Inden jeg når at stoppe taxaen, tager en blond dreng den lige foran mig, "Hey!" Råber jeg, jeg får hans opmærksomhed han vender sig om og kigger direkte på mig, han laver elevator blikket på mig men så får han øje på tårerne der triller ned af min kind, "ej undskyld jeg vidste ikke at taxaen betød noget for dig" han siger det med en tyk irisk accent, hans bemærkning får mig til at grine, men ikke nok til at gøre mig glad, "vi kan godt dele taxaen" han klapper med sin hånd på sædet ved siden af ham, "det er jo ikke engang sikkert at vi skal den samme vej!" Jeg siger det en smule spydigt, men han svarer ikke noget tilbage han trækker bare på skuldrene, jeg kigger bag mig og ser at Harry er kommet igennem alle paparazzierne og er på vej hen mod mig. Jeg skubber den irske dreng ind på sædet ved siden af og sætter mig ind og smækker døren i, "kør!" Råber jeg til chaufføren, han blinker ud på vejen men der bliver ved at komme biler, "bliver du forfulgt eller hvad?" Den irske dreng kigger forvirret på mig, "nej.... eller... nej.... jo..v eller det kan man ikke kalde det, jeg prøver mere selv på at komme væk fra en person," jeg kigger hen på ham.
Bank... bank.. nogen banker på ruden og jeg vender mig om... Harry.... selvfølgelig er det harry, da han ser at jeg har fået hans opmærksomhed banker han voldsommere, "Kaylee... vær nu sød... jeg mente det ikke sådan!" Han råber det så han er sikker på at jeg hører det, jeg kigger på ham med sårede øjne, jeg ruller vinduet ned så der er en åben sprække på cirka 3 centimeter, "Harry... du har ret det her er ikke noget...... vi er ikke noget" jeg begynder at rulle op, men han når at stoppe mig, ved at stikke sine finger ind mellem ruden, jeg stopper hurtigt da jeg ikke vil at mase hans fingre. Idet han trækker dem ud igen begynder taxaen at køre, jeg kigger bag ud i gennem bag ruden og ser Harry stå tilbage forskrækket men hænder omme bag nakken. I et split sekund fortryder jeg, at jeg bare løb væk. Men jeg kunne stadig ikke se nogen grund til at jeg skulle havde blevet, jeg fik taget de billeder med Harry, så nu kan jeg gå tilbage til at have ham som crush.Den blonde dreng prikker til mig, "var det ham du prøvede at stikke af fra?" Han kigger tilbage ud af bag ruden sammen med mig, "ja" siger jeg stille, "men det er jo Harry Styles, det er da ikke pigerne som plejer at slå op med ham, det er jo det at han har været sammen med så mange og det er ham som slår op, som former en del af hans kendte image" den blonde dreng har vendt sig om i sædet igen og kigger nu ud af forruden.
" jaer okay, kan godt se hvad du mener, men jeg gider ikke gå tilbage til ham bare for at vente på at han slår op med mig" jeg siger det med et suk og vender mig også om i sædet.
" Yep, og desuden så er mit navn Niall" han rækker sin hånd frem mod mig, "hej Niall, rart at møde dig" jeg giver ham også hånden, "mit navn er Kaylee"
-
-
-
PS- de andre drenge fra one direction er ikke kendte i denne historie.
584 Ord
YOU ARE READING
No control - Harry Styles
FanfictionKaylee Roberts lever livet på toppen, det syntes hun ihvertfald selv. Hun har et arbejde på en lille cafe på hjørnet af en gade i London, og hun har endeligt fået råd til en bedre lejlighed i et bedre kvarter. Men det er Kun på grund af hendes model...