Mit navn er Harry

51 0 0
                                    

Jeg sidder foran spejlet og skal til at få ordnet min hår, jeg har allerede fået mit outfit på og sidder og venter, jeg sidder helt alenen i lokalet, det er i dag jeg skal tage billeder med Harry til hans nye album, jeg har fået af vide at man ikke kommer til at kunne se mit ansigt men kun min krop og hænder.

Jeg tager min mobil op og går ind på Instagram, 32 nye følgere og 123 likes og 34 kommentarer. Jeg går ind på min seneste billede, det er fra igår da jeg var med min veninde Camilla i biografen, vi sidder begge på hug foran et skilt med filmens cover på. Camilla og jeg har været venner siden at jeg kom til London, jeg mødte hende en af de første gange jeg var inde hos modelbureauet, hun gik direkte over til mig og introduceret sig selv, siden den dag har vi mindst hængt ud 4 dage om ugen og været sammen når vi begge er på bureauet.

Jeg kigger igennem kommentarerne, de fleste er søde, men nogle af dem er knap så søde som de andre, en af dem får mig til at krumme mig sammen, 'tænk at Camilla virkelig vil have noget med hende at gøre, Camilla er alt for god til hende' hvorfor skriver folk sådan noget, jeg trykker på kommentaren og sletter den, jeg gider ikke engang svare på den.
Længere nede kommer en profil frem med mit navn forrest og bagefter noget med lover, altså 'Kaylee_lover', jeg syntes at det er meget sjovt at finde profiler som er med billeder af mig, næsten som fan profiler, men alligevel syntes jeg næsten ikke at man kan være fan af mig, det er jo ikke fordi jeg er kendt.
I kommentaren står der, 'elsker dig Kaylee håber jeg en dag kan møde dig<3', jeg elsker at få sådanne kommentarer, det gør en glad indeni. Jeg liker den og skriver tilbage 'vil også gerne møde dig <3' jeg når lige at trykke post da døren bliver åbnet og tiltrækker min opmærksomhed.
"Jeg er fuldstændig ligeglad med at i har sat det hele op, jeg vil heller have et andet emne" en dyb brummende stemme rammer mig med et chok, 'omg Det er Harry' jeg trækker vejret dybt, han kommer ind med en telefon i hånden imens han knapper sin sorte skjorte op en knap af gangen, det ser besværligt ud men han ser ud til at have gjordt det før.
Jeg sidder som frosset til stolen og bevæger mig ikke, han ser ikke ud til at have set mig endnu, han har fået åbnet skjorten og kigger nu ind i spejlet og ordner lidt på sit hår med den fri hånd. Hans mave strækker sig så man kan se musklerne bag huden. Jeg gisper, højere end jeg selv havde regnet med. Han kigger med et sæt hen mod mig, først er hans ansigts udtryk en fortrukken mine og han kigger ondt på mig, da det går op for ham hvem jeg er, man kan høre en stemme snakke i den anden ende af røret, men Harry svarer ikke, han siger hurtigt farvel og lægger på.
"Jamen halløj" han siger det med et selvfed smil, jeg smiler bare tilbage,
Han rækker hånden frem og venter på at jeg gør det samme, "mit navn er Harry" han siger det med en glad stemme, jeg tager min hånd frem og trykker hans hånd, "Kaylee" jeg slipper hans hånd men han holder min øjenkontakt, hans grønne øjne skinner som funklende diamanter. Jeg rejser mig fra stolen og står nu foran ham, jeg prøver at gå uden om ham men han stopper mig, "hvor skal du hen?" Han kigger spørgende på mig, jeg rynker mine øjen bryn og kigger spørgende på ham, "hvad mener du med det?" Min stemme knækker halvvejs, "øhmmmm... nok bare rent nysgerrighed" han siger det og klør sig i nakken, "nå okay" jeg griner lidt, "men jeg skal altså bare ud og finde en til at lave mit hår" jeg siger det og går uden om ham, det er lidt svært for jeg vil helst ikke røre ham, for min manager sagde jo at han havde set interviewet, og hvis han har set det ved han også at jeg har et crush på ham og så ville det bare blive ekstremt akavet for mig.
Jeg går sidelæns forbi ham, "jeg er altså ikke giftigt", han siger det og vender sig om mod mig, jeg smiler bare til ham og går hurtigt ud af døren, jeg lukker den hurtigt og stiller mig op af døren. Jeg trækker vejret dybt, det har været min drøm så længe at møde Harry, og så opfører jeg mig totalt mærkeligt. Jeg tager en hånd op på min pande og slår mig forsigtigt. Jeg falder bagover i det døren åbner, jeg lander på ryggen og kigger direkte op på Harry som bare griner, "jeg troede du skulle finde nogle til at ordne dit hår" han siger det imens han holder sig på sin mave som halvt er gemt væk bag den åbne skjorte, hvis nogle kom forbi udefra ville det nok ligne at vi havde lavet noget, men for mig er det hele bare en ekstremt akavet og pinlig oplevelse, fordi jeg havde jo håbet at den første gang jeg ville møde Harry ville være perfekt, at jeg gav ham en krammer og vi bagefter snakkede helt vildt godt sammen, og inderst inde havde jeg lidt håbet på at han ville være min kæreste, men lige nu virker den tanke ret langt væk.
Jeg rømmer mig og kigger op på ham, "du kunne i det mindste hjælpe mig op" jeg siger det en smule vredt, "rolig nu" han siger det og tager begge sine hænder op i forsvar, han rækker en hånd ned til mig og jeg griber ud efter den, men han fjerner den i sidste øjeblik. "Harry!" Jeg siger det vredt imens jeg begynder at kæmpe mig op fra gulvet. Han griner og rækker mig en hånd da jeg næsten allerede står op. Jeg vender mig fornærmet om og går væk hen af gangen, "den anden vej" råber han og står med den ene skulder op af dørkarmen. Jeg vender mig rundt i et ryk og går hurtigt den anden vej.
-
-
1054 ord.

No control - Harry Styles Where stories live. Discover now