Et par dage senere
Da jeg går ud af min lejligheds bygning bliver jeg overvældet med blitz fra kameraer og mikrofoner bliver stukket op i mit ansigt,
"er det rigtigt at du dater Harry styles"
"Er det dig som er med på Harrys nye cover til hans nye album"Jeg holder en af mikrofonerne op til mig og siger hurtigt, "nej og ja"
Jeg maser mig ned gennem mængden af paparazzierne og går hen af vejen, men selvfølgelig følger de efter mig.Jeg er på vej hen i parken hvor jeg skal mødes med Niall, det er første gang at vi mødes igen efter taxi mødet, jeg glæder mig til at se ham igen.
Da jeg drejer ind af stien får jeg hurtigt øje på niall som sidder på en bænk med en guitar og synger. Få mennesker står rundt om ham og lytter til ham, da jeg kommer tættere på kan jeg høre ham, det lyder faktisk rigtigt godt, han opdager mig ikke så jeg stiller mig lidt i baggrunden.Oh no, get ready
I feel it coming, it's coming again
Don't give up, and don't let me
'Cause I'm needing you to understand
When I go, all i ever seem to fear
Is that you're gonna find someone
And slowly watch me disappearDon't let the tide come and wash us away...
(Niall Horan 'the tide')Da Han slutter klapper vi alle, jeg er nok den som klapper højest han får øje på mig og han smiler stort til mig. Folk går stille væk, jeg kigger mig over skulderen og ser paparazzierne stå klar med deres kameraer nogle tager allerede billeder. Jeg hvisker til Niall at der er paparazzier, "jep har set dem, skal vi bare ignorere dem?" Han kigger spørgende på mig, "ja lad os bare gøre det" jeg krammer ham og så kommer alle blitzene.
"Har du et ønske my lady?" Spørger han og peger på guitaren.
" hummm jeg ved det faktisk ikke men har du en sang gerne en sang jeg kender så jeg kan synge med"
Jeg har altid drømt om at stå i en park eller i Londons gader og bare synge, og glemme omverdenen, det er faktisk min første gang hvor jeg måske kommer til at synge andet end derhjemme.Niall begynder på at spille nogle akkorder, "øhhmm måske happier med Ed Sheeran"
" perfekt" siger jeg og sætter mig ved siden af ham...
YOU ARE READING
No control - Harry Styles
FanfictionKaylee Roberts lever livet på toppen, det syntes hun ihvertfald selv. Hun har et arbejde på en lille cafe på hjørnet af en gade i London, og hun har endeligt fået råd til en bedre lejlighed i et bedre kvarter. Men det er Kun på grund af hendes model...