke gætte hvem det er" Ellen kigger opgivende på mig, jeg griner stille. "Nej vent!" Ellen flyver op af stolen, jeg har faktisk en lille video af dig som måske vil give nogle ledetråde.
En video popper op på skærmen bag os, jeg sidder i en sofa inde i en af rummene her ved Ellen showet, jeg sidder og kigger på min mobil imens jeg leder igennem en masse musik, til sidst stopper jeg ved en one direction sang, 'perfect' jeg rejser mig og begynder at Dance til den meget mærkeligt.
"Ej Ellen" jeg begynder at grine imens jeg gemmer mit ansigt i mine hænder,
"Nu har vi fået en ledetråd, har vi ikke?" Hun kigger på mig og jeg kigger stadigvæk ned i mine hænder, jeg kunne lyve og der ville gå længere tid inden hun finder ud af det, men han er jo en del af one direction så hun vil nok sige at jeg snyder.
"Yep" siger jeg imens jeg kigger op.
"Nå jeg vil ihvertfald ikke starte med at sige Harry..." mit hjerte faldt dybt ned bare hans navn giver mig en varme inde i, "fordi han er en godhjertet hjerte knuser" Ellen siger det seriøst, jeg griner fordi jeg ved at hun har ret, han er ekstremt flink og støtter alle mulige forskellige ting, men alligevel har han skiftet mange kærester igennem tiden.
" nå men så må det vel være zayn?" Ellen kigger spørgende på mig, jeg ryster på hovedet, "Liam?" Jeg ryster igen på hovedet, "Louis?" Jeg ryster igen på hovedet, "nå men så må det vel være Niall" hun kigger spørgende på mig, jeg kunne sige ja men alligevel ryster jeg på hovedet, "hvad... så du kan alligevel ikke lide nogen fra one direction? Eller hvad" hun griner imens hun siger det, publikum begynder at råbe
'Harry'
'Harry'
'Harry styles'
Ellen kigger spørgende på mig, jeg kigger op og publikum klapper. Det er lidt komisk, at publikum syntes det er sjovt at høre om folks crush og andre hemmeligheder omkring en. Jeg griner og nikker, Ellen smiler stort og kigger mod kameraet, "nu vil vi sige farvel til Kaylee, jeg glæder mig til at se dig en anden gang" Ellen smiler og jeg rejser mig, hun rejser sig også og vi krammer hinanden Inden jeg går ud bagved hvor min manager står og venter på mig,
"Kaylee, super godt, du klarede det så godt" han giver mig et stille klem, "men det var ikke helt nødvendigt at nævne dit celebrity crush vel" han siger det med en seriøs stemme, "James... hun spurgte jo" jeg kigger mærkeligt på ham, "ja men man skal ikke altid sige det der passer når man bliver interviewet, du vil da ikke have hele verden til at vide alt om dig vel?" Han kigger seriøst på mig, "nej okay jeg forstår" jeg smiler til ham og går mod min garderobe...

No control - Harry Styles Where stories live. Discover now