'Harry Styles'

36 0 0
                                    

Niall og jeg går rundt i parken som faktisk ikke lagde særlig langt væk.
Niall har sine hænder i hans Lommer, han går på en lidt sjov måde og jeg kommer automatisk til at stirre lidt på ham, han ser ikke helt dårlig ud, man kan se at hans lyse hår ikke er hans rigtige hårfarve, da en mørkere farve er på vej til at bane sig vej op af hans hovedbund.
Han vender sig om og kigger på mig, han ser mig direkte i øjnene, "hvor er det egentlig at du kender Harry Styles fra?", jeg stopper også op, "jeg er model og skulle stå model til hans nye album" jeg siger det hurtigt og med en tone, så det lyder som om jeg er ligeglad med ham, Niall virker ikke til helt at havde fået det svar som han ville have, han rømmede sig, "men hvorfor løb du væk?", han rømmer sig lidt igen og kigger om bag mig, "fordi vi var tæt på ikke at holde vores forhold professionelt" jeg sagde det i en lidt skarp tone, men det er jo ikke fordi jeg er sur på Niall, jeg gider bare ikke snakke om det lige nu, jeg vil hellere vente til i morgen.... eller måske først i overmorgen. " han kigger hen på mig igen, "undskyld jeg spurgte, men når man møder en 'kendis' bliver man jo nød til at snage lidt i deres privat liv" han smiler genert, og han venter på at jeg smiler tilbage. Til sidst overgiver jeg mig og smiler større tilbage, "hvis jeg mødte en kendis ville jeg også snage i deres privatliv, det er jo ikke hver dag at man får lov til det" jeg smiler og skubber blidt til hans skulder, vi begynder begge at grine, og fortætter med at gå hen af stien.

Jeg fik Nialls nummer og vi lovede hinanden at vi skulle holde kontakten, jeg sidder i min sofa derhjemme, da min mobil vibrer henne på køkkenbordet, jeg rejser mig hurtigt, jeg kender ikke nummeret, så jeg står i lidt tid uden at vide om jeg tør tage den, til sidst tager jeg chancen,
"Hej det er Kaylee" der er helt stille i den anden ende.
"Hallo," jeg var lige ved at lægge på da en stemme stopper mig,
"Kaylee kan vi ikke starte forfra, jeg føler at vi kunne blive til noget stort" stemmen er ru og snakker meget langsomt.
"Harry er det dig? Hvordan fik du mit nummer?" Jeg er helt rystet over at det er ham,
"Ja det er mig, og din maneger gav mig det..." han stopper op og venter på at jeg siger noget,
"Hvorfor kontaktede du mig?"
"Fordi jeg ligesom ikke vil lade dig gå" han virker en smule irriteret over at jeg ikke forstår hvad han mener.
"Nej, det var ikke det jeg mente, hvorfor spurgte du efter mig til at stå model til dit coverbillede?" Nu er det min tur til at være irriteret.
"Fordi jeg så hvor smuk du er, og din fremstråling fangede mig, og ville ikke give slip igen" det lød lidt som om han havde forberedt sig på hvad han ville sige,
Jeg grinede lidt og svarede så, "nu bliver jeg da næsten nød til at give dig en chance til" man kan høre ham puste ud, han virker helt lettet, "tusind Tak Kaylee du vil ikke fortryde det..." bipppppp, eller det var sådan cirka den lyd som kommer når nogen ligger på, og du ikke selv er klar på det, jeg tager telefonen væk fra mit øre og kigger på nummeret som stadig står på min skærm, det forsvinder hurtigt,
jeg går ind på min telefon og ændrer navnet til 'Harry Styles' så ved jeg hvem der ringer næste gang, jeg ligger telefonen ned og går mod min sofa igen, min mave føles helt varm og det gør resten af min krop også, jeg bliver helt glad. Måske er det en god ide at jeg giver Harry en chance til. Eller måske ikke.....
-
-
-
671 ord.

No control - Harry Styles Where stories live. Discover now