Mamka mi podala kufřík a já se vydala směrem k přístavu. Bude mi chybět!
Lotad, Totodile a Buneary natěšeně poskakovali vedle mě. Byl krásný letní den, slunce pařilo a čím víc jsme se přibližovali k přístavu, tím víc byla cítit vůně moře.
Když jsme dorazili k velkému molu, moje oči hned vyhlížely nápis Zabstrika. Tak se totiž měla jmenovat výletní loď, kterou přesně za půl hodiny máme odplout.
Totodile...
,,To je naše loď." Vykřikla jsem a rozeběhla se k ní, než mi došlo, že moji Pokémoni tak rychlí nejsou.
Uklidnila jsem se a počkala na ně i když ve mně sršila radost. Nemůžu se dočkat až se rozvalím na lehátku na palubě lodi a budu se opalovat.
Podala jsem lístky postaršímu pánovi v námořnické čapce a černém obleku. Vypadal velmi hrdý na to, že může pouštět lidi na palubu. Mile nás přivítal a pustil dál.
Jako první jsem se vydala do podpalubí. I přesto jak loď vypadala velká tak tu byly jen pokoje a nahoře jedna restaurace.
Vydala jsem se hledat dveře s číslem 25. Netrvalo dlouho a našla jsem je, byly tak uprostřed chodby. Odemkla jsem a moji Pokémoni se hned rozvalily na postele, jak kdybych je za dnešek už neskutečně vyčerpala.
Já jsem se posadila na největší dřevěnou postel se světle žlutým povlečením, na zemi byl vybledlý červený koberec a naproti dveřím malé kulaté okno s výhledem na klidnou hladinu. Vzala jsem si deku a šla i s Pokémony na palubu. Stálo tam pár lehátek, polovina na slunci a polovina ve stínu. Byla jsem pořádně namazaná opalovacím krémem a tak jsem si lehla na slunce.
Bylo příjemně, foukal jemný chladný vánek a neměla jsem si na co stěžovat. Skrz sluneční brýle jsem pozorovala naposledy Novokorské město. Moje rodné a zároveň město, kde jsem začala před dvěma lety s Totodilem svojí Pokémonní kariéru.
Buneary si našla volné lehátko vedle a užívala si krásné počasí, zatímco Lotad a Totodile museli věčně někde pobíhat a hrát si spolu. Ano, ti dva si spolu opravdu rozumí. Rošťáci jedni!
Najednou jsem uslyšela nějaké zvonění a loď se pomalu rozjela.
,,Vyplouváme!"
Kapitoly budu vydávat pokud možno každé úterý!:D
ČTEŠ
Objevitelka Carol
AdventureMladá dvanáctiletá dívka Carol se svými Pokémony jela výletní lodí na Pomerančové ostrovy. Pomerančové ostrovy jsou ideálním místem pro relax a trénování Pokémonů. Ovšem něco jim překazilo plány a rázem se ocitli úplně jinde. Co je tam bude čekat?