Dørhåndtaget ind til den høje bygning er kold, jeg skubber til døren og den åbner. En kvinde står i receptionen, hun er ny, eller jeg har ihvertfald aldrig set hende før. Jeg hilser og hun nigger tilbage, jeg fortsætter hen af gangen og op af trapperne mod min managers kontor, da jeg når kontoret står døren åben, James har nok ventet på mig, jeg banker på ved siden af døren før jeg går ind. Han sidder på sin stol bag den store mac computer, han taster langsomt ned på tastaturet. Det plejer han altid at gøre når jeg har fået et godt job eller da Ellen sagde ja til at interviewe mig, "Hey" jeg siger det imens jeg vinker med min ene arm, han kigger straks op fra computeren og kigger med et både glad og nervøst blik. "Hej Kaylee, jeg har gode nyheder" han smiler stort, "hvad?" Jeg sætter mig ned på stolene som er foran skrivebordet, "det viser sig at det faktisk var godt at du nævnt dit crush, fordi Harry har åbenbart set dit interview med Ellen" han kigger glad på mig, "Wow virkeligt, hvordan ved du det" jeg kan næsten ikke være i mig selv, har Harry virkeligt set noget hvor jeg er med i, hvad nu hvis han ikke så mig, vent det kan han jo ikke undgå når det er mig som blev interviewet? Vent måske?
"Ja fordi hans manager har kontakte mig og sagt at Harry gerne vil have dig med i hans næste photo shoot, og der står også at du måske kan være med i hans nye musik video" han kigger glad på mig og klapper i hænderne, "ooooooooommmmmmmyyyyyyyyyyyygarrrrrrrrdd" jeg hopper op af stolen og danser rundt på gulvet, James griner og klapper i hænderne, jeg griner imens jeg synger "let's go crazy crazy crazy until we see the sun".
"Men husk Kaylee du må ikke fortælle det til nogle endnu" han siger det seriøst men alligevel smiler han til mig, jeg smiler stort tilbage imens jeg tager en hånd hen over mine læber og lader som om at jeg lyner min mund og låser den, jeg lægger nøglen i James hånd og vinker farvel. Jeg går baglæns ud af døren og løber næsten ned af trappen, jeg nigger farvel til kvinden bag skranken og løber ud af døren, jeg kigger hen af Londons travle gader. Jeg går med raske skridt mod mit arbejde. Jeg går hen af gaden, hvor cafeen ligger for enden. Da nogle piger løber hen til mig og snakker i munden på hinanden, "er du Kaylee?" "Er det dig der var med på Ellen showet?" "Er du kærester med Harry?" Det sidste spørgsmål fanger min opmærksomhed, jeg kigger direkte på pigen "hvorfor tror du dog det?" Jeg kigger spørgende på hende, "ummm... det ved jeg ikke" hun kigger nervøst ned på sine fødder, "nej seriøst hvorfor?" Jeg kigger på hende imens jeg smågriner, "ummm fordi Harry har skrevet dit fulde navn på twitter" hun kigger på de andre piger imens hun siger det, jeg rynker mine øjenbryn, "hvorfor skulle han gøre det" jeg kigger på skift på dem alle tre. "Det burde du selv vide har du ikke twitter?" pigen med lyst hår kigger spørgende på mig, "nej jeg har ikke twitter" jeg siger det med en sød stemme. " nårrr okay så var det derfor vi ikke kunne finde dig på twitter" siger hende den lyshårede. "Må vi få et billede?" Siger en af pigerne som har brunt hår.
Jeg tager billeder med dem, alle mulig forskellige billeder, det er faktisk rigtigt hyggeligt, de er nemlig rigtig søde. Men en af pigerne er rimelig genert hun har lysebrunt hår med lyse striber. Jeg smiler stort til hende og hun smiler genert tilbage. Jeg siger farvel til dem og kigger på klokken " oh shit jeg kommer for sent" jeg siger det imens jeg begynder at løbe ned af gaden og når forpustet til cafeen. Jeg åbner døren og min chef står ved disken og pudser nogle glas, da hun ser mig peger hun på uret på hendes arm og ryster på hovedet. Jeg kigger bare undskyldende på hende og løber ud bagved og tager min uniform på...
YOU ARE READING
No control - Harry Styles
FanfictionKaylee Roberts lever livet på toppen, det syntes hun ihvertfald selv. Hun har et arbejde på en lille cafe på hjørnet af en gade i London, og hun har endeligt fået råd til en bedre lejlighed i et bedre kvarter. Men det er Kun på grund af hendes model...