Gangene ligner alle sammen hinanden, så jeg ved ikke om jeg går i cirkler eller bare går den helt forkerte vej, hvad nu hvis Harry mente den anden vej, og bare ville drille mig. Jeg skubber tanken væk og begynder at gå hurtigere, jeg ender ved en stor dør, jeg åbner den og inde bag ved står kameraer oppe og en grå baggrunde med et tegn på er bagerst i lokalet, nogle få mennesker står og snakker i små grupper, jeg kan ikke finde ud af om det er her jeg skal være, men alligevel går jeg ind. Et velkendt ansigt får mig til at smile, James. Har ser mig også og går hen mod mig, " der var du Kaylee" han ser på mit hår og ned på mit tøj, "har du ikke fået ordnet dit hår endnu" han piller ved mit hår som sidder i en uglet knold på toppen af mit hoved, jeg ryster på hovedet. Han skubber mig tilbage mod døren og kalder på en af sminke pigerne, han siger noget til hende men jeg lytter ikke efter, lige nu vil jeg ikke tilbage til Harry, jeg ved ikke hvorfor men jeg får bare en mærkelig følelse af at være i nærheden af ham, og det er ikke bare mit store crush på ham som gør det, det er noget andet.
Pigen hedder Maya og hun følger mig hen af de lange gangene og hen til det samme sminkerum som jeg var i før, da hun åbner døren er der ingen Harry, han er nok gået. Jeg sætter mig i en af stolene og hun begynder at sætte mit hår op, og hun puttede også en lille smule neutralt makeup på mig. 30 minutter efter er hun cirka færdig, en dame er lige kommet for at sige at de er klar til at tage billederne nu, og at Harry står og venter.
Jeg løber hen af gangen sammen med Maya, hun er helt vildt sød, og hun er ihvertfald også god til sit arbejde.
Hun åbner døren ind til rummet, nu er der kommet mange flere mennesker, Harry står klar henne ved den grå væg, de skyder nogle forskellige billeder af ham alene. Da han ser mig smiler han stort, han stopper med at skifte stilling og får fotografen til at kigge hen på mig, "super Kaylee du kommer bare hen og står ved siden af Harry, vi skal lige prøve nogle forskellige lys niveauer, inden vi går helt igang. Jeg går hen mod Harry som stadig kigger på mig.
"Kan i stille jer helt op af hinanden?" Han vifter med sin ene hånd som et tegn på at vi skal gå tættere på hinanden. Harry tager en arm og min skulder og trækker mig helt tæt på ham, jeg kan dufte hans parfume. Jeg kan ikke lade være med at trække vejret lidt mere end jeg plejer, og hver gang prøver jeg at fange så meget af hans duft som jeg kan. Han virker ikke til at lægge mærke til det, men jeg gør det stadigt så diskret som muligt. På et tidspunkt visker han ned til mig, "du må godt få en prøve af min parfume når vi er færdige her." Han siger det imens han laver et tilfredsstillende fnys, jeg går helt i panik og ved ikke hvad jeg skal sige tilbage, Harry klemmer rundt om mine skuldre, og sænker sin arm længer ned og lader den hvile nede på mine hofter. Jeg får kuldegysninger igennem hele kroppen, "nej tak" hvæser jeg tilbage, og rykker mig længere væk fra ham. Vi står sådan i lidt længere tid, da fotografen klapper i hænderne, 9nu er vi klar til at tage de endelige billeder. Jeg har tænkt på at du Kaylee måske kan stå med ryggen til og holde om Harry forfra, og have armene rundt om Harry's hals og have hovedet mod hans anden skulder" fotografen kommer hen og rykker rundt på mig, jeg står helt trykket op af ham, mine hænder er flette omme bag hans nakke, hans krøller kilder mod mine hænder, jeg rykker forsigtigt på mine hænder men rammer mod hans nakke, det giver et lille sæt i ham, en tanke flyver igennem mig, jeg begynder at massere med min tommelfinger skiftevis imellem hans hårbund og det nederste af hans nakke. Han begynder at grine, men stopper så igen da fotografen begynder at tage billeder.
Efter den første omgang billeder, går jeg ud mod toiletterne da jeg bliver skubbet ind af døren, Harry kigger på mig med funklende øjne, han lukker døren bag sig og går langsomt mod mig, jeg begynder at blive nervøs og en lille del af mig ved faktisk godt hvad han er på vej til at gøre, og så en anden del af mig vil gerne have ham til at stoppe, men så er der den store del som gerne vil have ham, og altid har haft lyst til at få ham. Jeg støder mod væggen, og kulden fra klinkerne spreder sig fra min ryg og ned til mine ben, han tager hans arme op på hver side af mit ansigt, han kigger mig dybt i øjnene, "må jeg" han siger ikke andet, han venter på et svar, men jeg ved ikke hvad jeg skal sige, fordi jeg vil jo gerne. Vi står sådan i lidt stykke tid, man kan godt mærke på Harry at den lyst han havde haft før stadig var der og nok ikke ville forsvinde før der skete noget, jeg nikkede stille og Harry lænede sig ind mod mig, i sidste øjeblik vendte jeg kinden til og han kyssede min kind, han trak sig hurtigt og kiggede forvirret på mig, jeg gik udenom ham og hen mod spejlet, jeg rettede forsigtigt på mit hår, "jeg kan virkelig ikke finde hoved og hale i dig Kaylee" han lage tryk på ordene imens han gik hen bag mig, han lagde en hånd på min hofte og massere med sin tommelfinger, det gav et gys igennem mig og fik mig til at stoppe op, jeg vendte mig om mod ham og kiggede ham dybt i øjnene, hans ene hånd lage stadig på min ene hofte, jeg rakte ud efter hans anden hånd og lagde den på min anden hofte, han løftede mig langsomt op på bordet så han stod imellem mine ben, han lænede sig ind mod mig, og denne gang fjernede jeg ikke mit ansigt, kysset blev voldsommere og voldsommere, 'jeg troede faktisk ikke at Harry kunne have følelser for mig.' Det var den sidste tanke jeg tænkte inden jeg fuldstændig lod mig leve i nuet.
-
-
1102 ord.
YOU ARE READING
No control - Harry Styles
FanfictionKaylee Roberts lever livet på toppen, det syntes hun ihvertfald selv. Hun har et arbejde på en lille cafe på hjørnet af en gade i London, og hun har endeligt fået råd til en bedre lejlighed i et bedre kvarter. Men det er Kun på grund af hendes model...